Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezellig praten en steeds dichter bij haar staan/zitten en in haar ogen kijken moet het hem wel doen als ze je ziet zitten.
De meeste reageren gewoon leuk... Waarom zou het geen goede opmerking zijn? Laat staan dat je daarop iemand gaat afwijzen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een goeie opmerking/vraag dan zou ik ook afwijzend reageren
Op de meet waren ze nog best van je onder de indruk hoorde ikquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.
Geen idee... Ik denk dat ik me teveel door mensen laat beïnvloeden die zeggen dat je wanhopig bent als je complimentjes geeft.quote:
Vroeger was ik dus echt blind voor die signalen. Maar nu ben ik wel beter geworden in het herkennen van die signalen. Het is te leren!quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.
Jij hoeft daarom ook alleen maar ergens alleen te gaan staan. Dan komt het vanzelf.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iemand leuk gevonden?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kwetsbaarheid betekent dat ze je dan daadwerkelijk kunnen kwetsen. Een een wildvreemd persoon kan dat niet. Is onmogelijk. Zelfs een complete scheldtirade over hoe lelijk, smaakloos je bent, wat voor loser je bent kan dat nog niet. Ze kennen je immers niet. Dus hun oordeel is nergens op gebaseerd. Ik zie elke afwijzing als het vermijden van een risico van haar kant. Ze durft het niet aan, en ze weet niet wat ze mist. Klinkt arrogant, maar puur technisch gezien heb ik wel gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik voel me dan al kwetsbaar, snap je?
kloptquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iemand leuk gevonden?
vraag jezelf eens af of jij het leuk vindt om complimentjes te krijgen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee... Ik denk dat ik me teveel door mensen laat beïnvloeden die zeggen dat je wanhopig bent als je complimentjes geeft.
Ze kunnen je alleen oordelen op hoe je doet, niet op wie je bent.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik voel me dan al kwetsbaar, snap je?
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag jezelf eens af of jij het leuk vindt om complimentjes te krijgen?
Dat is waar, nu nog het lef vinden om die stap daadwerkelijk te zettenquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet durven is opzicht niet een heel groot probleem want als je je over die angst heenzet ga je je goed voelen omdat ''het gelukt is''
Jij hebt een kroeg. Jij bent zon baas, de vrouwen zouden aan je lippen horen te hangen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zegt helemaal niks terug?
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad
Maak dan geen opmerking over dat ze mooi zijn. Doe eens wat anders.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval wel zat worden.
Weet je, je hebt inderdaad gelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kwetsbaarheid betekent dat ze je dan daadwerkelijk kunnen kwetsen. Een een wildvreemd persoon kan dat niet. Is onmogelijk. Zelfs een complete scheldtirade over hoe lelijk, smaakloos je bent, wat voor loser je bent kan dat nog niet. Ze kennen je immers niet. Dus hun oordeel is nergens op gebaseerd. Ik zie elke afwijzing als het vermijden van een risico van haar kant. Ze durft het niet aan, en ze weet niet wat ze mist. Klinkt arrogant, maar puur technisch gezien heb ik wel gelijk.
Oh hai Kaneelquote:
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dat lijkt me best vervelend eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |