Ik ook niet, het is het enige leuke aan SR.quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Rainesz het volgende:
Kan niet wachten op de eerste aflevering!
Nog nergens. Deze week komen er dus nieuwe.quote:Op zondag 18 december 2011 19:57 schreef tochweerhenk het volgende:
Ramon.![]()
Waar kan je de nieuwste filmpjes bekijken?
Ja maar komen ze wel gewoon op de site?quote:Op zondag 18 december 2011 20:03 schreef TWP het volgende:
[..]
Nog nergens. Deze week komen er dus nieuwe.
quote:Op zondag 18 december 2011 18:17 schreef Rainesz het volgende:
Kan niet wachten op de eerste aflevering!
Nee, lijkt er inderdaad niet op. Zat al te zoeken in de herhalingen van SR.quote:Op maandag 19 december 2011 13:40 schreef rubbereend het volgende:
hij staat nog niet online volgens mij
Belachelijk geniaalquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:03 schreef mutzenbacher het volgende:
Aflevering van gisteren staat er inmiddels ook op. Ik hoop dat ze het niveau van vorig jaar nog gaan halen!
Nee, #3 was de topafleveringquote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef mutzenbacher het volgende:
Hahaha, beste aflevering tot nu toe! Klusjesmannen bij de Karwei
quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:55 schreef SiGNe het volgende:
Je ziet die manager kijken bij dat inpakken "waar ben ik aan begonnen?
Ik blijf Frans Bauer toch echt een held vindenquote:
Oh echt, fuck mequote:
Z'n muziek is ook niet mijn ding maar 't is een toffe vent, altijd aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik blijf Frans Bauer toch echt een held vinden
Godsamme nou, die wil ik wel even goed uitwonen.quote:
Wat is dat ook voor vreemde vogel?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:35 schreef TUFKAL het volgende:
Die karwei man vind het echt niet leuk
Echt geweldig, zoveel meligheid in een paar minuten, onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:07 schreef IceBeach het volgende:
Wat een figuren.![]()
Zo ook de rest van de afleveringen maar eens kijken.
Ik kwam Sander vorig jaar tegen hier in leiden en toen wilde ik naar 'm toe lopen en 'TIK 'M AAN FLAUWE' naar 'm roepen, maar deed het toch maar nietquote:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:30 schreef rubbereend het volgende:
nee?ik dacht dat ze laatst opnames hadden
quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef themauster het volgende:
Dit jaar geen klusjesmannen helaas.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 18 december 2012 13:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan nog steeds de slappe lach krijgen om die aflevering bij de Mac en die bij Viking
Kssst... Scheer je weg, L_D.quote:Op dinsdag 18 december 2012 13:42 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Mooi, dit jaar niet die totaal niet grappige zooi
quote:Dit jaar geen #klusjesmannen tijdens #SR12Sander doet 's avonds de live uitzending en Rámon gaat het land in voor leuke initiatieven
Jammerquote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef themauster het volgende:
Die bij de Karwei mag er ook zijn.quote:
WTF??quote:Op dinsdag 18 december 2012 12:56 schreef themauster het volgende:
quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:08 schreef Faux. het volgende:
En in dat museum trouwens ook. Niemand vindt het grappig
Gelukkig is er ook niemand die denkt dat jij grappig bent.quote:Op dinsdag 18 december 2012 19:00 schreef Faux. het volgende:
Die van bij de McDonalds. Wat ongelofelijk niet grappig zeg. Tering
Gelukkig ben ik dan ook niet op tv om net te doen alsof ik grappig ben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:01 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is er ook niemand die denkt dat jij grappig bent.
Nee, jij doet op een forum alsof je verstand van zaken hebt, das gelukkig iets heel anders.quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet op tv om net te doen alsof ik grappig ben.
Woorden worden uit mijn mond gehaald. ( das figuurlijk toch he )quote:Op dinsdag 18 december 2012 21:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dan ook niet op tv om net te doen alsof ik grappig ben.
Jammer voor je als je daar niet om kan lachenquote:Op dinsdag 18 december 2012 19:00 schreef Faux. het volgende:
Die van bij de McDonalds. Wat ongelofelijk niet grappig zeg. Tering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |