Wat grappigquote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wist ik. Ik vind Narnia wel leuk. Vooral omdat ik als 5 jarige mannetje in als dwerg heb mee gespeeld in Narnia
Bye bye vrouw, bye byequote:
Een paar foto's haha. En een paar verhalenquote:Op zondag 18 december 2011 14:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat grappig
Is er beeldmateriaal bewaard gebleven?
Het was meer dat ik vroeger de reputatie had van vechtersbaasje.quote:Op zondag 18 december 2011 14:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Wat een bazenreputatie heb je dan, al die gasten denken dat iedereen jouw vriendinnetje is.
Maar alle vrouwen waarschijnlijk ook![]()
![]()
hihih
Jup. Net als eerste indrukken.quote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Reputaties zijn echt vreselijk moeilijk om vanaf te komen
Game of Thronesquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het pas zonde als je een concept gaat uitmelken, en ik heb het idee dat Harry Potter met hele andere intenties is geschreven dan LotR, Harry Potter heeft niet echt iets wat mij aangrijpt eigenlijk. Ik hou er helemaal niet zo van.
Dat is waar, maar ik houd denk ik gewoon van lange filmreeksen die iets met fantasy te maken hebben. LotR was gewoon epischquote:Op zondag 18 december 2011 14:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het pas zonde als je een concept gaat uitmelken, en ik heb het idee dat Harry Potter met hele andere intenties is geschreven dan LotR, Harry Potter heeft niet echt iets wat mij aangrijpt eigenlijk. Ik hou er helemaal niet zo van.
Jouw fokreputatie laat zig samenvatten in het volgende:quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Mijn FOK! reputatie is volgens mij enorm negatief.
Deze man weet. Meest bazige midget ooit in filmhistorie speelt erin. Seizoen 2, kan niet wachtenquote:
Maar de mijne is dat ik een ruziezoeker ben en een kneus en weet ik veel wat, dus kan altijd nog ergerquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Die van mij zal ook zo best niet zijn denk ikquote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Ja dat klopt, maar had er niet veel hinder vanquote:Op zondag 18 december 2011 14:39 schreef Lokasenna het volgende:
Reputaties zijn echt vreselijk moeilijk om vanaf te komen
Ja dat is bij dus het probleemquote:
quote:
Eerste indrukken zijn zo'n raar fenomeen. Ik heb er geen last van en vind het niet moeilijk m'n beeld van iemand aan te passen na de eerste indruk. Maar bij de meeste anderen is de 1e indruk echt bindend of zoquote:
Dit jaquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is bij dus het probleemdie is meestal niet even best en de meeste mensen zijn zo oppervlakkig tegenwoordig dat ze niet verder kijken dan dat
Je bent in goed gezelschap met mijquote:Op zondag 18 december 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij zal ook zo best niet zijn denk ik
oh. nou bedankt.quote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]Het was een compliment dude, just accept it
Volgens mij is de jouwe ergerquote:Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap met mijhaha en andere uit dit topic
Neen.quote:Op zondag 18 december 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Dat is waarquote:Op zondag 18 december 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat mijn reputatie jankbal is, maar ik probeer mezelf te verbeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |