Ik hoor het net toch zelf dat ie megahit isquote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[..]
Nee geen Megahit meer
Dus ik vermoed omkoping om hem Anthem te maken![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond lieve mensen, ik ben dit jaar ook weer van de partij hoor
Zelfs m'n vader zei hetquote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Metalbas het volgende:
Die gasten met die flesjes voor hethuis zijn wel heel kansloos.
Eetse !!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor, ga naar de Japanner toe
Zal later op de avond weer gaan posten, moet alleen het opsluiten missen![]()
Have fun.quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
kun je deze streams toevoegenquote:
Byebye!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Smakelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zeker niet, als hij er in zit is het altijd de grote Giel show.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Toch ga ik Giel dit jaar best missen
Danny dingesquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef Guanabana het volgende:
WE HEBBEN EEN HIT, BAM BAM, OMDAT ER FUCK YOU INZIT
Piepeleroquote:
Broertje!quote:
Die staan er toch al in ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je deze streams toevoegen
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_mainview
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_mailboxview
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_squareview
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die staan er toch al in ?
Ofja het is dan misschien wel een ander linkje, maar toch ?
die linkjes zijn van vorig jaar en werken niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die staan er toch al in ?
Ofja het is dan misschien wel een ander linkje, maar toch ?
Of verander de OP even, nu faalt hij, dat wil je toch nietquote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.
Oh, sorry dat kon ik niet ruiken, doe maar rustig hoor...quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.
Liever een uur Miss Montreal dan 1 seconde Adele.quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
hoop ook dat we dit jaar bespaard worden voor miss Montreal
2 van de meest afgezeken nummersquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan geen enkele kerstplaat hebben, alleen Mariah Carey en Flappie.
Adele heeft het aan haar stembanden, die komt niet live naar het Glazen Huisquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever een uur Miss Montreal dan 1 seconde Adele.
Boeiendquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 van de meest afgezeken nummers
Mooi, ze had toch al een kutstem.quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Adele heeft het aan haar stembanden, die komt niet live naar het Glazen Huis
als dat zo was héquote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Guido is 'm gewoon keihard naar huis gepeert met die ¤15,-
nou moet ik huilenquote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooi, ze had toch al een kutstem.
Toen moest hij janken omdat zijn haar eraf gingquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Waarom is Waylon dit jaar weer slaapgast?
Kan me herinneren dat hij vorig jaar (of is het inmiddels 2 jaar geleden?) ook slaapgast was en ik hem ontzettend vervelend vond...
Sorry maar ik vind haar stem echt walgelijk. Ook die zanger van Blof, die heeft ook een stem die gewoon ergens in je botten een heel smerig gevoel achter laat.quote:
Hij wil nu zijn Private parts gaan laten scheren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Kan me herinneren dat hij vorig jaar (of is het inmiddels 2 jaar geleden?) ook slaapgast was en ik hem ontzettend vervelend vond...
Hij ging toch bij DWDD jankenquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen moest hij janken omdat zijn haar eraf ging
Blijkbaar was hij toch niet zo saai als wij zien gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
En hij stond er de hele tijd voor toen Ekdom zijn Living Doll deed.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Zijn alle slaapgasten al bekend?quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zijn alle slaapgasten al bekend?
Tatatatata, Heeej.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind alle slaapgasten niet echt leuk eigenlijk.
Doe gewoon Hans Teeuwen als slaapgast. Of Johan Derksen. Of Gijpie
geeft niet hoor gelukkig hebben we allemaal een andere smaakquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind haar stem echt walgelijk. Ook die zanger van Blof, die heeft ook een stem die gewoon ergens in je botten een heel smerig gevoel achter laat.
Haha Gijpie word gek daar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind alle slaapgasten niet echt leuk eigenlijk.
Doe gewoon Hans Teeuwen als slaapgast. Of Johan Derksen. Of Gijpie
Gijp relativeert de hele ellende die Eric nu staat te vertellen, dus die zou ik niet uitnodigenquote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha Gijpie word gek daar.
Hans Teeuwen zou wel wat zijn.
uit mijn hoofdquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zijn alle slaapgasten al bekend?
Ja maar jij hebt maar 500 familieleden in je stamboomquote:
Ah, bedankt!quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uit mijn hoofd
irene moors
waylon
rayman is laat
britt
jan kooiman GTST
Haha ja daarom vond ik hem irritant, ging ook mee playbacken en zo...quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En hij stond er de hele tijd voor toen Ekdom zijn Living Doll deed.
720 nu.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt maar 500 familieleden in je stamboom
quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En natuurlijk weer de gevreesde sapjes
6111 nu.quote:
Die is er niet meer...quote:
Je komt er ook nooit mee klaar (klinkt fout)...quote:
Ja, dat ene jaartje maakt het verschil ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja daarom vond ik hem irritant, ging ook mee playbacken en zo...
Moet je niet doen als beginnend artiest (wat hij toen was)
Altijd wat te doenquote:Op zondag 18 december 2011 18:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je komt er ook nooit mee klaar (klinkt fout)...
Klopt!quote:Op zondag 18 december 2011 18:35 schreef alors het volgende:
[..]
die cock is er toch al 3 jaar niet meer?
Dat ken nog!quote:
Doet Paul expres.quote:Op zondag 18 december 2011 18:38 schreef Rainesz het volgende:
Lekker 6 dagen niet eten en nu die geur van Pizza die in het huis hangt.![]()
Vorig jaar zaten ze zelf toch ook nog pizza te kanen totdat de deur op slot ging..quote:
9 uur.quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Mascleta het volgende:
Nu valt SR eens in een rustige week voor mij. Ga het eens volgen. Hoelaat gaat het huis op slot?
Toen hadden ze toch bij allerlei zaken eten besteld, zodat de hele studio vol stond met pizza, chinees, sushi en weet ik het allemaal meer?quote:
Is dat 7up? Ik dacht dat ze daar bier stonden te lurken aan het hek.quote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Rainesz het volgende:
Kan dat 7UP clubje weg gestuurd worden door de beveiliging.
quote:
Dat denken hun zelf ook dat is het ergste.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is dat 7up? Ik dacht dat ze daar bier stonden te lurken aan het hek.
van het riool idd.quote:
Ja, leuk..quote:
Jup. En het meeste was niet op.quote:Op zondag 18 december 2011 18:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Toen hadden ze toch bij allerlei zaken eten besteld, zodat de hele studio vol stond met pizza, chinees, sushi en weet ik het allemaal meer?
Die slet van Giel is gewoon irritantquote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zingt goed, ze is leuk, ze is grappig, ok, ze stottert een beetje.
Ik zeg: slaapgast
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 18:42:04Nu eten in restaurant 'het laatste avondmaal'! Je moet er eens gegeten hebben! Was heurlijk! http://t.co/E29yaRIi reageer retweet
8 uurquote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Mascleta het volgende:
Nu valt SR eens in een rustige week voor mij. Ga het eens volgen. Hoelaat gaat het huis op slot?
En ze zingt vals.quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
21 toch?quote:
twitter:gerardekdom twitterde op zondag 18-12-2011 om 18:42:04Nu eten in restaurant 'het laatste avondmaal'! Je moet er eens gegeten hebben! Was heurlijk! http://t.co/E29yaRIi reageer retweet
nee, ze overschreeuwt zich.quote:Op zondag 18 december 2011 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En Adele vind je zeker wel goedquote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
nee, ze overschreeuwt zich.
nee, ik heb nog geen 1 keer om gelachen.
Ga ook proberen de hele Graveyard van Gerard mee te pikken.quote:Op zondag 18 december 2011 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Heb zin in vannacht 2-6, GerardHelaas kan ik hem verder niet heel vaak zien, want of ik slaap nog, of ik moet werken. Wordt weinig slapen deze week
quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef miieejj het volgende:
dit ziet / zag er gezellig uit in zwitserland..
Ja, waarom zij en niet Rudy bij 3voor12!quote:
huh?quote:Op zondag 18 december 2011 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Al eens gekeken op 3fm.nl? Midden boven.
Hé, jij ook hier!quote:
Ik zie ook weer aardig wat bekenden. Leuk!quote:Op zondag 18 december 2011 18:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Allemaal mensen die ik nog ken van vorig jaar
Dat bedoelde ik, via 3FM app is toch geen webcam?quote:Op zondag 18 december 2011 18:46 schreef Rainesz het volgende:
[..]
3FM app
Er is geen speciale Serious Request app.
Tof wijf, doet het steeds beter! Haar muziekkeuze mag nog wel wat ruigerquote:
Jawel.quote:Op zondag 18 december 2011 18:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, via 3FM app is toch geen webcam?
quote:Op zondag 18 december 2011 18:42 schreef miieejj het volgende:
dit ziet / zag er gezellig uit in zwitserland..
Vorig jaar kon ik alles kijken, nu moet ik 3 avonden werken.quote:Op zondag 18 december 2011 18:46 schreef DeLuna het volgende:
Dat wordt dus ook de hele week telefoon aan voor de radio en koptelefoon op. Jammer wel dat ik morgen stage heb 9 - 17.
Joh, drie avonden maar...quote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik alles kijken, nu moet ik 3 avonden werken.Dat wordt echt klote.
Waar dan?quote:
Ik mag gewoon elke dag om 5.45 op....quote:
Zit jij met je radio aan in de les?quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
Ik kan alles meepakken op school en thuis.
He jou ken ik nog van vorig jaar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel twee keer tijdens de 18:00 - 22:00 shift van Gerard
Wij werken op laptops.quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit jij met je radio aan in de les?
Op school heb ik les hoor, ik weet niet hoe het met jou zit? als je alleen radio luisterd kan je net zo goed thuis blijven..quote:Op zondag 18 december 2011 18:49 schreef heloef het volgende:
Ik kan alles meepakken op school en thuis.
3 avonden maar. Vorig jaar had ik de hele week vakantie, dit jaat moet ik iedere keer van 8.30 tot 17.30u naar school.quote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vorig jaar kon ik alles kijken, nu moet ik 3 avonden werken.Dat wordt echt klote.
Ik hoef volgende week alleen een website op te leveren en een presentatie te houden.quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op school heb ik les hoor, ik weet niet hoe het met jou zit? als je alleen radio luisterd kan je net zo goed thuis blijven..
Balenquote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
3 avonden maar. Vorig jaar had ik de hele week vakantie, dit jaat moet ik iedere keer van 8.30 tot 17.30u naar school.__!!!!
He jij ook hier.quote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken jou ook nog van vorig jaar.
Wij zitten ook achter de laptop, eind van dit halve jaar, dus project. Heb liever dat iedereen z'n muil dicht heeft en muziek aan het luisteren isquote:Op zondag 18 december 2011 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op school heb ik les hoor, ik weet niet hoe het met jou zit? als je alleen radio luisterd kan je net zo goed thuis blijven..
http://forum.fok.nl/user/history/261845quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig is Porsche1 er niet.
Waar is waalwijker trouwens?
High-five bro.quote:Op zondag 18 december 2011 18:51 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Wij zitten ook achter de laptop, eind van dit halve jaar, dus project. Heb liever dat iedereen z'n muil dicht heeft en muziek aan het luisteren isdus ik kan gewoon de hele dag luisteren !
quote:Op zondag 18 december 2011 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/261845
Ineens niet meer op FOK! is hij overleden?
Op de android app kan ik rechts op een webcam-icon drukken waarna ik live kan kijken. (kwaliteit is wel kak)quote:
Ik heb dat echt continu geroepen vorig jaar.quote:
Je huidige UI straalt Ska uit, tofquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Vorig jaar had ik deze UI
oja! kwaliteit is briliant trouwensquote:Op zondag 18 december 2011 18:53 schreef dockx het volgende:
[..]
Op de android app kan ik rechts op een webcam-icon drukken waarna ik live kan kijken. (kwaliteit is wel kak)
Ik doe het nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dat echt continu geroepen vorig jaar.
Hij is vrij emo, ik weet het, maar ik vind 'm toch wel mooiquote:Op zondag 18 december 2011 18:54 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Je huidige UI straalt Ska uit, tof
Ska is alles behalve emoquote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hij is vrij emo, ik weet het, maar ik vind 'm toch wel mooi
Hij postte ook alleen in het 3FM topic, misschien komt hij nog wel tijdens SR...quote:
Maar hoezo ska dan?quote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ska is alles behalve emo
[ afbeelding ]
Kan ik SR volgen!quote:
We'll see it in a whilequote:Op zondag 18 december 2011 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij postte ook alleen in het 3FM topic, misschien komt hij nog wel tijdens SR...
Hoe weet je dat dan, gok op michiel ivm de afstand almelo <> enschede.quote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gérard, Helaas volgend jaar hij niet
Oh inderdaad jaquote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)nuTsrxI4SM-wbDw6CKAg
Je mag niet meer dan 3x op een rij in het huis zitten.quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan, gok op michiel ivm de afstand almelo <> enschede.
Ik hoop dan wel op Veenstra, moet ook wel want het huis staat dan in Veenstra's regio.quote:Op zondag 18 december 2011 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Gérard, Helaas volgend jaar hij niet
Max 3 keer achter lkaar oid...quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
3 jaar regelquote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet ...quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag niet meer dan 3x op een rij in het huis zitten.
Ze mogen maar een bepaald aantal jaar achter elkaar het huis in, toch?quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
max 3quote:Op zondag 18 december 2011 18:58 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Ze mogen maar een bepaald aantal jaar achter elkaar het huis in, toch?
Volgens mij mogen ze maar 3 jaar achter elkaar...quote:
Gerard Rob en Michiel was een goed jaar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:59 schreef Olga het volgende:
Toch jammer dat Gerard er volgend jaar niet bij is
Wat is jullie favoriete drie in het huis? Mijnes Gerard, Giel en Michiel
Hah..quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hoeveel jaar mogen ze er maximaal achter elkaar in?
Gerard, Michiel, Rudyquote:Op zondag 18 december 2011 18:59 schreef Olga het volgende:
Dat weet geen mens.quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Ambrosius het volgende:
Hoeveel jaar mogen ze er maximaal achter elkaar in?
Oja herinner ik me nog. Was idd ook tofquote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gerard Rob en Michiel was een goed jaar.
Gerard, Giel en Michiel idd.quote:Op zondag 18 december 2011 18:59 schreef Olga het volgende:
Ja, als Gerard niet mag dan die drie maarquote:Op zondag 18 december 2011 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gerard, Giel en Michiel idd.
Volgend jaar dan maar:
Giel, Michiel & Coen?
Eens met dit.quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Coen, Gerard en Giel het leukst, vorig jaar dus.
Domienquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
ja jammer van de stad toen alleen...quote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Domienquote:
den haag :"rquote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef alors het volgende:
[..]
ja jammer van de stad toen alleen...
Giel hoeft van mij niet. Coen, Gerard en Michiel zou ideaal zijnquote:Op zondag 18 december 2011 19:00 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Coen, Gerard en Giel het leukst, vorig jaar dus.
quote:Op zondag 18 december 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
Mijn moeder staat garant voor fantastische quotes.
"Ik wil die vent met die duikbril niet zien ik wil Gerard van Ekdom"
Hai zonnestraaltjequote:
Zo'n beetje alle muziek die ze draaien hoor ik alleen tijdens Serious Requestquote:Op zondag 18 december 2011 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Haha, dit is echt zo'n nummer wat ik alleen tijdens Serious Request hoor. Zelfde geldt voor She said oh oh oh. Als ik dat hoor moet ik echt aan SR denken.
De Heilige Geest.quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef CindieY het volgende:
"Ben ik bevallen van mijn eigen kind". Ja, van wiens kind anders?
Allahquote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef CindieY het volgende:
"Ben ik bevallen van mijn eigen kind". Ja, van wiens kind anders?
De Graveyard word gewoon Keiharde pornowwquote:Op zondag 18 december 2011 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus:
22:00 tot 02:00 Coen
Graveyard tot 06:00 Gerard
06:00 tot 10:00 Timur
quote:
quote:
Graveyard met Gerard wil ik niet missen.quote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef Rainesz het volgende:
[..]
De Graveyard word gewoon Keiharde pornoww
Sowieso moeten ze niet iedereen vaste tijden geven maar dat schuiven.quote:Op zondag 18 december 2011 19:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik vind het nog steeds eeuwig zonde dat Timur geen nachtshift draait
Ja hoorquote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef vincm het volgende:
Onderweg naar Leiden. Moet ik dat joch in het blauwe jasje met zn stoere drankjes nog een klap geven? :p
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leenmoederquote:Op zondag 18 december 2011 19:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]Een moeder bevalt altijd van haar eigen kind, ongeacht de vader. Ze kan moeilijk het kind van buurvrouw Truus baren.
doenquote:Op zondag 18 december 2011 19:13 schreef vincm het volgende:
Onderweg naar Leiden. Moet ik dat joch in het blauwe jasje met zn stoere drankjes nog een klap geven? :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |