En ook geen voorbeeldpersonen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niemand bedenken. Ook niet als het om muziek gaat. Ben dan ook nooit fan geweest van bijvoorbeeld boybands, omdat ik de muziek stom vond.
Galaxy Acequote:
Dat dusquote:
Of zeggen dat het (niet) lekker weer isquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
het is een mooie opening. net als de tijd vragen. of een vuurtje.
Ik ben wel zóó OT momenteel he?quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is geen compliment, maar een pick-up line.
Ik ben altijd jaloers op indianen in boekenquote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jaren jaloers ben geweest op een vriend van mij. Omdat hij wel een relatie had. 1 keer was stond hij achter de bar zijn 2 exen en zijn huidige vriendin stonden aan de bar. Dat was iets minder vooral toen hij daar later op terug kwam
De mannen of vrouwen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op indianen in boeken
Best triest eigenlijk.
Dus als jij een tondeuse in de hand heb, moeten mensen hard wegrennen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk.
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of zeggen dat het (niet) lekker weer is
Wat is dit?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')
Die oude mannen die de toekomst konden zien in hun kampvuur enzo, en contact kregen met hun totems als ze voor zo'n paal aan het bidden warenquote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mannen of vrouwen?Of de cowboys?
Oh zulke dingen heb ik regelmatig gehad vroegerquote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik voel me kut! Mag ik de jouwe ook eens voelen?'quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Over iets gaan klagen is trouwens een prima openingszin heb ik gemerkt.
Ik heb ze nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zulke dingen heb ik regelmatig gehad vroegernu gelukkig bijna nooit meer zulke dingen
Als jij dit nu zegt verbaasd mij dat niet eensquote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die oude mannen die de toekomst konden zien in hun kampvuur enzo, en contact kregen met hun totems als ze voor zo'n paal aan het bidden waren
Jamaar ze was spaansquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
tja. vertaal het eens naar het nederlands, je line, en probeer niet te lachen.
Dat is een nogal foute openingszinquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ik voel me kut! Mag ik de jouwe ook eens voelen?'
Zo iets?
Nee ik deed het zo:quote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo iets?
Ik zou het best tof vinden als iemand dat zomaar uit het niets tegen me zou zeggen eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |