Zit je niet ver naast denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn reputatie is volgens mij dat ik een labiele oversekste puber ben
Jazeker.quote:
Ohja, die smileymatrices, dat was mijn toch wel mijn ergste nacht op FOK! denk ik, toen de klok werd verzetquote:
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
Volgens mij post ik te weinig voor een reputatie
Meer posten de enige mogelijkheidquote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
Ik dacht altijd dat jouw naam afkomstig was uit een soapserie of een film oidquote:Op zondag 18 december 2011 14:47 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ik een player ben. daar komt mijn nick vandaan (toen er nog geen internet was zelfs). geile hond werd horny dog werd dog werd dawg. ben jarenlang door iedereen zo genoemd.
Het begint me de keel uit te hangenquote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag Heloef wel eigenlijk, hij heeft zelfspot
Mensen mogen mijquote:
Daar voel je toch niks van?quote:
Ik zit al langer in het aandachthoerencircuit, probeer het volgend jaar maar nog een keer.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het begint me de keel uit te hangen
Maar stemt nu wel iedereen op mij als meest succesvolle aandachtshoer?
Gewoon meer spammenquote:Op zondag 18 december 2011 14:49 schreef palawan het volgende:
Ja is goedquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kroegbaas. Ergo: Baasquote:
Baas, simpelweg baas.quote:
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik wel een reputatie wilquote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meer posten de enige mogelijkheid
Oke, dan gaat dit sowieso je laatste titel worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit al langer in het aandachthoerencircuit, probeer het volgend jaar maar nog een keer.
geen reputatie is ook een reputatiequote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik wel een reputatie wil
So would you like me to repeat the question or go straight into action?quote:
het is me anders (op fok, irl niet) vaak genoeg verweten om weet ik welke reden. ook in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw naam afkomstig was uit een soapserie of een film oid
En ik vind je niet echt als een player overkomen om eerlijk te zijn
Ik moet een paar dagen werken maar verder ook nog niks.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kan jij? Ik heb nog niet echt plannen.
[..]
Misschien wel maar zo klonk het wel erg negatief. Maar dat zal wel aan mij liggen
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Loka verreweg de meeste naam TT's ooit in de historie van FOK
Chapeau
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So would you like me to repeat the question or go straight into action?
"Meest grijze muis op internet 2011." Yayquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen reputatie is ook een reputatie
Dat is mooiquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet een paar dagen werken maar verder ook nog niks.
Welke was dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.
Van heloef gekregen nog wel.
heloef kan er ook wat vanquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Loka verreweg de meeste naam TT's ooit in de historie van FOK
Chapeau
Ik vond "Loka's powers" anders wel leuk bedacht. Je kon toen wel eventjes een zetje in de rug gebruiken nadat je met je studie was gestoptquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.
Van heloef gekregen nog wel.
Shaving Eda's privatesquote:
Bwhehehe, een beetje herkenbaar.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
[..]
het is me anders (op fok, irl niet) vaak genoeg verweten om weet ik welke reden. ook in dit topic.
ik zie mezelf zo ook niet hoor, maar dat ik zelfs nu door een paar mensen nog weleens zo genoemd word vind ik wel wat hebben. ik ben gewoon leuk en mensen vinden me eigenlijk ook altijd leuk.wat ik niet arrogant bedoel verder, want dat ben ik dan weer niet.
Ja een van mijn betere.quote:
Achteraf was het redelijk nutteloos om me daar zo kut over te voelenquote:Op zondag 18 december 2011 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond "Loka's powers" anders wel leuk bedacht. Je kon toen wel eventjes een zetje in de rug gebruiken nadat je met je studie was gestopt
Vrouwelijkquote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat is mijn reputatie hier eigenlijk?
Kom hier dan, laat ik je alle hoeken van Golden Bay zienquote:
Jij staat zelfs op 1 in mijn fok vriendenlijstquote:
En wat is normaal voor jou?quote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf was het redelijk nutteloos om me daar zo kut over te voelen
Maar ik heb toen wel hele dagen in bed gelegen enzo. Gelukkig doe ik nu weer normaal.
Ik ben blutquote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom hier dan, laat ik je alle hoeken van Golden Bay zien
Ik heb ook geen reputatie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen reputatie is ook een reputatie
Je gaat een Nederlands mokkel hosselen terwijl je op Malta zit?quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom hier dan, laat ik je alle hoeken van Golden Bay zien
En wat is jouw reputatie?quote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij staat zelfs op 1 in mijn fok vriendenlijstVan het laatste jaar dan. Van de hele posthistory staat tijn op nr 1
Gewoon opstaan, enigszins nuttige dingen doen overdag, tenminste één maaltijd nuttigen en weer gaan slapen.quote:
quote:
Ik ben mijn eigen beeld aan het bijschavenquote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een beeld van Cassandra
Toen ik mijn historische kennis van deze reeks probeerde te verwerven door oude topics door te lezen las ik dat ze op jou hoopten als maagdenverlosserquote:
Hoe gaat het nou eigenlijk met jou?quote:Op zondag 18 december 2011 14:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben mijn eigen beeld aan het bijschaven
Jij had wel de mooiste entree van allemaal.quote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen reputatie.
Al heb ik wel eens iets anders gehoord
dat klinkt als een normale dagquote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon opstaan, enigszins nuttige dingen doen overdag, tenminste één maaltijd nuttigen en weer gaan slapen.
Niks. Ik ben slechts aan het uitbreiden vanwege onverwachte internationale groeiquote:Op zondag 18 december 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Je gaat een Nederlands mokkel hosselen terwijl je op Malta zit?
What's wrong with you man!
quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij had wel de mooiste entree van allemaal.
Beterquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gaat het nou eigenlijk met jou?
Beetje jammer dat ze dat nooit gedaan heeftquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik mijn historische kennis van deze reeks probeerde te verwerven door oude topics door te lezen las ik dat ze op jou hoopten als maagdenverlosser
Ik had gehoopt dat dat vergeten wasquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Toen ik mijn historische kennis van deze reeks probeerde te verwerven door oude topics door te lezen las ik dat ze op jou hoopten als maagdenverlosser
Oh gelukkigquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat deed ik toen dus niet, vandaar dat ik eg dat het nu weer bijgetrokken is
1e indruk, hequote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat vergeten was
I don';t cheat on my manquote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dat nooit gedaan heeftIs er niet een nieuw iemand die dat op zich kan nemen
Ik heb mijn werk gedaan, nu neemt iemand anders het maar over.quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze dat nooit gedaan heeftIs er niet een nieuw iemand die dat op zich kan nemen
Hoeveel maagden heb je al verlost?quote:Op zondag 18 december 2011 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat dat vergeten was
Ja hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk gedaan, nu neemt iemand anders het maar over.
Nog niet concreet, maar ik heb een meeloopdag gepland bij scheikunde en een talenstudie lijkt me ook nog steeds tof.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigal plannen voor een andere studie?
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En het beeld was wel direct dat ik een megabitch was
Ehm eentje. En dat was mijn exquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel maagden heb je al verlost?
Is dit dezelfde Cassandra die ooit postte in singles? Jij was verre van een bitchquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En het beeld was wel direct dat ik een megabitch was
Jij niet een ander mag ookquote:
Ik wil wel maar er zijn geen maagdelijke vrouwen hierquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk gedaan, nu neemt iemand anders het maar over.
Heloef, kingtoppie, Bartholomeus, Capstan, en vast nog wel wat.quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij hebt jezelf van je maagdelijkheid verlost loka
Hoeveel zijn er nu nog?
Ik kwam hier binnen om te zeggen dat benzin niet zo moest miepen. Goed bedoeld, spiegel voorhoudend, maar het kwam een beetje over alsof ik hem bewust te kakken zettequote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Cassandra die ooit postte in singles? Jij was verre van een bitch
In de eerste week moet ik de 27e en de 29e werken en in de 2de week wss de 4e/5e en 7e maar die staan nog niet vast.quote:
Coolquote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet concreet, maar ik heb een meeloopdag gepland bij scheikunde en een talenstudie lijkt me ook nog steeds tof.
28 of 30quote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In de eerste week moet ik de 27e en de 29e werken en in de 2de week wss de 4e/5e en 7e maar die staan nog niet vast.
dat lijkt me wel een goeie datum ja een van die 2, ff vragen of de anderen ook kunnen danquote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwelke taal lijkt jou het leukst?
[..]
28 of 30
?quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Sinji het volgende:
Stefan's reputatie volgens Grey:
Haar en gitaar
'Kijk me haar, kijk me gitaar!'quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Sinji het volgende:
Stefan's reputatie volgens Grey:
Haar en gitaar
Newbie, Belasting, en wie weet MixedEmoquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat lijkt me wel een goeie datum ja een van die 2, ff vragen of de anderen ook kunnen dan
Nice gaan we wel beetje jammen en chillenquote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Newbie, Belasting, en wie weet MixedEmo
quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef stefanhaan het volgende:
int echt ben ik een hele lieve jongen hoor
Frans.quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwelke taal lijkt jou het leukst?
Jijquote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om te zeggen dat benzin niet zo moest miepen. Goed bedoeld, spiegel voorhoudend, maar het kwam een beetje over alsof ik hem bewust te kakken zette
Dat is dezelfde cassandra, dankjewel
Voulez vous coucher avec moi, ce soir!quote:
Die eerste zinquote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 zinnen in 't Frans:
Je ne pas parlais fansais
en
Ou est le boulangerie
Dat lijkt mij gaaf jaquote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nice gaan we wel beetje jammen en chillen
Je suis Tijn, vous le vouz cache avec moi?quote:
In het echt ben ik wel een leuk persoon.quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef stefanhaan het volgende:
int echt ben ik een hele lieve jongen hoor
Voulez vous couchez avec moi, ces't soir! whehequote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en
Ou est le boulangerie
Une baquette svp!quote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en
Ou est le boulangerie
quote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gaaf ja
[..]
Je suis Tijn, vous le vouz cache avec moi?
Oh mijn spelling laat wensen te over hihiquote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gaaf ja
[..]
Ik wil graag een belediging in het latijn zeggen, maar ik doe het niet. Omdat je godsvruchtigtm bent.quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
DK, groot van naam, slecht van faam.
Beroemd en berucht!
Ik kan geen Fransquote:Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh mijn spelling laat wensen te over hihi
Cela je ne veux pas du tout.quote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij gaaf ja
[..]
quote:Op zondag 18 december 2011 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Une pain du stok sivoupleh.Nederlanders.
zo klopt ie.quote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Voulez vous couchezr avec moi, ces't soir! whehe
Je ne parlaise pas francais is de belangrijkste
quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 18 december 2011 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet? Hehe, blauwtje gelopen Tijn.
Nee want ik kan geen Frans.quote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik mag hopen dat jullie niet hopen op seks/relatie met een francaise
Non.quote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Mijn uitspraak is iets beter dan mijn spellingquote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Barbusse het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks is altijd mogelijkquote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Neeeequote:Op zondag 18 december 2011 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het serieus meerdere keren gehoord.
You suckie suckie for 50 euro?quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks is altijd mogelijkde taal van die liefde is international
Die verbeterde je ook nietquote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef dawg het volgende:
[..]
nee. je ne parle pas. niet je ne parler pas.
Als ik in Frankrijk ben, denken mensen dat ik Frans ben wegens mijn naam. Jammer, want ik spreek het niet.quote:Op zondag 18 december 2011 15:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neeee
Net als het Engels van velen
Of het Nederlands al
Kaneelstokje klinkt niet fransquote:Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in Frankrijk ben, denken mensen dat ik Frans ben wegens mijn naam. Jammer, want ik spreek het niet.
You suckie suckie of ik suckie suckie?quote:
Ohja die klinkt wel Frans! Je moet ook niet in het Frans beginnen, dan krijg je onverstaanbare dingen terugquote:Op zondag 18 december 2011 15:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik in Frankrijk ben, denken mensen dat ik Frans ben wegens mijn naam. Jammer, want ik spreek het niet.
Ja jij bent tofquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, heb ik een reputatie? #schaamteloosvragen
Nee dat vraag je aan die vrouw natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
You suckie suckie of ik suckie suckie?
Snel is Frans het mooistquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja die klinkt wel Frans! Je moet ook niet in het Frans beginnen, dan krijg je onverstaanbare dingen terug
Ik ookquote:
Joysa en Loka weten mijn hele naam.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Kaneelstokje klinkt niet frans
Ja maar ik speel voor beide teamsquote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat vraag je aan die vrouw natuurlijk.
Ik stel me bij jou echt een enorme casanova voor.quote:Op zondag 18 december 2011 15:15 schreef Barbusse het volgende:
Maar goed, heb ik een reputatie? #schaamteloosvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |