Ach er is bij Biologie ook niet door iedereen positief gereageerd op mijn keuze er rechten bij te doen.quote:Op maandag 19 december 2011 20:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Overigens is economie natuurlijk weer iets dat mijn bèta-potentieel al afzwakt doordat ik, in de ogen van veel technici, mijn potentie loop te hoereren voor de heren van de winstmaximalisatie.
Als politicus, bedoelde ik.quote:Op maandag 19 december 2011 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ronald Plasterk groeide op in een wederopbouwwijk in Den Haag. Na het afronden van het gymnasium aan het Sint-Jans College in Den Haag studeerde Plasterk economie aan de Universiteit van Amsterdam, waarvan hij de propedeuse afrondde. Daarna studeerde hij biologie aan de Rijksuniversiteit Leiden, waar hij in 1981 zijn doctoraalexamen cum laude behaalde. Plasterk promoveerde in 1984 tot doctor in de natuurwetenschappen op een proefschrift over genetisch onderzoek naar de platworm.
Na zijn promotie ging hij werken als post-doc bij het California Institute of Technology (Pasadena). Hier deed hij onderzoek naar DNA-transpositie in de parasiet Borrelia hermsii. Vervolgens werkte Plasterk bij het MRC Laboratory of Molecular Biology in Cambridge waar hij onderzoek deed naar de Caenorhabditis elegans, een nematode die als modelorganisme wordt gebruikt. In Cambridge werkte hij samen met de Britse Nobelprijswinnaar John E. Sulston.
Terug in Nederland werkte Plasterk van 1987 tot 2000 bij de Onderzoekschool Oncologie Amsterdam van het Nederlands Kanker Instituut in Amsterdam. Hij begon als groepsleider en werd uiteindelijk directeur. Van 1993 tot en met 2003 was hij bijzonder hoogleraar in de moleculaire microbiologie aan de Vrije Universiteit Amsterdam en gewoon hoogleraar in de moleculaire genetica aan de Universiteit van Amsterdam. Van februari 2000 tot februari 2007 was Plasterk directeur van het Hubrecht-Instituut, een onderzoeksinstituut van de KNAW en hoogleraar in de ontwikkelingsgenetica bij de Universiteit Utrecht. Hij is sinds 2001 lid van de KNAW (sinds 2007 "in ruste", dat wil zeggen niet actief lid). Verder was Plasterk lid van de Gezondheidsraad, lid van de raad van bestuur van de Wellcome Trust en lid van de Commissie Biotechnologie Dieren (CBD). Tevens is hij lid van het Innovatieplatform.
CDOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
CDOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Software Manager.
Dat klopt wel vaakquote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
Programmeurs: rechtse eikels met autistenhumor.
Ben ik dan slechts de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
Programmeurs: rechtse eikels met autistenhumor.
Met welke hand schrijf je?quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik dan slechts de uitzondering die de regel bevestigt?
Dat ene woordje verschil?quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent lesbisch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Tamashii het volgende:
I want a girl with a short skirt and a looooooooooong jacket.
LALALALALALALA.
Goedenavond.
Ik snap dat het in jouw wereldje zo werktquote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als iemand jouw politieke overtuiging heeft is, heeft hij inzicht ?
Ik heb niet het tegenovergestelde beweerd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap dat het in jouw wereldje zo werktMaar GS is in het algemeen prima discussievoerder.
Helemaal mee eens.quote:Aan: de leden van PvdA Arnhem
Van: PvdA-fractie Arnhem
Onderwerp: Terugkeer Martin van Meurs in gemeenteraad Arnhem
Datum: 19/12/2011
Op maandag 19 december keert Martin van Meurs na een gevangenisstraf van een jaar terug in de Arnhemse gemeenteraad. De fractie van de PvdA vindt de keuze van Van Meurs om zijn raadszetel weer in te nemen onbegrijpelijk. Politici hebben een voorbeeldfunctie. Van Meurs is zijn politieke geloofwaardigheid volledig kwijt na zijn veroordeling voor een zedendelict.
De wet verhindert Van Meurs op dit moment niet om zijn zetel in de gemeenteraad weer in te nemen. Door de Kamerleden Pierre Heijnen en Jeroen Dijsselbloem zijn schriftelijke vragen gesteld aan de verantwoordelijke Ministers over de mogelijkheden om veroordeelde gemeenteraadsleden uit te sluiten van hun ambt. De PvdA-fractie in de Tweede Kamer denkt na over een wetswijziging.
Nemans de PvdA-fractie
Martien Louwers,
fractievoorzitter
http://en.wikipedia.org/wiki/Situs_inversusquote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vragen mensen hier wel vaker, maar; nee.quote:
Tanja Nijmeijer?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vragen mensen hier wel vaker, maar; nee.
Ow dan is er nog hoop.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Long time no seequote:
Is dat wat te zien? *gaat kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?
quote:Laatste voyeur(s)
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
tijnbrein
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
zwaaibaai
Spannende plaatjes in je FB geplaatst?quote:
Danku.quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Zeeland, tof dat je er weer bent.
Geen idee, krijg zo vaak anonieme users.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?
Anonieme_Fokker is een userquote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, krijg zo vaak anonieme users.
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.quote:
Neeeeeeeeeeee.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.
En ik ken dus serieus familieleden met kinderen die dat leuk vinden en hun kinderen ermee opvoeden.Echt te triest voor woorden.
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.quote:
Gewoon terug naar 1 (staats)zender.quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.
Wees blij, beste Koos.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Heb nog nooit wat van die Rinus gehoord overigens. Nooit de moeite genomen om op de linkjes te klikken.
Oermensen hadden ook zo een opleiding.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.
En ik ken dus serieus familieleden met kinderen die dat leuk vinden en hun kinderen ermee opvoeden.Echt te triest voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |