Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gezellig praten en steeds dichter bij haar staan/zitten en in haar ogen kijken moet het hem wel doen als ze je ziet zitten.
De meeste reageren gewoon leuk... Waarom zou het geen goede opmerking zijn? Laat staan dat je daarop iemand gaat afwijzen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook niet echt een goeie opmerking/vraag dan zou ik ook afwijzend reageren
Op de meet waren ze nog best van je onder de indruk hoorde ikquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.
Geen idee... Ik denk dat ik me teveel door mensen laat beïnvloeden die zeggen dat je wanhopig bent als je complimentjes geeft.quote:
Vroeger was ik dus echt blind voor die signalen. Maar nu ben ik wel beter geworden in het herkennen van die signalen. Het is te leren!quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Je moet wel signalen kunnen pikken om te zien of iemand jou leuk vind. zelf snap ik er echt niks van, maar ik ben dan ook het type forever alone.
Jij hoeft daarom ook alleen maar ergens alleen te gaan staan. Dan komt het vanzelf.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iemand leuk gevonden?quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kwetsbaarheid betekent dat ze je dan daadwerkelijk kunnen kwetsen. Een een wildvreemd persoon kan dat niet. Is onmogelijk. Zelfs een complete scheldtirade over hoe lelijk, smaakloos je bent, wat voor loser je bent kan dat nog niet. Ze kennen je immers niet. Dus hun oordeel is nergens op gebaseerd. Ik zie elke afwijzing als het vermijden van een risico van haar kant. Ze durft het niet aan, en ze weet niet wat ze mist. Klinkt arrogant, maar puur technisch gezien heb ik wel gelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik voel me dan al kwetsbaar, snap je?
kloptquote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef dawg het volgende:
[..]
jij hebt nog nooit iemand leuk gevonden?
vraag jezelf eens af of jij het leuk vindt om complimentjes te krijgen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen idee... Ik denk dat ik me teveel door mensen laat beïnvloeden die zeggen dat je wanhopig bent als je complimentjes geeft.
Ze kunnen je alleen oordelen op hoe je doet, niet op wie je bent.quote:Op zondag 18 december 2011 14:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja ik voel me dan al kwetsbaar, snap je?
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
vraag jezelf eens af of jij het leuk vindt om complimentjes te krijgen?
Dat is waar, nu nog het lef vinden om die stap daadwerkelijk te zettenquote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet durven is opzicht niet een heel groot probleem want als je je over die angst heenzet ga je je goed voelen omdat ''het gelukt is''
Jij hebt een kroeg. Jij bent zon baas, de vrouwen zouden aan je lippen horen te hangen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zegt helemaal niks terug?
Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad
Maak dan geen opmerking over dat ze mooi zijn. Doe eens wat anders.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval wel zat worden.
Weet je, je hebt inderdaad gelijk!quote:Op zondag 18 december 2011 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar kwetsbaarheid betekent dat ze je dan daadwerkelijk kunnen kwetsen. Een een wildvreemd persoon kan dat niet. Is onmogelijk. Zelfs een complete scheldtirade over hoe lelijk, smaakloos je bent, wat voor loser je bent kan dat nog niet. Ze kennen je immers niet. Dus hun oordeel is nergens op gebaseerd. Ik zie elke afwijzing als het vermijden van een risico van haar kant. Ze durft het niet aan, en ze weet niet wat ze mist. Klinkt arrogant, maar puur technisch gezien heb ik wel gelijk.
Oh hai Kaneelquote:
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.quote:Op zondag 18 december 2011 14:05 schreef dawg het volgende:
[..]
dat lijkt me best vervelend eigenlijk.
je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.quote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.
Dat is geen compliment dus, dat is vragen om een afwijzingquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I like em, mooie vrouwen die denken bij de 100e jongen die zegt ''Wow jij bent een mooie vrouw'' van: ''Neeeeeeeee, niet alweer'' Ik zou het dan in ieder geval ook wel zat worden.
Maximum, heb jij toevallig ook moeite met het herkennen van gevoelens?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.
Wanneer kan jij? Ik heb nog niet echt plannen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:02 schreef stefanhaan het volgende:
Tijn wanneer gaan we in de kerstvakantie chillen?
Misschien wel maar zo klonk het wel erg negatief. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 18 december 2011 14:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De meeste reageren gewoon leuk... Waarom zou het geen goede opmerking zijn? Laat staan dat je daarop iemand gaat afwijzen?
Tja genoeg kerels die er mee scoren volgens mijquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.
In een ideale wereld wel jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt een kroeg. Jij bent zon baas, de vrouwen zouden aan je lippen horen te hangen.
Heb je wel personen waar je tegenop kijkt? Idolen? Rolemodels?quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet beter. Vroeger vond ik het vervelend, omdat ik me hierdoor raar voelde, maar ik heb het eigenlijk gewoon zo geaccepteerd.
jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maximum, heb jij toevallig ook moeite met het herkennen van gevoelens?
Graag gedaan kerelquote:Op zondag 18 december 2011 14:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet je, je hebt inderdaad gelijk!
Moet ik zien te onthouden, thanks!
Die heb ik echt teveel trouwensquote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb je wel personen waar je tegenop kijkt? Idolen? Rolemodels?
Goed hoor, Ajax wint een keer zonder al teveel moeite. Ik ben een gelukkig man.quote:
Hoi Maggiequote:
quote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Wie dan?quote:
zegt genoeg over die vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja genoeg kerels die er mee scoren volgens mij
Ik heb er in mijn hele leven maar 1 gehad.quote:
En als ze verloren hadden nietquote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, Ajax wint een keer zonder al teveel moeite. Ik ben een gelukkig man.
Ik zag dat in je verhaaltje. Je postte toch ook af en toe mee in het autismetopic?quote:
Dat zeg ik nergens beste tijnbrein, niet zomaar dingen aan nemen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze verloren hadden niet![]()
Voetbal
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een keer een meid het bed ingeluld heb met "That´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?" Als Dean Martin het kan, waarom ik niet?quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ook een compliment geven als je het meent, niet om iemand je bed in te lullen. niks afstotelijker dan onoprechtheid. vind ik.
Dat is ook best een rare vraag aan een meisje dat ergens alleen staatquote:Op zondag 18 december 2011 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Staat er een meisje alleen, vraag je waarom ze alleen staat oid, en dan kijkt ze op en dan kijkt ze weer weg. Zoiets?
Maar het is wel zoquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens beste tijnbrein, niet zomaar dingen aan nemen.
Dit is niet raar hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als ze verloren hadden niet![]()
Voetbal
Als ze zouden verliezen van ADO wel ja.quote:
Ik kan eigenlijk ook niemand bedenken. Ook niet als het om muziek gaat. Ben dan ook nooit fan geweest van bijvoorbeeld boybands, omdat ik de muziek stom vond.quote:Op zondag 18 december 2011 14:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb er bijna geen. Niet dat ik me zo 123 kan bedenken in ieder geval.
denk dat dat wel meevalt hoor. daarbij, je moet jezelf niet vergelijken met anderen. jij bent jij, en je moet gewoon voor jezelf staan.quote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat wel.... maar ik heb vaak het idee dat 90% van de vrouwen zo wel is....
Die suggestie week je wel. Ik spreek je wel als Ajax verliest goedquote:Op zondag 18 december 2011 14:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens beste tijnbrein, niet zomaar dingen aan nemen.
Ach zo'n grapje moet kunnen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een keer een meid het bed ingeluld heb met "That´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?" Als Dean Martin het kan, waarom ik niet?
Hey Heloef, hoe is het met Ajax?quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zouden verliezen van ADO wel ja.
dat is geen compliment, maar een pick-up line.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een keer een meid het bed ingeluld heb met "That´s a lovely dress! Think I can talk you out of it?" Als Dean Martin het kan, waarom ik niet?
Hahaha, oooo Nu snap ik het...quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is ook best een rare vraag aan een meisje dat ergens alleen staat
Kan je nog beter heel afgezaagd vragen hoe laat het is, of "weet je of bus 77 hier ook stopt" of iets anders randoms.
Ander voorbeeldje? Want misschien ligt het gewoon echt aan wat je vraagt/zegt
We staan 4-0 voor.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Heloef, hoe is het met Ajax?
Ow maar dat doe ik ook wel hoor. En ik weet ook dat het voornamelijk in mijn eigen beleving is, en dat dat dus niks zegt over hoe het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt hoor. daarbij, je moet jezelf niet vergelijken met anderen. jij bent jij, en je moet gewoon voor jezelf staan.
vragen of de bus komt is sowieso een beetje raar, omdat je dat gewoon kunt opzoeken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat is ook best een rare vraag aan een meisje dat ergens alleen staat
Kan je nog beter heel afgezaagd vragen hoe laat het is, of "weet je of bus 77 hier ook stopt" of iets anders randoms.
Ander voorbeeldje? Want misschien ligt het gewoon echt aan wat je vraagt/zegt
Nouja er zijn mensen die ik wel kan waarderen, maar tegenop kijken?! Nee niet echt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niemand bedenken. Ook niet als het om muziek gaat. Ben dan ook nooit fan geweest van bijvoorbeeld boybands, omdat ik de muziek stom vond.
Ik ben klaar met vrouwen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Heloefs grote liefdes, Ajax en zijn nieuwe Samsung Galaxy.
Ik weet dat ik jaren jaloers ben geweest op een vriend van mij. Omdat hij wel een relatie had. 1 keer was stond hij achter de bar zijn 2 exen en zijn huidige vriendin stonden aan de bar. Dat was iets minder vooral toen hij daar later op terug kwamquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voornamelijk personages uit films en boeken eigenlijk.
Vragen is makkelijkerquote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
vragen of de bus komt is sowieso een beetje raar, omdat je dat gewoon kunt opzoeken.
Jij begrijpt hetquote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef dawg het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt hoor. daarbij, je moet jezelf niet vergelijken met anderen. jij bent jij, en je moet gewoon voor jezelf staan.
Galaxy S2 of Galaxy S plus?quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
Heloefs grote liefdes, Ajax en zijn nieuwe Samsung Galaxy.
Zeg niks helaas en wel winnen straks he.quote:
Niet iedereen heeft altijd een smartphone bij de hand.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
vragen of de bus komt is sowieso een beetje raar, omdat je dat gewoon kunt opzoeken.
het is een mooie opening. net als de tijd vragen. of een vuurtje.quote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik hoop van welquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg niks helaas en wel winnen straks he.
En ook geen voorbeeldpersonen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk ook niemand bedenken. Ook niet als het om muziek gaat. Ben dan ook nooit fan geweest van bijvoorbeeld boybands, omdat ik de muziek stom vond.
Galaxy Acequote:
Dat dusquote:
Of zeggen dat het (niet) lekker weer isquote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef dawg het volgende:
[..]
het is een mooie opening. net als de tijd vragen. of een vuurtje.
Ik ben wel zóó OT momenteel he?quote:Op zondag 18 december 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
[..]
dat is geen compliment, maar een pick-up line.
Ik ben altijd jaloers op indianen in boekenquote:Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jaren jaloers ben geweest op een vriend van mij. Omdat hij wel een relatie had. 1 keer was stond hij achter de bar zijn 2 exen en zijn huidige vriendin stonden aan de bar. Dat was iets minder vooral toen hij daar later op terug kwam
De mannen of vrouwen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben altijd jaloers op indianen in boeken
Best triest eigenlijk.
Dus als jij een tondeuse in de hand heb, moeten mensen hard wegrennen?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk.
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')quote:Op zondag 18 december 2011 14:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of zeggen dat het (niet) lekker weer is
Wat is dit?quote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Best triest eigenlijk.
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')
quote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei een keer per ongeluk tegen iemand die erg christelijk bleek te zijn achteraf dat het zulk godsgruwelijk tyfusweer was, dat was wel faal:')
Die oude mannen die de toekomst konden zien in hun kampvuur enzo, en contact kregen met hun totems als ze voor zo'n paal aan het bidden warenquote:Op zondag 18 december 2011 14:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De mannen of vrouwen?Of de cowboys?
Oh zulke dingen heb ik regelmatig gehad vroegerquote:Op zondag 18 december 2011 14:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
'Ik voel me kut! Mag ik de jouwe ook eens voelen?'quote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Over iets gaan klagen is trouwens een prima openingszin heb ik gemerkt.
Ik heb ze nog steedsquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zulke dingen heb ik regelmatig gehad vroegernu gelukkig bijna nooit meer zulke dingen
Als jij dit nu zegt verbaasd mij dat niet eensquote:Op zondag 18 december 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die oude mannen die de toekomst konden zien in hun kampvuur enzo, en contact kregen met hun totems als ze voor zo'n paal aan het bidden waren
Jamaar ze was spaansquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef dawg het volgende:
[..]
tja. vertaal het eens naar het nederlands, je line, en probeer niet te lachen.
Dat is een nogal foute openingszinquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Ik voel me kut! Mag ik de jouwe ook eens voelen?'
Zo iets?
Nee ik deed het zo:quote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo iets?
Ik zou het best tof vinden als iemand dat zomaar uit het niets tegen me zou zeggen eigenlijkquote:Op zondag 18 december 2011 14:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |