Ja hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk gedaan, nu neemt iemand anders het maar over.
Nog niet concreet, maar ik heb een meeloopdag gepland bij scheikunde en een talenstudie lijkt me ook nog steeds tof.quote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkigal plannen voor een andere studie?
Dat vond ik wel meevallen eigenlijk.quote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En het beeld was wel direct dat ik een megabitch was
Ehm eentje. En dat was mijn exquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel maagden heb je al verlost?
Is dit dezelfde Cassandra die ooit postte in singles? Jij was verre van een bitchquote:Op zondag 18 december 2011 14:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En het beeld was wel direct dat ik een megabitch was
Jij niet een ander mag ookquote:
Ik wil wel maar er zijn geen maagdelijke vrouwen hierquote:Op zondag 18 december 2011 15:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn werk gedaan, nu neemt iemand anders het maar over.
Heloef, kingtoppie, Bartholomeus, Capstan, en vast nog wel wat.quote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Cassandra87 het volgende:
Jij hebt jezelf van je maagdelijkheid verlost loka
Hoeveel zijn er nu nog?
Ik kwam hier binnen om te zeggen dat benzin niet zo moest miepen. Goed bedoeld, spiegel voorhoudend, maar het kwam een beetje over alsof ik hem bewust te kakken zettequote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Cassandra die ooit postte in singles? Jij was verre van een bitch
In de eerste week moet ik de 27e en de 29e werken en in de 2de week wss de 4e/5e en 7e maar die staan nog niet vast.quote:
Coolquote:Op zondag 18 december 2011 15:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog niet concreet, maar ik heb een meeloopdag gepland bij scheikunde en een talenstudie lijkt me ook nog steeds tof.
28 of 30quote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
In de eerste week moet ik de 27e en de 29e werken en in de 2de week wss de 4e/5e en 7e maar die staan nog niet vast.
dat lijkt me wel een goeie datum ja een van die 2, ff vragen of de anderen ook kunnen danquote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwelke taal lijkt jou het leukst?
[..]
28 of 30
?quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Sinji het volgende:
Stefan's reputatie volgens Grey:
Haar en gitaar
'Kijk me haar, kijk me gitaar!'quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef Sinji het volgende:
Stefan's reputatie volgens Grey:
Haar en gitaar
Newbie, Belasting, en wie weet MixedEmoquote:Op zondag 18 december 2011 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat lijkt me wel een goeie datum ja een van die 2, ff vragen of de anderen ook kunnen dan
Nice gaan we wel beetje jammen en chillenquote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Newbie, Belasting, en wie weet MixedEmo
quote:Op zondag 18 december 2011 15:06 schreef stefanhaan het volgende:
int echt ben ik een hele lieve jongen hoor
Frans.quote:Op zondag 18 december 2011 15:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Coolwelke taal lijkt jou het leukst?
Jijquote:Op zondag 18 december 2011 15:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen om te zeggen dat benzin niet zo moest miepen. Goed bedoeld, spiegel voorhoudend, maar het kwam een beetje over alsof ik hem bewust te kakken zette
Dat is dezelfde cassandra, dankjewel
Voulez vous coucher avec moi, ce soir!quote:
Die eerste zinquote:Op zondag 18 december 2011 15:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 zinnen in 't Frans:
Je ne pas parlais fansais
en
Ou est le boulangerie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |