Puntige knieën en alles.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omg waarom ken ik dit niet. Help?
Definitie:quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar is het van? Link me zodat ik kan lachen aub?
Hahaha wat mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Definitie:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sharp%20knees
Het ging om die kerel die je op die foto ziet die een mooie vrouw niet wil door 'sharp knees'.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik. Ik zal het onderbouwen.
[ afbeelding ]
Te ver uit elkaar staande wenkbrauwen, zodat het daar tussenin een karakterloze leegte is.
Ogen zijn aardig, maar niet bijzonder. Beetje vissenogen ook, rare plaatsing.
Neus is stomp. Lijkt wel een kabouterneus.
Rare mond met dunne lippen en een raar gebit.
Vorm van het hoofd is vreemd. Te grote hersenpan, vreemde jukbeenderen, spitse kin.
Kapsel is saai, afgezaagd, uitgroei zichtbaar, te kort en dun haar.
Verder kijkt ze dom uit de ogen. Karakterloos gezicht. Als een doorsnee rechtenstudente. Men is gelijk verkocht als een meisje er 'leuk' uitziet en blond en slank is. Toch mag er wel meer karakter en diepgang in het gezicht zitten.
Nee, geen mooie meid. En dat maakt mij geen homo, want zoals ik al zei zou ik er gewoon overheen gaan. Doch slechts eenmalig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Plus reclames houden de gemoederen hier op het forum altijd flink bezig.
Ik vind Roos Smit (het alto meisje uit de reclames) wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat je een huidplooi ligt te douwen bij dat dikke wijf van de Plus. Maar met een fles Vieux op is dat prima.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:49 schreef Levolution het volgende:
Die reacties op mijn post.
Mensen die niet weten dat ik een vriendin heb.
Ik zeg niet dat dat wijf oerlelijk is, ik zeg alleen dat jullie wel hele lage eisen stellen. Er mankeert genoeg aan haar.
Ik wou morgen prei makenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.
Stop 'm bij je wijf in haar kont in gil dan keihard: DIKKE HOER! DIKKE HOER!!1quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Het is net als het beklimmen van de Mount Everest. Zo lang je niet naar beneden kijkt is er niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
Het is net als het beklimmen van de Mount Everest. Zo lang je niet naar beneden kijkt is er niets aan de hand.
ik neuk liever niet, dan dat ik moet neuken met haar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef krokdown het volgende:
hij neukt tenminste, kan je over TS niet zeggen
precies, want ik hoorde van de week ook dat vrouwen meer van dirty talk houden dan mannen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Stop 'm bij je wijf in haar kont in gil dan keihard: DIKKE HOER! DIKKE HOER!!1
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij eruit ziet met een uitstekende prei van de Plus in haar anus.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Plus reclames houden de gemoederen hier op het forum altijd flink bezig.
Ik vind Roos Smit (het alto meisje uit de reclames) wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef RickoKun het volgende:
Hey messne misgien is dat forse meisje wel aardig kijken. Julliee dar eerst na voor je gaan roepenn??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |