Ik hoor het net toch zelf dat ie megahit isquote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[..]
Nee geen Megahit meer
Dus ik vermoed omkoping om hem Anthem te maken![]()
quote:Op zondag 18 december 2011 18:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedenavond lieve mensen, ik ben dit jaar ook weer van de partij hoor
Zelfs m'n vader zei hetquote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Metalbas het volgende:
Die gasten met die flesjes voor hethuis zijn wel heel kansloos.
Eetse !!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben er weer vandoor, ga naar de Japanner toe
Zal later op de avond weer gaan posten, moet alleen het opsluiten missen![]()
Have fun.quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
kun je deze streams toevoegenquote:
Byebye!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Smakelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 18:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik zeker niet, als hij er in zit is het altijd de grote Giel show.quote:Op zondag 18 december 2011 18:10 schreef Toverheks het volgende:
Toch ga ik Giel dit jaar best missen
Danny dingesquote:Op zondag 18 december 2011 18:21 schreef Guanabana het volgende:
WE HEBBEN EEN HIT, BAM BAM, OMDAT ER FUCK YOU INZIT
Piepeleroquote:
Broertje!quote:
Die staan er toch al in ?quote:Op zondag 18 december 2011 18:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
kun je deze streams toevoegen
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_mainview
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_mailboxview
http://livestreams.omroep.nl/3fm/sr2011_squareview
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die staan er toch al in ?
Ofja het is dan misschien wel een ander linkje, maar toch ?
die linkjes zijn van vorig jaar en werken niet.quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Die staan er toch al in ?
Ofja het is dan misschien wel een ander linkje, maar toch ?
Of verander de OP even, nu faalt hij, dat wil je toch nietquote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.
Oh, sorry dat kon ik niet ruiken, doe maar rustig hoor...quote:Op zondag 18 december 2011 18:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In de OP staan 2010-linkjes. Verander ze gewoon even.
Liever een uur Miss Montreal dan 1 seconde Adele.quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Toverheks het volgende:
hoop ook dat we dit jaar bespaard worden voor miss Montreal
2 van de meest afgezeken nummersquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan geen enkele kerstplaat hebben, alleen Mariah Carey en Flappie.
Adele heeft het aan haar stembanden, die komt niet live naar het Glazen Huisquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever een uur Miss Montreal dan 1 seconde Adele.
Boeiendquote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
2 van de meest afgezeken nummers
Mooi, ze had toch al een kutstem.quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Adele heeft het aan haar stembanden, die komt niet live naar het Glazen Huis
als dat zo was héquote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Guido is 'm gewoon keihard naar huis gepeert met die ¤15,-
nou moet ik huilenquote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mooi, ze had toch al een kutstem.
Toen moest hij janken omdat zijn haar eraf gingquote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Waarom is Waylon dit jaar weer slaapgast?
Kan me herinneren dat hij vorig jaar (of is het inmiddels 2 jaar geleden?) ook slaapgast was en ik hem ontzettend vervelend vond...
Sorry maar ik vind haar stem echt walgelijk. Ook die zanger van Blof, die heeft ook een stem die gewoon ergens in je botten een heel smerig gevoel achter laat.quote:
Hij wil nu zijn Private parts gaan laten scheren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Kan me herinneren dat hij vorig jaar (of is het inmiddels 2 jaar geleden?) ook slaapgast was en ik hem ontzettend vervelend vond...
Hij ging toch bij DWDD jankenquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen moest hij janken omdat zijn haar eraf ging
Blijkbaar was hij toch niet zo saai als wij zien gebeuren.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
En hij stond er de hele tijd voor toen Ekdom zijn Living Doll deed.quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Zijn alle slaapgasten al bekend?quote:Op zondag 18 december 2011 18:29 schreef musicfreakyme het volgende:
Ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zijn alle slaapgasten al bekend?
Tatatatata, Heeej.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind alle slaapgasten niet echt leuk eigenlijk.
Doe gewoon Hans Teeuwen als slaapgast. Of Johan Derksen. Of Gijpie
geeft niet hoor gelukkig hebben we allemaal een andere smaakquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind haar stem echt walgelijk. Ook die zanger van Blof, die heeft ook een stem die gewoon ergens in je botten een heel smerig gevoel achter laat.
Haha Gijpie word gek daar.quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind alle slaapgasten niet echt leuk eigenlijk.
Doe gewoon Hans Teeuwen als slaapgast. Of Johan Derksen. Of Gijpie
Gijp relativeert de hele ellende die Eric nu staat te vertellen, dus die zou ik niet uitnodigenquote:Op zondag 18 december 2011 18:31 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Haha Gijpie word gek daar.
Hans Teeuwen zou wel wat zijn.
uit mijn hoofdquote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Zijn alle slaapgasten al bekend?
Ja maar jij hebt maar 500 familieleden in je stamboomquote:
Ah, bedankt!quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uit mijn hoofd
irene moors
waylon
rayman is laat
britt
jan kooiman GTST
Haha ja daarom vond ik hem irritant, ging ook mee playbacken en zo...quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En hij stond er de hele tijd voor toen Ekdom zijn Living Doll deed.
720 nu.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt maar 500 familieleden in je stamboom
quote:Op zondag 18 december 2011 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
En natuurlijk weer de gevreesde sapjes
6111 nu.quote:
Die is er niet meer...quote:
Je komt er ook nooit mee klaar (klinkt fout)...quote:
Ja, dat ene jaartje maakt het verschil ja.quote:Op zondag 18 december 2011 18:33 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja daarom vond ik hem irritant, ging ook mee playbacken en zo...
Moet je niet doen als beginnend artiest (wat hij toen was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |