quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
PLUS heeft helaas aangetoond dat positieve discriminatie iets is geworden waarvoor je je niet hoeft te schamen.
Als ik nu een sollicitaties zou plaatsen waarin in specifiek zoek naar een spleetoog of een [/i]negerin met de dikste tieten die je kunt vinden[/i] zou ik me geheid kapot schamen...
Zo. Jij hebt het begrepen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Ofyles2 het volgende:
PLUS heeft helaas aangetoond dat positieve discriminatie iets is geworden waarvoor je je niet hoeft te schamen.
Als ik nu een sollicitaties zou plaatsen waarin in specifiek zoek naar een spleetoog of een [/i]negerin met de dikste tieten die je kunt vinden[/i] zou ik me geheid kapot schamen...
Ik zou er ongetwijfeld overheen gaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat die negerin voor je deur staat.
Geen lokale sufferd waar even tegen een zacht prijsje een advertentie geplaatst kan worden om dit morele experiment te doen? Wie weet levert het een negerin met flinke jetsers op.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou er ongetwijfeld overheen gaan.
Ben geen held in versieren, maar ik zou het proberen als het echt goed loopt.
Moet ze wel goed zijn in HTML...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Geen lokale sufferd waar even tegen een zacht prijsje een advertentie geplaatst kan worden om dit morele experiment te doen? Wie weet levert het een negerin met flinke jetsers op.
Dat was expres, zodat je het op 2 manieren kunt opvatten muahahah.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:38 schreef Façade het volgende:
[..]
"Dat is dezelfde idioot."
"Dat is dezelfde, idioot."
Een waar stukje proza!
Oh wow, met donker haar is ze niet eens lelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met zwart/rood haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blonde
[ afbeelding ]
Dat verkleint de kandidatenpoel aanzienlijk.quote:
blonde wel?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Oh wow, met donker haar is ze niet eens lelijk.
Tuurlijk, want alleen geenstijl ziet dat ze dik isquote:Op dinsdag 20 december 2011 12:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom constant 'dat dikke wijf' noemen. Smakeloos en kansloos gepapegaai van geenstijl.
Ik grapte.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tuurlijk, want alleen geenstijl ziet dat ze dik is
Nou er zit weinig 'groters' inquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
Die zeug is niet het grootste probleem van de PLUS relames
Het zijn gewoon stuk voor stuk walgelijke reclames. Nog erger dan die KFC onzin. Een zeug meer of minder gaat dat echt niet verhelpenquote:
Oh ja terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het zijn gewoon stuk voor stuk walgelijke reclames. Nog erger dan die KFC onzin. Een zeug meer of minder gaat dat echt niet verhelpen
Ik vind haar met rood haar ook wel leukquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met zwart/rood haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blonde
[ afbeelding ]
Ik zag haar wel eens hier in grunn (ze woont hier dacht ik)quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:38 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik vind haar met rood haar ook wel leukGeen model ofzo maar meer zo'n lief buurmeisje
Ja om te janken!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
och tja die andere 2 mokkels die gaan toch zeker wel..
Tis alleen de hele opzet van de reclame die het geheel ondragelijk maakt..
ik zal niet zeggen dat het een slechte reclame is, daarvoor krijgen ze teveel aandacht, maar shiiiiiit wat een ellende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |