Dit dus.quote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Cerbie het volgende:
Rotterdam. Daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
Waarom ras erbij betrekken? Als je iets tegen die persoon hebt, kun je hem persoonlijk de grond in boren. Hij roeptoetert enorme racistische dingen, waarbij veel mensen in het publiek zich terecht zeer ongemakkelijk bij voelen.quote:
Ik geef de voorkeur aan Tatooine.quote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Cerbie het volgende:
Rotterdam wil jou ook zelfs dood niet hebben.quote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef Cerbie het volgende:
Snooki wants smoosh smooshquote:Op maandag 19 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
De VS wordt ook louter bevolkt door Jersey Shore-achtige types.
Klinkt als een werkbare situatiequote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Rotterdam wil jou ook zelfs dood niet hebben.
Inderdaadquote:
Kerel, als ik echt zou denken dat Nederland vol zit met dat soort types had ik mezelf al lang van kant gemaakt. Maar elke uitvreter of crimineel is er één te veel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:55 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zeg dat Oh Oh Cherso en probleemwijken programma's zijn waar men zoveel mogelijk de debiliteit van mensen in beeld probeert te brengen. En debiliteit wordt aangemoedigd en de meest debiele stukken komen op TV.
Als dat jullie beeld van Nederland is be my guest, maar dat is mijn beeld van Nederland niet. En dan woon ik ook nog in het afvoerputje van Nederland schijnbaar.
Hierbij nodig ik je uit om eens van mijn familiefeesten te bezoeken.quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
Ik kijk niet naar dat soort programma's omdat ik benauwd word bij de gedachte tussen zulk soort mensen te zitten. Gelukkig kom ik ze in het echt vrijwel nooit tegen.
Oosterparkwijk. Vooral in de tijd dat FC Groningen nog in het Oosterpark stadion speelde.quote:Op maandag 19 december 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
Ik kijk niet naar dat soort programma's omdat ik benauwd word bij de gedachte tussen zulk soort mensen te zitten. Gelukkig kom ik ze in het echt vrijwel nooit tegen.
Maak de kat wat wijsquote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hierbij nodig ik je uit om eens van mijn familiefeesten te bezoeken.
Je spreekt nu je afgelopen paar posts tegen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Kerel, als ik echt zou denken dat Nederland vol zit met dat soort types had ik mezelf al lang van kant gemaakt. Maar elke uitvreter of crimineel is er één te veel.
Mijn algemene beeld over de bevolking is positief.
Heus, ze hebben zelfs dat accent.quote:
Ik vind dat niet helemaal Oh Oh Chersovolk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oosterparkwijk. Vooral in de tijd dat FC Groningen nog in het Oosterpark stadion speelde.
Ik heb het dan ook niet specifiek over Oh Oh Chersovolk.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat niet helemaal Oh Oh Chersovolk.
Eenvoudig is niet hetzelfde als aso hè. Of schreeuwen en boeren ze erop los?quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Heus, ze hebben zelfs dat accent.
Ik spreek mezelf niet tegen, ik ga niet al m'n posts van nuance voorzien (terwijl dat wel terecht zou zijn).quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je spreekt nu je afgelopen paar posts tegen.
Nergens heb ik gezegd dat er geen uitvreters zijn of dat ze goed bezig zijn. Alleen dat Nederland er niet vol mee zit. En daar ging jij op in.
Duh, Feyenoordersquote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
Dat zijn dan nog aardige mensen. De Feyenoorders op de hoek, wat een tuig is dat.
quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
In een ziekenhuis werken is overigens ook goed voor je beeld van de gemiddelde Nederlander. Wát een idioten komen daar langs af en toe.
Er wonen daar wat asofamilies, vooral in de Irislaan. Er is ook eens iemand weggepest, stenen door de ruiten en wat al niet. Maar het merendeel is dacht ik wel aanspreekbaar.quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet specifiek over Oh Oh Chersovolk.
Tja..quote:Op maandag 19 december 2011 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen, ik ga niet al m'n posts van nuance voorzien (terwijl dat wel terecht zou zijn).
Oh zeker wel. Heb nooit echt last van die figuren gehad. Vond de zaterdagavond in de Poelestraat/Peperstraat ergerlijker.quote:Op maandag 19 december 2011 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Er wonen daar wat asofamilies, vooral in de Irislaan. Er is ook eens iemand weggepest, stenen door de ruiten en wat al niet. Maar het merendeel is dacht ik wel aanspreekbaar.
Dit kan ik prima beamen. Hoewel ik een paar zeer vriendelijke Feyenoord supports ken, kan ik het over het algemeen zeer slecht vinden met Feyenoord supporters.quote:Op maandag 19 december 2011 22:00 schreef TitusPullo het volgende:
Dat zijn dan nog aardige mensen. De Feyenoorders op de hoek, wat een tuig is dat.
Dronken provincievolk en studentenquote:Op maandag 19 december 2011 22:03 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Heb nooit echt last van die figuren gehad. Vond de zaterdagavond in de Poelestraat/Peperstraat ergerlijker.
Ach, voor aanhangers van Ajax schaam ik me ook regelmatig.quote:
Leedvermaakquote:
Ja, was er dan ook niet vaak te vinden op de zaterdagavond. Ging dan liever naar de Kromme Elleboog buurt.quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dronken provincievolk en studenten
Inherent aan voetbalsupporters.quote:Op maandag 19 december 2011 22:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ach, voor aanhangers van Ajax schaam ik me ook regelmatig.
Die heeft zeer weer opgesloten in zijn huis in het bos, net zoals Ted Kaczynski.quote:
Hierover ga ik een SGP'er ooit aan de tand voelen, mocht ik er een tegen het lijf lopen.quote:Israël
Het Joodse volk is Gods oogappel (Deutoronomium 32: 10) De Heere Jezus was een Jood. Dat is beslissend voor de bijzondere band die de SGP heeft met het Joodse volk én met de Joodse staat Israël. [..] Zolang bijvoorbeeld niet wordt erkend, dat het Arabisch-Israëlische conflict over Palestina in feite een Islamitisch-Joods conflict is, blijven oplossingen steken aan de oppervlakte.[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |