Altijd leuk om te zien hoe jij schijt op het gewone klootjesvolk, waar het grootste deel van Nederland uit bestaat.quote:Op maandag 19 december 2011 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Marktwerking. Nog een reden waarom rechts zuigt.
quote:Op maandag 19 december 2011 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Altijd leuk om te zien hoe jij schijt op het gewone klootjesvolk, waar het grootste deel van Nederland uit bestaat.
Wat jouw attitude aangaat zou je goed bij de 1% passen, die schijten er namelijk ook op.
Ze zijn allebei verminderd toerekeningsvatbaar, wat doet vermoeden dat ze worden uitgebuit.quote:Op maandag 19 december 2011 21:21 schreef KoosVogels het volgende:
Toch maar effe youtube aangeknald. Was mijn nieuwsgierigheid niet langer de baas. Maar goed, Rinus is dus een of andere dikke Tokkie met een achterlijk mokkel en een paupere stem. Top.
Rihanna is inderdaad een niggabitch. Naar verluidt heeft ze ooit als bijrijder van Chris Brown de autosleutels uit het contact gehaald en uit het raam geworpen. Met dat soort negerstreken verdien je gewoon een flink pak slaag. Aldus geschiedde.quote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Amerikaanse politiek correcten vallen over Nederlands blad die Rihanna NIGGABITCH noemen.
Jullie mogen beslissen wat het grappigst is
http://parlourmagazine.co(...)ultimate-niggabitch/
Sowieso Amerikanen en negerquote:Op maandag 19 december 2011 21:36 schreef De_Nuance het volgende:
Amerikaanse politiek correcten vallen over Nederlands blad dat Rihanna NIGGABITCH noemt.
Jullie mogen beslissen wat het grappigst is
http://parlourmagazine.co(...)ultimate-niggabitch/
quote:This makes me so angry, words can scarcely do it justice. The whole damn article is racist! Not just the title. "Let's hope she doesn't beat anybody up in daycare"???? It's amazing how ignorant people are in some countries about people of color. It's infuriating!
quote:You can't tell me that as an editor-in-chief something like that can "slip through the cracks." Dialogue my ass, this is blatantly tacky, racist and hateful. Where would this be considered a joke. I would be surprised, but at this point, things like this don't surprise. Instead they just let me know who the people who ok'd this really are.
Soort getrainde circusapen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze zijn allebei verminderd toerekeningsvatbaar, wat doet vermoeden dat ze worden uitgebuit.
Niet iedereen kan zichzelf verheffen boven een relatief eenvoudig niveau, soms lijkt het wel alsof sommigen dat het paupervolk kwalijk nemen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:34 schreef De_Nuance het volgende:
Dit is waar Nederland uit bestaat?
I beg to differ.
Ja dat is precies wat er gebeurtquote:Op maandag 19 december 2011 21:40 schreef Cerbie het volgende:
BriljantDe hele show verstieren, en als dan het N-woord valt gaan huilen en uncalled for! roepen
Damn, je weet dat dit soort shows een gecreëerde werkelijkheid zijn?quote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zichzelf verheffen boven een relatief eenvoudig niveau, soms lijkt het wel alsof sommigen dat het paupervolk kwalijk nemen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmmm, Bibi.quote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet iedereen kan zichzelf verheffen boven een relatief eenvoudig niveau, soms lijkt het wel alsof sommigen dat het paupervolk kwalijk nemen.
[ afbeelding ]
Ik haat Nederland.quote:Op maandag 19 december 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij had ook iets anders kunnen zeggen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:40 schreef Cerbie het volgende:
BriljantDe hele show verstieren, en als dan het N-woord valt gaan huilen en uncalled for! roepen
Owja, inderdaad, Nederland bestaat alleen maar uit intellectuelen en een handjevol paupers die men voor het vermaeck op TV zet.quote:Op maandag 19 december 2011 21:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Damn, je weet dat dit soort shows een gecreëerde werkelijkheid zijn?
Dit zijn marginale figuren.
Verleid haar tot een romantisch avondje Paul Elstak, zou ik zeggen.quote:
Gelukkig was "probleemwijken" ook een serie uit het verleden, niet uit "tegenwoordig".quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef De_Nuance het volgende:
Dat is niet Nederland.
Iedereen die ook maar iets weet van TV weet dat men tegenwoordig niet meer dingen laat zien maar bepaalde werkelijkheden creëert
Ik zou liever naar Harrie Jekkers gaan. Hoef ik ook niet te dansen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verleid haar tot een romantisch avondje Paul Elstak, zou ik zeggen.
Scherp, echt scherp.quote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gelukkig was "probleemwijken" ook een serie uit het verleden, niet uit "tegenwoordig".
Kom je ooit buiten?quote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owja, inderdaad, Nederland bestaat alleen maar uit intellectuelen en een handjevol paupers die men voor het vermaeck op TV zet.
Volgens mij verdienen ze ook nog eens vrij weinig met het programma zelf.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef KoosVogels het volgende:
Kleine geruststelling is wel dat die Oh Oh Cherso figuren uiteindelijk natuurlijk gewoon in de goot belanden. Ze halen nu een leuk geldbedrag binnen, maar binnen twee jaar is iedereen er klaar mee en heeft geen enkele werkgever trek in dergelijke Tokkies die zich op nationale televisie voor lul hebben gezet.
Moet je nagaan. Dat wordt dus een groot tranendal. Terecht natuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen ze ook nog eens vrij weinig met het programma zelf.
Niets in vergelijking tot de productiemaatschappij in ieder geval. Zoals het hoort dus.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij verdienen ze ook nog eens vrij weinig met het programma zelf.
Zelfreinigend vermogen van de samenleving.quote:Op maandag 19 december 2011 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je nagaan. Dat wordt dus een groot tranendal. Terecht natuurlijk.
De leugen dat jij uit Rotterdam komt is bij deze wel doorgeprikt, iedereen die enig observatievermogen heeft kan zelf vaststellen wat voor soort volk er op straat rondloopt.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom je ooit buiten?
O nee het antwoord daarop weten we al.
Ik heb vroeger bij een tankstation gewerkt in de buurt van zo'n tokkie wijk en had dagelijks van dat soort types als klanten. Maar dat was blijkbaar ook de gecreëerde werkelijkheidquote:Op maandag 19 december 2011 21:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Owja, inderdaad, Nederland bestaat alleen maar uit intellectuelen en een handjevol paupers die men voor het vermaeck op TV zet.
Ik begeef mij eerlijk gezegd ook niet bijzonder vaak in dergelijke kringen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De leugen dat jij uit Rotterdam komt is bij deze wel doorgeprikt, iedereen die enig observatievermogen heeft kan zelf vaststellen wat voor soort volk er op straat rondloopt.
Maar juist deze arrogantie, niet weten hoe de maatschappij eruit ziet, is wat partijen als PvdA de das om doet.
Een leugen nog wel.quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De leugen dat jij uit Rotterdam komt is bij deze wel doorgeprikt, iedereen die enig observatievermogen heeft kan zelf vaststellen wat voor soort volk er op straat rondloopt.
Maar juist deze arrogantie, niet weten hoe de maatschappij eruit ziet, is wat partijen als PvdA de das om doet.
Volgende POL-meet in Rotterdam Zuid dan maar doen (of Amsterdam Bijlmer)?quote:Op maandag 19 december 2011 21:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik begeef mij eerlijk gezegd ook niet bijzonder vaak in dergelijke kringen.
Geef dan toe dat jij ook niet weet hoeveel van dergelijke types er rondlopen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Kom je ooit buiten?
O nee het antwoord daarop weten we al.
Vind ik prima. Trouwens, Nederland bestaat niet uit Rotterdam-Zuid. Ik kom ook wel eens buiten Rotterdam.quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende POL-meet in Rotterdam Zuid dan maar doen (of Amsterdam Bijlmer)?
Probeer het nationale afvoerputje zoveel mogelijk te mijden.quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgende POL-meet in Rotterdam Zuid dan maar doen (of Amsterdam Bijlmer)?
Jezus, je gaat je toch mening over Nederland toch niet baseren op een fucking SBS programma of Oh Oh Cherso. Hoe simpel is dat?quote:Op maandag 19 december 2011 21:51 schreef waht het volgende:
[..]
Geef dan toe dat jij ook niet weet hoeveel van dergelijke types er rondlopen.
Natuurlijk, maar ik kan er wel om lachen. Als je de hele show door zit te zeiken kun je zoiets verwachten.quote:Op maandag 19 december 2011 21:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hij had ook iets anders kunnen zeggen.
Je bent nu een leugenaar volgens vPquote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef TitusPullo het volgende:
Ik ken mensen uit Rotterdam die Siebrand van Haersma Buma in bekaktheid overtreffen.
Zeker niet, maar jij stelt dat dergelijke lieden een uitzondering zijn. Dat is een loze stelling zonder onderbouwing.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jezus, je gaat je toch mening over Nederland toch niet baseren op een fucking SBS programma of Oh Oh Cherso. Hoe simpel is dat?
Als je een beetje in de maatschappij rondloopt dan kan je je eigen mening vormen.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jezus, je gaat je toch mening over Nederland toch niet baseren op een fucking SBS programma of Oh Oh Cherso. Hoe simpel is dat?
En vooral niet waar.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker niet, maar jij stelt dat dergelijke lieden een uitzondering zijn. Dat is een loze stelling zonder onderbouwing.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 21:53 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik kan er wel om lachen. Als je de hele show door zit te zeiken kun je zoiets verwachten.
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |