Ik heb slechts 1 recensie over jequote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Mijn FOK! reputatie is volgens mij enorm negatief.
Wat is jouw reputatie dan? Ik heb niet echt een beeld van jouquote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nou bedankt.
ik kom ook nooit meer van mijn reputatie af.![]()
Oh jaquote:
Wat voor reputatie? Dat je graag een kerstmuts draagt?quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. nou bedankt.
ik kom ook nooit meer van mijn reputatie af.![]()
Wel merkbaar, dat laatstequote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat mijn reputatie komische jankbal is, maar ik probeer mezelf te verbeteren.
bwehehquote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voor reputatie? Dat je graag een kerstmuts draagt?
quote:
Oh, nou dan valt mijn reputatie nog wel te redden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb slechts 1 recensie over jeEn die was wel positief.
Welke?quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na zo'n meet zijn een aantal reputaties wat mij betreft toch veranderd.
Ik vind je niet echt labiel overkomen. Ik heb erger meegemaaktquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn reputatie is volgens mij dat ik een labiele oversekste puber ben
Ik mag Heloef wel eigenlijk, hij heeft zelfspotquote:
Hoe zou je mij op FOK! beschrijven?quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind je niet echt labiel overkomen. Ik heb erger meegemaakt
Pubers zijn toch altijd oversekstquote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
Die van mij ook?quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Na zo'n meet zijn een aantal reputaties wat mij betreft toch veranderd.
Ik ben dan ook hilarisch, al zeg ik het zelf.quote:
Oeh, batsen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
dat ik een player ben. daar komt mijn nick vandaan (toen er nog geen internet was zelfs). geile hond werd horny dog werd dog werd dawg. ben jarenlang door iedereen zo genoemd.quote:Op zondag 18 december 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is jouw reputatie dan? Ik heb niet echt een beeld van jou
Als een jonge vrouw die op een bepaalde manier eenzaam is geweest en hier op fok de aandacht krijgt waar ze naar hunkert. Dit zo'n beetje, ik ben niet zo goed in samenvattingen makenquote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe zou je mij op FOK! beschrijven?
Heloef is een leuke gastquote:Op zondag 18 december 2011 14:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik mag Heloef wel eigenlijk, hij heeft zelfspot
quote:Op zondag 18 december 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
De mijne bij Grey. Die van Grey bij mij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |