CDOquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
CDOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Software Manager.
Dat klopt wel vaakquote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
Programmeurs: rechtse eikels met autistenhumor.
Ben ik dan slechts de uitzondering die de regel bevestigt?quote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Nautilus. het volgende:
Programmeurs: rechtse eikels met autistenhumor.
Met welke hand schrijf je?quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik dan slechts de uitzondering die de regel bevestigt?
Dat ene woordje verschil?quote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent lesbisch?quote:Op maandag 19 december 2011 20:26 schreef Tamashii het volgende:
I want a girl with a short skirt and a looooooooooong jacket.
LALALALALALALA.
Goedenavond.
Ik snap dat het in jouw wereldje zo werktquote:Op maandag 19 december 2011 20:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als iemand jouw politieke overtuiging heeft is, heeft hij inzicht ?
Ik heb niet het tegenovergestelde beweerd.quote:Op maandag 19 december 2011 20:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap dat het in jouw wereldje zo werktMaar GS is in het algemeen prima discussievoerder.
Helemaal mee eens.quote:Aan: de leden van PvdA Arnhem
Van: PvdA-fractie Arnhem
Onderwerp: Terugkeer Martin van Meurs in gemeenteraad Arnhem
Datum: 19/12/2011
Op maandag 19 december keert Martin van Meurs na een gevangenisstraf van een jaar terug in de Arnhemse gemeenteraad. De fractie van de PvdA vindt de keuze van Van Meurs om zijn raadszetel weer in te nemen onbegrijpelijk. Politici hebben een voorbeeldfunctie. Van Meurs is zijn politieke geloofwaardigheid volledig kwijt na zijn veroordeling voor een zedendelict.
De wet verhindert Van Meurs op dit moment niet om zijn zetel in de gemeenteraad weer in te nemen. Door de Kamerleden Pierre Heijnen en Jeroen Dijsselbloem zijn schriftelijke vragen gesteld aan de verantwoordelijke Ministers over de mogelijkheden om veroordeelde gemeenteraadsleden uit te sluiten van hun ambt. De PvdA-fractie in de Tweede Kamer denkt na over een wetswijziging.
Nemans de PvdA-fractie
Martien Louwers,
fractievoorzitter
http://en.wikipedia.org/wiki/Situs_inversusquote:Op maandag 19 december 2011 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vragen mensen hier wel vaker, maar; nee.quote:
Tanja Nijmeijer?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat vragen mensen hier wel vaker, maar; nee.
Ow dan is er nog hoop.quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?quote:Op maandag 19 december 2011 20:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Long time no seequote:
Is dat wat te zien? *gaat kijken.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?
quote:Laatste voyeur(s)
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
tijnbrein
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
zwaaibaai
Spannende plaatjes in je FB geplaatst?quote:
Danku.quote:Op maandag 19 december 2011 20:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoi Zeeland, tof dat je er weer bent.
Geen idee, krijg zo vaak anonieme users.quote:Op maandag 19 december 2011 20:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoeveel POL-lers hebben je FoBo ondertussen bekeken?
Anonieme_Fokker is een userquote:Op maandag 19 december 2011 20:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen idee, krijg zo vaak anonieme users.
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.quote:
Neeeeeeeeeeee.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.
En ik ken dus serieus familieleden met kinderen die dat leuk vinden en hun kinderen ermee opvoeden.Echt te triest voor woorden.
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.quote:
Gewoon terug naar 1 (staats)zender.quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.
Wees blij, beste Koos.quote:Op maandag 19 december 2011 21:18 schreef KoosVogels het volgende:
Heb nog nooit wat van die Rinus gehoord overigens. Nooit de moeite genomen om op de linkjes te klikken.
Oermensen hadden ook zo een opleiding.quote:Op maandag 19 december 2011 21:05 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat vind ik ook een goede vraag.
En ik ken dus serieus familieleden met kinderen die dat leuk vinden en hun kinderen ermee opvoeden.Echt te triest voor woorden.
Altijd leuk om te zien hoe jij schijt op het gewone klootjesvolk, waar het grootste deel van Nederland uit bestaat.quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe jij schijt op het gewone klootjesvolk, waar het grootste deel van Nederland uit bestaat.
Wat jouw attitude aangaat zou je goed bij de 1% passen, die schijten er namelijk ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |