Wie niet?quote:
Goed bezigquote:Op zondag 18 december 2011 14:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Behalve mijn faalactie op het eind ging het toch best goed?
Ik word in ieder geval niet nerveus in zo'n gesprek, dat is al heel wat voor mij.
Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het beste is dat je moet overkomen als iemand die niet needy is. Je hebt lol en doet haar een plezier door haar mee te voeren in jouw wereld. Als ze niet mee wil doen, prima. Her loss
Uitwonen en dumpen dan. Heeft ze weer een ander onderwerp om over te zeiken.quote:
Jij bent Nederland mede ontvlucht vanwege de zeikcultuur of niet?quote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uitwonen en dumpen dan. Heeft ze weer een ander onderwerp om over te zeiken.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
[..]
een gat is een gatGa jij eens even heel snel vrouwen hosselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
een van de eerste spaanse zinnetjes die ik geleerd heb. abre las piernas chiquita!
LOTR is ook gaafquote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lord of the Rings, topografie, aquariumvissen, mythologie, alfabetten.
Uitspraak van de eeuwquote:
Narnia is wat kinderlijkerquote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOTR is ook gaafken jij Narnia ook?
Ja, dat klopt. Serieus.quote:Op zondag 18 december 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent Nederland mede ontvlucht vanwege de zeikcultuur of niet?
Natuurlijk, maar dat vond ik wat te moralistisch toen ik oud genoeg was om de achterliggende gedachten van C.S. Lewis te begrijpen. Tolkien en hij waren vroeger lid van hetzelfde groepje taalkundigen, de Inklings, wist je dat?quote:Op zondag 18 december 2011 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOTR is ook gaafken jij Narnia ook?
Mensenkennis ik heb het.quote:
Wat een bazenreputatie heb je dan, al die gasten denken dat iedereen jouw vriendinnetje is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zodra de mannen vervelend worden he
Ik wist dat niet. Maar moet wel zeggen dat ik LotR veel leuker vond dan Narnia.quote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat vond ik wat te moralistisch toen ik oud genoeg was om de achterliggende gedachten van C.S. Lewis te begrijpen. Tolkien en hij waren vroeger lid van hetzelfde groepje taalkundigen, de Inklings, wist je dat?
imma int boxxla realiquote:
Ik vind het pas zonde als je een concept gaat uitmelken, en ik heb het idee dat Harry Potter met hele andere intenties is geschreven dan LotR, Harry Potter heeft niet echt iets wat mij aangrijpt eigenlijk. Ik hou er helemaal niet zo van.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wist dat niet. Maar moet wel zeggen dat ik LotR veel leuker vond dan Narnia.
Jammer dat er niet een vervolg op gaat komen (maar we hebben altijd Harry Potter nog)
Ja dat wist ik. Ik vind Narnia wel leuk. Vooral omdat ik als 5 jarige mannetje in als dwerg heb mee gespeeld in Narniaquote:Op zondag 18 december 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dat vond ik wat te moralistisch toen ik oud genoeg was om de achterliggende gedachten van C.S. Lewis te begrijpen. Tolkien en hij waren vroeger lid van hetzelfde groepje taalkundigen, de Inklings, wist je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |