Ik kwam wel in de Peperstraat als het heel laat was. Voor de automatiekquote:Op maandag 19 december 2011 22:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja, was er dan ook niet vaak te vinden op de zaterdagavond. Ging dan liever naar de Kromme Elleboog buurt.
Israel aanmoedigen vanwege wat er in de Bijbel is geschreven, vind ik nogal een zwaktebod.quote:Op maandag 19 december 2011 22:10 schreef waht het volgende:
[..]
Hierover ga ik een SGP'er ooit aan de tand voelen, mocht ik er een tegen het lijf lopen.
Dan gaan we uitvechten wie er de beste Israël-supporter is.
Daar denken ze in de USA heel anders overquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Israel aanmoedigen vanwege wat er in de Bijbel is geschreven, vind ik nogal een zwaktebod.
Ik ging nog regelmatig langs de FEBOquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam wel in de Peperstraat als het heel laat was. Voor de automatiek
Dat is niet m'n bezwaar. Wel dat Joods-Islamitische conflict waar ze het over hebben. Hetgeen gevaarlijke nonsens is.quote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Israel aanmoedigen vanwege wat er in de Bijbel is geschreven, vind ik nogal een zwaktebod.
Constantijn zijt vervloekt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Daar denken ze in de USA heel anders over
Protestanten zijn de nieuwe Katholieken.quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is niet m'n bezwaar. Wel dat Joods-Islamitische conflict waar ze het over hebben. Hetgeen gevaarlijke nonsens is.
Het begint met 'lief dagboek', mag ik hopen?quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, v_P zit eventjes een stukje te tikken voor z'n weblog.
Er zat er ook een bij de Westerhaven, zo'n zijstraatje. Niet te eten, maar toch lekker.quote:Op maandag 19 december 2011 22:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ging nog regelmatig langs de FEBO
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het begint met 'lief dagboek', mag ik hopen?
'Lieve wapenbroeders', vermoed ik.quote:Op maandag 19 december 2011 22:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het begint met 'lief dagboek', mag ik hopen?
Kwam er wel eens langs als ik naar huis ging. Woonde toen aan het Schuitendiep, mooie tijdquote:Op maandag 19 december 2011 22:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kwam wel in de Peperstraat als het heel laat was. Voor de automatiek
Ook fout.quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Lieve wapenbroeders', vermoed ik.
Studententijd zeker. Schuitendiep, leuke plek om te wonen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwam er wel eens langs als ik naar huis ging. Woonde toen aan het Schuitendiep, mooie tijd
'Lieve psychiater?'quote:
Kloptquote:Op maandag 19 december 2011 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Studententijd zeker. Schuitendiep, leuke plek om te wonen.
Vismarkt. Damn wat woonde ik toen briljantquote:Op maandag 19 december 2011 22:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kwam er wel eens langs als ik naar huis ging. Woonde toen aan het Schuitendiep, mooie tijd
Behalve als er kermis was toch.quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Vismarkt. Damn wat woonde ik toen briljant.
Zo he. Ik krijg zelfs betaald voor mijn schriftelijke hersenscheten.quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
VP heeft tenminste volgers die het lezen van zijn artikelen de moeite waard vinden.
Hoewel ik de afgelopen tijd helaas iets te druk ben geweest, waardoor het tikken van stukjes wat in de verdrukking is gekomen t.o.v. makkelijker te produceren blogs (met foto- en filmmateriaal).quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
VP heeft tenminste volgers die het lezen van zijn artikelen de moeite waard vinden.
Het lichtpuntje van het barre Noorden.quote:
Geen sluitingstijden voor de horeca.quote:
Schatje, ik verdien er ook geld mee.quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo he. Ik krijg zelfs betaald voor mijn schriftelijke hersenscheten.
Ach, dat is wonen in de binnenstad dat geeft soms wat herrie. Mijn plek was ook prachtig maar als mijn vindicatachterburen weer een dik feest hadden ook wel eens minder prettigquote:
Je verkoopt een beetje advertentieruimte op de website van je sloeberblogje?quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Schatje, ik verdien er ook geld mee.
Ach joh, die filmpjes en foto's zijn ook altijd wel te waarderen.quote:Op maandag 19 december 2011 22:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik de afgelopen tijd helaas iets te druk ben geweest, waardoor het tikken van stukjes wat in de verdrukking is gekomen t.o.v. makkelijker te produceren blogs (met foto- en filmmateriaal).
Niet alleen daar, maar idd, de verkoop van advertentieruimte levert wat neveninkomsten op.quote:Op maandag 19 december 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je verkoopt een beetje advertentieruimte op de website van je sloeberblogje?
Mwah had er nooit veel last van.quote:
Speelde je al langer met deze gedachte?quote:Op maandag 19 december 2011 22:18 schreef TitusPullo het volgende:
Ik heb vandaag eenTurkse stomerij een jas laten reinigen die was verontreinigd door het product van een Armeense pizzeria.
Nee, het was pure noodzaak.quote:Op maandag 19 december 2011 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Speelde je al langer met deze gedachte?
Dan is het niet erg verontrustend.quote:
Zuipen!quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
Morgen kerstborrel van m'n stage.
Autootjes ?quote:Op maandag 19 december 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, v_P zit eventjes een stukje te tikken voor z'n weblog.
Bofkont.quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef robin007bond het volgende:
Morgen kerstborrel van m'n stage.
Barbecue in december? Serieus?quote:Op maandag 19 december 2011 22:33 schreef du_ke het volgende:
Hier ook een lekker weekje. Morgen afscheidsborrel van een collega, vrijdag kerstborrel van het werk. zaterdag traditioneel de stad in op kerstavond met vrienden. Dan eerste en tweede kerstdag en op derde kerstdag een onderhand ook traditionele derde kerstdag barbecue
Anders zou het ook geen zonde zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 22:36 schreef JoaC het volgende:
Kerst met familie, standaard.
Rest van de week inkopen en zondigen aan allerlei dingen die God verboden heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |