geen reputatie is ook een reputatiequote:Op zondag 18 december 2011 14:51 schreef palawan het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik wel een reputatie wil
So would you like me to repeat the question or go straight into action?quote:
het is me anders (op fok, irl niet) vaak genoeg verweten om weet ik welke reden. ook in dit topic.quote:Op zondag 18 december 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jouw naam afkomstig was uit een soapserie of een film oid
En ik vind je niet echt als een player overkomen om eerlijk te zijn
Ik moet een paar dagen werken maar verder ook nog niks.quote:Op zondag 18 december 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer kan jij? Ik heb nog niet echt plannen.
[..]
Misschien wel maar zo klonk het wel erg negatief. Maar dat zal wel aan mij liggen
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Loka verreweg de meeste naam TT's ooit in de historie van FOK
Chapeau
Geen woorden maar daden.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So would you like me to repeat the question or go straight into action?
"Meest grijze muis op internet 2011." Yayquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen reputatie is ook een reputatie
Dat is mooiquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet een paar dagen werken maar verder ook nog niks.
Welke was dat dan?quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.
Van heloef gekregen nog wel.
heloef kan er ook wat vanquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, volgens mij heeft Loka verreweg de meeste naam TT's ooit in de historie van FOK
Chapeau
Ik vond "Loka's powers" anders wel leuk bedacht. Je kon toen wel eventjes een zetje in de rug gebruiken nadat je met je studie was gestoptquote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De eerste was de mooiste, toen ik nog geen Lokasenna heette.
Van heloef gekregen nog wel.
Shaving Eda's privatesquote:
Bwhehehe, een beetje herkenbaar.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef dawg het volgende:
[..]
het is me anders (op fok, irl niet) vaak genoeg verweten om weet ik welke reden. ook in dit topic.
ik zie mezelf zo ook niet hoor, maar dat ik zelfs nu door een paar mensen nog weleens zo genoemd word vind ik wel wat hebben. ik ben gewoon leuk en mensen vinden me eigenlijk ook altijd leuk.wat ik niet arrogant bedoel verder, want dat ben ik dan weer niet.
Ja een van mijn betere.quote:
Achteraf was het redelijk nutteloos om me daar zo kut over te voelenquote:Op zondag 18 december 2011 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond "Loka's powers" anders wel leuk bedacht. Je kon toen wel eventjes een zetje in de rug gebruiken nadat je met je studie was gestopt
Vrouwelijkquote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu we het er toch over hebben, wat is mijn reputatie hier eigenlijk?
Kom hier dan, laat ik je alle hoeken van Golden Bay zienquote:
Jij staat zelfs op 1 in mijn fok vriendenlijstquote:
En wat is normaal voor jou?quote:Op zondag 18 december 2011 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Achteraf was het redelijk nutteloos om me daar zo kut over te voelen
Maar ik heb toen wel hele dagen in bed gelegen enzo. Gelukkig doe ik nu weer normaal.
Ik ben blutquote:Op zondag 18 december 2011 14:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom hier dan, laat ik je alle hoeken van Golden Bay zien
Ik heb ook geen reputatie.quote:Op zondag 18 december 2011 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
geen reputatie is ook een reputatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |