SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Valt wel mee, Heatwave is niet zo ban aannaaierig. Volgens mij maar 1 gevalletje toen hij een zgn bedreigende post van mij aanstipte als druppel die de emmer van bagger deed overlopenquote:Op maandag 19 december 2011 12:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij voelt zichzelf verheven boven de rest van de user hier. Het heeft geen zin om een andere mening te geven. Voor je het weet heb je een ban te pakken.
Maar pas op met het hebben van een andere mening.quote:Op maandag 19 december 2011 12:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Valt wel mee, Heatwave is niet zo ban aannaaierig. Volgens mij maar 1 gevalletje toen hij een zgn bedreigende post van mij aanstipte als druppel die de emmer van bagger deed overlopen.
persoonlijk denk ik dat hier ook een taak voor de trainer is weggelegd. Kijk dat je geen zak ervan bakt omdat je er niets van kan, tja, een trainer kan je dan alleen maar niet opstellen. Maar stel eens een keer iemand als sulejmani gewoon niet op naar aanleiding van zijn gebrrekkige inzet?quote:Op maandag 19 december 2011 12:10 schreef muzas het volgende:
Tsjah, ik ben ook tégen het uitfluiten van spelers van het team waar je voor bent. Maar aan de andere kant word ik ook gek van de lakse houding op het veld af en toe.
En juist gister bleek weer eens, waar ze (of in dit geval mickey) toe in staat zijn als ze zich een beetje kwaad maken. Waarom doen ze dat niet vanaf minuut 1? Zoals die jongens van Koeman steeds vaker laten zien.
Dat ligt in handen van de Boer. Hij kan ingrijpen door hem te wisselen en de volgende wedstrijd niet op te stellen. Waarom doet hij dat niet?quote:Op maandag 19 december 2011 12:10 schreef muzas het volgende:
Tsjah, ik ben ook tégen het uitfluiten van spelers van het team waar je voor bent. Maar aan de andere kant word ik ook gek van de lakse houding op het veld af en toe.
En juist gister bleek weer eens, waar ze (of in dit geval mickey) toe in staat zijn als ze zich een beetje kwaad maken. Waarom doen ze dat niet vanaf minuut 1? Zoals die jongens van Koeman steeds vaker laten zien.
Ik ben bang voor niemand. En nu ontopique.quote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar pas op met het hebben van een andere mening.
Nou precies. Maar ik geloof dat Frank gister in het interview ook al aangaf dat ie wel zag dat het niet goed zat met de inzet. Bal ligt nu bij hem. Hij is eindverantwoordelijk, en mag er voor gaan zorgen dat die miljonairs weer gaan ballen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat hier ook een taak voor de trainer is weggelegd. Kijk dat je geen zak ervan bakt omdat je er niets van kan, tja, een trainer kan je dan alleen maar niet opstellen. Maar stel eens een keer iemand als sulejmani gewoon niet op naar aanleiding van zijn gebrrekkige inzet?
Sodemieter op met je zuiggedrag. Ik heb in al die jaren FOK! nog NOOIT iemand zelfs maar een note gegeven voor iets in VBL oid.quote:Op maandag 19 december 2011 12:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar pas op met het hebben van een andere mening.
Het gaat meer om het feit dat volgens jou de mening die jij hebt altijd de waarheid betreft.quote:Op maandag 19 december 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sodemieter op met je zuiggedrag. Ik heb in al die jaren FOK! nog NOOIT iemand zelfs maar een note gegeven voor iets in VBL oid.
Als dat Bosman arrest nooit was gekomen hadden we nu minimaal 9 CL's in de kast staan.quote:Op maandag 19 december 2011 12:17 schreef Document1 het volgende:
Eigenlijk zouden we terug moeten naar hoe het in de jaren 80 was, voor het Bosman arrest. Als ik Bosman was zou ik de ogen uit mn kop schamen voor wat ik het voetbal aangedaan heb.
Dat sowieso, maar een club als Porto laat zien dat je met beperkte middelen toch een eind kan komen. Daarom hoop ik dat Cruijff er doorheen komt en de jeugdopleiding weer naar een goed niveau kan tillen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:17 schreef Document1 het volgende:
Eigenlijk zouden we terug moeten naar hoe het in de jaren 80 was, voor het Bosman arrest. Als ik Bosman was zou ik de ogen uit mn kop schamen voor wat ik het voetbal aangedaan heb.
Klopt, maar ik snap niet waarom dat dat niet vanuit de spelers zelf komt. Je hebt zoveel meer spelvreugde als je als team voor 100% inzet geeft.quote:Op maandag 19 december 2011 12:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou precies. Maar ik geloof dat Frank gister in het interview ook al aangaf dat ie wel zag dat het niet goed zat met de inzet. Bal ligt nu bij hem. Hij is eindverantwoordelijk, en mag er voor gaan zorgen dat die miljonairs weer gaan ballen.
Hij had al 3 keer gewisseld dus die mogelijkheid had hij niet meerquote:Op maandag 19 december 2011 12:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat ligt in handen van de Boer. Hij kan ingrijpen door hem te wisselen en de volgende wedstrijd niet op te stellen. Waarom doet hij dat niet?
Ja, dus? Alsof er ander soort soort FOK!kers bestaatquote:Op maandag 19 december 2011 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat volgens jou de mening die jij hebt altijd de waarheid betreft.
lol wat? De enige reden waarom je hier reageert is om reacties uit te lokken, dat wordt vervelend. Krijg je thuis niet genoeg aandacht?quote:Op maandag 19 december 2011 11:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ohh ik moet op gaan passen. Ik deel weer eens de mening van een mod niet. En dan mag natuurlijk niet.
Vind ik ook, als er 1 speler is die veel krediet heeft gehad is hij het welquote:Op maandag 19 december 2011 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Sulejmani moet niet zo huilen. Hij heeft meer slechte wedstrijden gehad dan goede en werd altijd gesteund. Het houdt een keer op.
quote:Op maandag 19 december 2011 12:19 schreef kurk_droog het volgende:
Sulejmani moet niet zo huilen. Hij heeft meer slechte wedstrijden gehad dan goede en werd altijd gesteund. Het houdt een keer op.
Dat gaat maar een klein deel van de oplossing zijn. Het probleem dat clubs 100den miljoenen schuld mogen hebben is veel groter. Daar kan je als Nederlandse club niet tegenop.quote:Op maandag 19 december 2011 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar een club als Porto laat zien dat je met beperkte middelen toch een eind kan komen. Daarom hoop ik dat Cruijff er doorheen komt en de jeugdopleiding weer naar een goed niveau kan tillen.
is ook zo, het zal met deze "structuur" altijd heel lastig blijven. Zelfs al heb je een geweldige jeugdopleiding dan staat City al weer voor de deur.quote:Op maandag 19 december 2011 12:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat maar een klein deel van de oplossing zijn. Het probleem dat clubs 100den miljoenen schuld mogen hebben is veel groter. Daar kan je als Nederlandse club niet tegenop.
Denk het niet hoor, die klap is alleen geweest net na het invoeren ervan, nu houden alle clubs er rekening mee en zorgen dat spelers minimaal een jaar voor afloop contract weggaan (ok met uitzondering van Feijenoord, daar beginnen ze het nu pas te begrijpen). Dat spelers bij Ajax in 96 wegliepen heeft voor een deel met het Bosman arrest te maken maar voornamelijk met mismanagement en het aanbieden van lullige contracten aan CL winnaars, alleen Blind heeft voor hem en zijn klaverjas maatjes F en R de Boer + Jari er een goede verbetering uitgesleept, de andere spelers liet hij barsten.quote:Op maandag 19 december 2011 12:19 schreef J2T het volgende:
[..]
Als dat Bosman arrest nooit was gekomen hadden we nu minimaal 9 CL's in de kast staan.
Ik ga niets inhoudelijks zeggen over de discussie daarnet want die heb ik gemist maar op HeatWeave reageer ik niet eens meer omdat dit bovenstaande argument helemaal klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 12:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat volgens jou de mening die jij hebt altijd de waarheid betreft.
Je bent nu al de tweede Feyenoorder die hier hypocriet komt doen over het uitfluiten terwijl Feyenoord daat de afgelopen 2 seizoen het meest bedreven in isquote:Op maandag 19 december 2011 12:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga niets inhoudelijks zeggen over de discussie daarnet want die heb ik gemist maar op HeatWeave reageer ik niet eens meer omdat dit bovenstaande argument helemaal klopt.
Wat HeatWave zegt is waarheid, punt. Al zegt de hele wereld van niet, als HeatWave iets in zijn kop heeft dan is het zo.
Geeft niet hoor, dat mankement heb ik ook.
Overigens snap ik het uitfluiten van eigen spelers niet. In Rotterdam riepen we "WAKKER WORDEN" of verzonnen we ludieke spreekkoren. Maar FLUITEN?
Één keer is er gefloten richting Cabral, het halve stadion begon toen te fluiten RICHTING de fluiters (waardoor het leek alsof het hele stadion Cabral uitfloot). Voor de rest is er niet gefloten. Ik zit elke twee weken in De Kuip dus ik denk dat ik daar beter over kan oordelen dan jij.quote:Op maandag 19 december 2011 12:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent nu al de tweede Feyenoorder die hier hypocriet komt doen over het uitfluiten terwijl Feyenoord daat de afgelopen 2 seizoen het meest bedreven in is. Zelfs een Van Haaren omdat hij twijfelde over het verlengen van zijn contract omdat hij meer op de tribune dan bank zat.
Ik ben vrij zeker over mijn voorbeeld, maar dan nog. Jij zegt nooit en komt nu zelf met Cabral, en hoe kom je erbij dat heel de Arena Sulejmani uitfloot?quote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één keer is er gefloten richting Cabral, het halve stadion begon toen te fluiten RICHTING de fluiters (waardoor het leek alsof het hele stadion Cabral uitfloot). Voor de rest is er niet gefloten. Ik zit elke twee weken in De Kuip dus ik denk dat ik daar beter over kan oordelen dan jij.
Waar zeg ik dat? Lezen boerendebiel, ik zeg dat ik de discussie heb gemist maar wel de mening van Dirk-Kuijt deel.. Verder ging ik niet op jou in, maar op Dirk-Kuijt.quote:
Saywut? Ik zeg alleen dat ik Dirk-Kuijt gelijk geef. ALs jij dat als rant ervaart.quote:Om vervolgens een half boekwerk te ranten.
Oh nee hoor, die instelling waardeer ik.quote:En bite me dat ik niet bij elke post als een onzeker schoolmeisje "maar dat is mijn mening" erbij zet.
Lekker makkelijkquote:Op maandag 19 december 2011 12:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Één keer is er gefloten richting Cabral, het halve stadion begon toen te fluiten RICHTING de fluiters (waardoor het leek alsof het hele stadion Cabral uitfloot). Voor de rest is er niet gefloten. Ik zit elke twee weken in De Kuip dus ik denk dat ik daar beter over kan oordelen dan jij.
Cabral werd door maximaal 20 man uitgefloten, waarop de Kuip reageerde met: "what the fuck is dit, we doen hier METEEN iets aan" en men begon deze 20 idioten uit te fluiten / kafferen. En dat is wel iets heel anders dan "uwuwuw Feyenoord fluit al 2 seizoenen alles en iedereen uit". Ja, Wijnaldem en Fer ja, maar die spelen niet meer voor ons schat.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vrij zeker over mijn voorbeeld, maar dan nog. Jij zegt nooit en komt nu zelf met Cabral, en hoe kom je erbij dat heel de Arena Sulejmani uitfloot?
Ik stond naast dit groepje mensen en zag nog net geen stoeltjes door de lucht vliegen. Die gasten zijn serieus lelijk aangepakt, tikkie op het achterhoofd van 'gedraag je of je ligt dalijk naast die pool in de gracht".quote:Op maandag 19 december 2011 12:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker makkelijkOveral doen ze het en ook bij feyenoord. Sowieso mag je best duidelijk maken dat een speler beter zijn best moet doen, helemaal als een speler zo met zijn pet er naar gooit
Dat maak jij ervan, in 3 Ajax topics heb ik in totaal 2 mensen begrip zien tonen. Op deze manier heeft het ook weinig zin om te antwoorden.quote:Op maandag 19 december 2011 12:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Cabral werd door maximaal 20 man uitgefloten, waarop de Kuip reageerde met: "what the fuck is dit, we doen hier METEEN iets aan" en men begon deze 20 idioten uit te fluiten / kafferen. En dat is wel iets heel anders dan "uwuwuw Feyenoord fluit al 2 seizoenen alles en iedereen uit". Ja, Wijnaldem en Fer ja, maar die spelen niet meer voor ons schat.
Waar zeg ik trouwens dat heel de ArenA Sulejmani uitfloot?
Het verschil is dat veel mensen hier in het topic het uitfluiten 'begrijpen'. Wij zullen dat NOOIT begrijpen.
Die kuipvrees van veel van jullie eigen (ex) spelers is dus nergens op gebaseerd, hou toch op manquote:Op maandag 19 december 2011 12:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik stond naast dit groepje mensen en zag nog net geen stoeltjes door de lucht vliegen. Die gasten zijn serieus lelijk aangepakt, tikkie op het achterhoofd van 'gedraag je of je ligt dalijk naast die pool in de gracht".
Bij ons gebeurt het dus gewoon NIET, dat is larie, onzin, schwetz.
En een speler duidelijk maken dat hij beter zijn best moet doen, doen we wel als ze naar het trainingsveld lopen vanuit de Kuipof met ludieke spreekkoren / :"WAKKER WORDEHHHHH". Maar niet met fluiten.
Die 'kuipvrees' zie ik anders de afgelopen twee jaar bij onze spelers niet terugkomen. Verder, als je beter uitzoekt wat de psycholoog bedoelde die met deze term kwam (hij is namelijk door een psycholoog van het Erasmus MC bedacht), dan kom je erachter dat dit gaat over de 'massale druk van het moeten presteren voor een grote (haatdragende) mensenmassa'. Deze kuipvrees ging dus voornamelijk over spelers van de TEGENPARTIJ die door hun hoeven zakten onder de druk van het legioenquote:Op maandag 19 december 2011 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die kuipvrees van veel van jullie eigen (ex) spelers id dus nergens op gebaseerd, hou toch op man
Het was inderdaad niet de hele ArenA, alleen de twee lange zijdes.quote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben vrij zeker over mijn voorbeeld, maar dan nog. Jij zegt nooit en komt nu zelf met Cabral, en hoe kom je erbij dat heel de Arena Sulejmani uitfloot?
Mwah, een speler als Lurling had toch echt wel last van kuipvrees, en dat kwam gewoon omdat hij vijandig bejegend werd door z'n thuispubliek.quote:Op maandag 19 december 2011 12:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die 'kuipvrees' zie ik anders de afgelopen twee jaar bij onze spelers niet terugkomen. Verder, als je beter uitzoekt wat de psycholoog bedoelde die met deze term kwam (hij is namelijk door een psycholoog van het Erasmus MC bedacht), dan kom je erachter dat dit gaat over de 'massale druk van het moeten presteren voor een grote (haatdragende) mensenmassa'. Deze kuipvrees ging dus voornamelijk over spelers van de TEGENPARTIJ die door hun hoeven zakten onder de druk van het legioen.
Dat de media dit na een jaar of 2 draaiden om te reflecteren op ónze spelers, tja, daar kan die psycholoog niets aan doen die in 2003 met de term kwam.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat die tijdelijke 'kuipvrees' zoals bijvoorbeeld Tiendalli had, niet komt door uitfluiten maar hele andere zaken.
Trouwens, de spelers om wie dat ging hebben na een korte opleving bij andere clubs ook niets meer gepresteerd. Ik noem een Buijs, Tiendalli, Charisteas, god, wat voor mongolen hadden we nog meer.
Kortom: het woordje 'kuipvrees' was gewoon een manier om te verbloemen dat het zooitje mongolen op het veld er niets van kon. Je ziet nu immers ook geen 'kuipvrees' terug bij de jeugd die doorbreekt in het eerste (Clasie, Fer, Wijnaldum, Cabral, Castaignos, De Vrij, need I continue?)
is goed hoor knullie, hier heb je een lolly en nu weer de zandbak inquote:Op maandag 19 december 2011 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Lezen boerendebiel, ik zeg dat ik de discussie heb gemist maar wel de mening van Dirk-Kuijt deel.. Verder ging ik niet op jou in, maar op Dirk-Kuijt.
En nu ga ik wel tegen je in, dus pas nú heb je een punt.
[..]
Saywut? Ik zeg alleen dat ik Dirk-Kuijt gelijk geef. ALs jij dat als rant ervaart.
[..]
Oh nee hoor, die instelling waardeer ik.
quote:Op maandag 19 december 2011 12:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Het was inderdaad niet de hele ArenA, alleen de twee lange zijdes.
En zelfs als Ajacied zijnde, kan ik zeggen dat we aan hun publiek een voorbeeld zouden moeten nemen.
Is in de Kuip helaas jaren ook zo geweest hoor. Pas in de wedstrijd PSV vorig jaar en dit jaar, en in mindere mate Twente, zien we dat andere vakken ook 'meedoen'. Alle input komt echter vanuit X, S, T, Z4, W1. De rest van De Kuip staat altijd maar lafjes te doen tot de sfeer er écht goed inzit. We activeren dat luie zooitje aan de overkant tegenwoordig door de wave nog zo nu en dan in te zettenquote:Vind de ArenA sowieso in deze vorm niet veel. Schuin achter beide doelen wordt er wat sfeer gecreeerd (met name vak410), voor de rest zit iedereen er maar een beetje bij en kijkt al dan niet aandachtig alsof het een theatervoorstelling is.
Ik denk dat het helpt bij jullie als die graflelijke 'tussengangen' nou eens dicht gaan. Daar stoor je je toch kapot aanquote:Ajax moet er gewoon voor gaan zorgen dat bv. de hele eerste/tweede ring sfeer moet creeeren, als in staan gedogen en met zijn allen een liedje in kunt zetten, zonder dat je daarop aangekeken wordt door het theaterpubliek. Of meer sfeervakken, heel Noord en Zuid bv, maken. Er is genoeg animo hiervoor, waarom ze hier niet aan willen (te veel risico zal wel het onterechte credo zijn) weet ik niet.
quote:‘Wie door het matige spel heenkeek, kan - met woensdag alleen de bekerconfrontatie met AZ op de rol - niet anders dan veel respect voor Frank de Boer hebben’, schrijft De Telegraaf ‘De trainer werkt door de waslijst aan afwezigen, de bestuurlijke crisis, de zware belasting van de Champions League en de grote achterstand in de competitie onder de grootst denkbare druk, maar boekte drie competitiezeges op rij. ,,Met nul tegentreffers”, aldus de coach.’
Ik vind van niet, als ajax zou je je geen verliezersmentaliteit aan moeten meten waarbij externe factoren de schuld krijgen van het falen.quote:Op maandag 19 december 2011 12:56 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Er word hier erg negatief over Ajax gepraat na de 4-0 overwinning op Den Haag. Telegraaf verwoord het mooi:
[..]
Uitgeluld?quote:Op maandag 19 december 2011 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
is goed hoor knullie, hier heb je een lolly en nu weer de zandbak in.
JA, GEK HE? Dat had niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken, maar zijn neerbuigende reacties naar jongens als Van Persie / Elmander / Buffel, jongens uit de eigen jeugd die de club grootmaakten.quote:Op maandag 19 december 2011 12:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Mwah, een speler als Lurling had toch echt wel last van kuipvrees, en dat kwam gewoon omdat hij vijandig bejegend werd door z'n thuispubliek.
We hebben de laatste matches toch gewoon gewonnen ofniet?quote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind van niet, als ajax zou je je geen verliezersmentaliteit aan moeten meten waarbij externe factoren de schuld krijgen van het falen.
Welk falen?, en waarom mag je slechter spel niet wijten aan 7 geblesseerde basiskrachten een maand terug?quote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind van niet, als ajax zou je je geen verliezersmentaliteit aan moeten meten waarbij externe factoren de schuld krijgen van het falen.
Kortom, het is gewoon gelul dat het Feyenoord-publiek altijd achter z'n spelers blijft staan. De door jou genoemde Van Persie is trouwens ook meerdere malen uitgefloten in De Kuip.quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Helpmefok het volgende:
JA, GEK HE? Dat had niets met zijn voetbalkwaliteiten te maken, maar zijn neerbuigende reacties naar jongens als Van Persie / Elmander / Buffel, jongens uit de eigen jeugd die de club grootmaakten.
ALS je jezelf dan ook zo wil gedragen, maak het dan tenminste waar op het veld, maar dat kon die mongool ook al niet. Dan roep je het nogal over jezelf af, HELEMAAL als je je negatief uitspreekt in de pers over de club, het legioen EN je middelvinger opsteekt naar het legioen.
Dat had dus NIETS te maken met hoe de jongen voetbalde, maar zijn mongolengedrag buiten het veld.
Tsja, echt zware wedstrijden waren het niet echt. Ik denk dat elke Ajacied zich voornamelijk druk maakt om het programma na de winterstop. Als het dan even niet loopt verspil je je landskampioenschap op 100% zeker, want die 3 wedstrijden kunnen jullie zomaar ineens 6 punten kosten (AZ zie ik niet winnen want die zijn aardig ingestort, Feyenoord op stoom en het legioen dat bloed ruikt in De Kuip (zie PSV, zie Twente), en Utrecht die nog het bloed ruiken van de wedstrijd thuis).quote:Op maandag 19 december 2011 12:59 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
We hebben de laatste matches toch gewoon gewonnen ofniet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |