Afhankelijk van het decorum: ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Vind je sperma ook geil?
Snap ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Afhankelijk van het decorum: ja.
Ik zie overigens liever een paar goedrijpe tarrels.
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Ik hoop echt dat ze dit topic nooit zal lezen.
Goedrijpe tarrels.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze frequent op voorvocht of tarrels googlet.
Klots klotsquote:Op woensdag 21 december 2011 16:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mijn omgeving begint nu overeenkomsten te vertonen met eerder gepost gifje.
Tsja.. Als je beroemd wordt weet je dat je een zekere weerstand tegen je zal krijgen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Jou, twee weken geleden, weet je nog? En jij, ben je na ons avontuur nog van bil gegaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja en wie heb jij laatst geneukt Nouvelles?
Je moeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:20 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jou, twee weken geleden, weet je nog? En jij, ben je na ons avontuur nog van bil gegaan?
Ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Jij bent nog maagd. Zit ik fout, of niet?
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam. En nee, ik heb die info niet van GeenStijl, en aangezien ik GeenStijl redelijk volg kan ik ook met enige zekerheid zeggen dat deze informatie niet op hun site staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
He TS, rot ff lekker op naar Geenstijl met je 'dikke wijf van de plus' gebash.
Daar heb je toch ook je info verkregen?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
He TS, rot ff lekker op naar Geenstijl met je 'dikke wijf van de plus' gebash.
Daar heb je toch ook je info verkregen?
Toch wel hilarisch dat in dit hele topic nog geen enkele keer d'r echte naam is gevallen en dat niemand het ook weet/iets kan schelenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam.
Hier wel: [PAINT] PLUS-Reclame Edgar, dikkertquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch wel hilarisch dat in dit hele topic nog geen enkele keer d'r echte naam is gevallen en dat niemand het ook weet/iets kan schelen
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:06 schreef rosepetals het volgende:
Edgar moet voor zijn vrouwtje opkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.
Heuj! Nu voel ik me schuldig. Stop daarmee!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Doet ze wel. Een cabaratier nam het voor haar op in een radio-uitzending en toen werd duidelijk dat ze het wel leest en dat ze er overstuur van was geworden.
Waarom valt ze niet af dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:00 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Omdat Edgar er wel pap van lust.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom valt ze niet af dan?
Sowieso zou dat wel gezond zijn.
Oeps...tweede faal van jou want zo heet hij niet in het echt.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
uhm. Zij staat algemeen bekend onder die naam, die naam is iig bekender dan haar echte naam. En nee, ik heb die info niet van GeenStijl, en aangezien ik GeenStijl redelijk volg kan ik ook met enige zekerheid zeggen dat deze informatie niet op hun site staat.
zo wel, dan doneer ik 15 euro aan 3fm.
-- EDIT --
Oeps...
http://www.geenstijl.nl/m(...)_idioten_van_ne.html
81. De PLUS-neger
"Verdwijnt elke avond tussen de kwabben van dat dikke wijf uit de PLUS-reclame. Moet je zin in hebben. Heet in het echt Edgar en is niet zo goed in het betalen van rekeningen. Eigenlijk ook niet in acteren. En gezien zijn vriendin ook niet een baas op het gebied van vrouwenregelen. Terwijl hij toch elke dag met zijn kop op TV te zien is. Tot vervelens aan toe. Misschien is dat het probleem. Is voor een dubbeltje geboren dus zal in ieder geval nooit een Piekema worden."
Ben nu dus doneren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |