je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.
Dat is geen compliment dus, dat is vragen om een afwijzingquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.
Maximum, heb jij toevallig ook moeite met het herkennen van gevoelens?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.
Wanneer kan jij? Ik heb nog niet echt plannen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tijn wanneer gaan we in de kerstvakantie chillen?
Misschien wel maar zo klonk het wel erg negatief. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De meeste reageren gewoon leuk... Waarom zou het geen goede opmerking zijn? Laat staan dat je daarop iemand gaat afwijzen?
Tja genoeg kerels die er mee scoren volgens mijquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.
In een ideale wereld wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt een kroeg. Jij bent zon baas, de vrouwen zouden aan je lippen horen te hangen.
Heb je wel personen waar je tegenop kijkt? Idolen? Rolemodels?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.
jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maximum, heb jij toevallig ook moeite met het herkennen van gevoelens?
Graag gedaan kerelquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, je hebt inderdaad gelijk!
Moet ik zien te onthouden, thanks!
Die heb ik echt teveel trouwensquote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je wel personen waar je tegenop kijkt? Idolen? Rolemodels?
Goed hoor, Ajax wint een keer zonder al teveel moeite. Ik ben een gelukkig man.quote:
Hoi Maggiequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wie dan?quote:
zegt genoeg over die vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja genoeg kerels die er mee scoren volgens mij
Ik heb er in mijn hele leven maar 1 gehad.quote:
En als ze verloren hadden nietquote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, Ajax wint een keer zonder al teveel moeite. Ik ben een gelukkig man.
Ik zag dat in je verhaaltje. Je postte toch ook af en toe mee in het autismetopic?quote:
Dat zeg ik nergens beste tijnbrein, niet zomaar dingen aan nemen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze verloren hadden niet![]()
Voetbal
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een keer een meid het bed ingeluld heb met "That´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?" Als Dean Martin het kan, waarom ik niet?quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.
Dat is ook best een rare vraag aan een meisje dat ergens alleen staatquote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Staat er een meisje alleen, vraag je waarom ze alleen staat oid, en dan kijkt ze op en dan kijkt ze weer weg. Zoiets?
Maar het is wel zoquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens beste tijnbrein, niet zomaar dingen aan nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |