Maar dan zitten je billen te dicht bij elkaar als je staatquote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
Hoe veeg je als kerel zijn in godsnaam je aars zittend af zonder dat je je ballen onder de stront smeert?
Ergo: staand dus.
quote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef EL_Presidente het volgende:
kont afvegen?ik trek mijn broek&onderbroek gelijk weer aan..
quote:
Als je normaal gebouwd bent zit er flink wat speling tussen de reet en de bril. Mocht dit niet genoeg zijn kun je experimenteren met naar voren buigen en/of naar de zijkant leunen.quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
Hoe veeg je als kerel zijn in godsnaam je aars zittend af zonder dat je je ballen onder de stront smeert?
Dit.quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
Achterlangs natuurlijk, dacht je dat je met je hand voorlangs ging?quote:Op zondag 18 december 2011 13:07 schreef vosss het volgende:
quote:Op zondag 18 december 2011 13:09 schreef EL_Presidente het volgende:
kont afvegen?ik trek mijn broek&onderbroek gelijk weer aan..
Wie? Wat? 3e wereldland?quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef MonteCristo het volgende:
Staand....
en dan zo met je hand ontwikkeld in toiletpapier stiekem jezelf anaal fistfucken.
Mijn kinderen vegen gewoon zittend hun reet af hoor. Waarom zou je in godsnaam moeten staan??quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben bijna 30 en heb al die jaren gedacht dat ieder mens staand z'n kont afveegt.
Bizar on te lezen dat mensen zittend hun kont afvegen, ik zou niet eens een normale manier weten om dit voor elkaar te krijgen.
Als klein kind veeg je toch ook je kont staand af, dat leer je toch zo omdat je moeder nog helpt als je heel klein bent
Ik heb nooit geweten dat mensen dat doen, echt apart.quote:Op zondag 18 december 2011 18:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn kinderen vegen gewoon zittend hun reet af hoor. Waarom zou je in godsnaam moeten staan??
Apart? Je schijt toch ook zittend en niet staand? Waarom zou je dan gaan staan om je reet af te vegen?quote:Op zondag 18 december 2011 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb nooit geweten dat mensen dat doen, echt apart.
quote:Op zondag 18 december 2011 17:35 schreef MonteCristo het volgende:
Staand....
en dan zo met je hand ontwikkeld in toiletpapier stiekem jezelf anaal fistfucken.
Helegaar niet, ontwikkeld is gewoon een heel ander woordquote:
Fucking hell je kunt toch op een gegeven moment wel beseffen dat je niet persé hoeft te staan aangezien je nu zelf je reet moet afvegen..quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben bijna 30 en heb al die jaren gedacht dat ieder mens staand z'n kont afveegt.
Bizar on te lezen dat mensen zittend hun kont afvegen, ik zou niet eens een normale manier weten om dit voor elkaar te krijgen.
Als klein kind veeg je toch ook je kont staand af, dat leer je toch zo omdat je moeder nog helpt als je heel klein bent
een bidet ofzo dat gebruiken fransenquote:Op zondag 18 december 2011 18:39 schreef Akkerr het volgende:
Ik heb zegmaar zo'n bak naast de wc met zo'n kraantje. Wat al die Turken ook hebben, superhandig wel
In Frankrijk wonen ook veel Turken/ Marokkanenquote:Op zondag 18 december 2011 18:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
een bidet ofzo dat gebruiken fransen
maar t is toch wel een frans dingquote:Op zondag 18 december 2011 18:45 schreef Akkerr het volgende:
[..]
In Frankrijk wonen ook veel Turken/ Marokkanen![]()
remsporen in een stringquote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Tinos85 het volgende:
Als je zittend je reet afveegt, hoe weet je dan of je klaar bent? Dat je niet alle remsporen in je string,boxer ofzo hebt staan?
Hoe weet je het als je staat?quote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Tinos85 het volgende:
Als je zittend je reet afveegt, hoe weet je dan of je klaar bent? Dat je niet alle remsporen in je string,boxer ofzo hebt staan?
Dit dus. Het is een kwestie van evenwicht.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Zenit- het volgende:
Ik leun altijd een beetje voorover zodat ik er beter bij kan, want anders zit het allemaal op mijn ballen en da's nou ook niet zo fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
I used to wipe my butt standing up, but then i to an arrow in the knee...Stop right there criminal scum...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben bijna 22 en heb al die jaren gedacht dat ieder mens zittend z'n kont afveegt.
Bizar on te lezen dat mensen staand hun kont afvegen, ik zou niet eens een hygienische manier weten om dit voor elkaar te krijgen.
Als klein kind veegde je moeder je kont staand af, daarna leer je een eigen manier en dat is beetje naar links leunen zodat er ruimte ontstaat tussen bril en rechterbil. En dan vegen. Komt niks van ballen in de buurt.
Uiteraard is dit niet toepasselijk bij obesitasjes
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wist helemaal niet dat mensen dit überhaupt zittend staand deden
Gewoon, ik sta na het drukken op, pak een velletje wc papier... verfrommel het een beetje en wrijf het daarna tegen mijn anus. In sommige situaties moet ik nog meer velletjes gebruiken, het ligt er een beetje aan of ik droge of natte ontlasting heb. Probeer het zelf maar... gaat beter dan zittend klungelen naar mijn mening.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef AndreaW het volgende:
Hoe kan je staand je kont afvegen???? ga je dan voorover staan of zo? Je veegd toch gewoon je kont af als je zit.
gadverdamme man, staand je kont afvegen. Ik wil niet weten wat er allemaal op de grond valt. Of hoe je kont eruit ziet. Als je gaat staan komen je billen weer strak tegen elkaar. je plet dus al je poep tussen je billen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gewoon, ik sta na het drukken op, pak een velletje wc papier... verfrommel het een beetje en wrijf het daarna tegen mijn anus. In sommige situaties moet ik nog meer velletjes gebruiken, het ligt er een beetje aan of ik droge of natte ontlasting heb. Probeer het zelf maar... gaat beter dan zittend klungelen naar mijn mening.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Gewoon zo, en dan de hele kamer door tot het niet meer afgeeft.
[ afbeelding ]
Vergis je aub niet in mijn kontje, je zou willen dat je zo'n goed gemodelleerd en stevig achterwerk had.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:33 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
gadverdamme man, staand je kont afvegen. Ik wil niet weten wat er allemaal op de grond valt. Of hoe je kont eruit ziet. Als je gaat staan komen je billen weer strak tegen elkaar. je plet dus al je poep tussen je billen.
En zittend afvegen is niet klungelen,dat is gewoon geen obesitas zijn.
Na als je het niet erg vindt blijf ik zittend me kont afvegen:) Als ik de spuiterij heb dan ga even douchen.. Maar ieder zijn eigen manier denk ik maar LOLquote:Op donderdag 22 december 2011 22:23 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gewoon, ik sta na het drukken op, pak een velletje wc papier... verfrommel het een beetje en wrijf het daarna tegen mijn anus. In sommige situaties moet ik nog meer velletjes gebruiken, het ligt er een beetje aan of ik droge of natte ontlasting heb. Probeer het zelf maar... gaat beter dan zittend klungelen naar mijn mening.
ditquote:
Hihi, je bent dus aan de spuiterij!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Na als je het niet erg vindt blijf ik zittend me kont afvegen:) Als ik de spuiterij heb dan ga even douchen.. Maar ieder zijn eigen manier denk ik maar LOL
ik even douchen
u bent aan kakkentoe?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:48 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Na als je het niet erg vindt blijf ik zittend me kont afvegen:) Als ik de spuiterij heb dan ga even douchen.. Maar ieder zijn eigen manier denk ik maar LOL
ik even douchen
Nee morgenochtend als ik wakker word, dan is het kak tijd nu niet meer ..quote:
Btw Ik ken mensen die doen het drie keer op een dag hoe is het mogelijk .. wat eten die mensen LOLquote:Op donderdag 22 december 2011 23:17 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Nee morgenochtend als ik wakker word, dan is het kak tijd nu niet meer ..
die zien jou dagelijks schijnbaar LOLquote:Op donderdag 22 december 2011 23:18 schreef AndreaW het volgende:
[..]
Btw Ik ken mensen die doen het drie keer op een dag hoe is het mogelijk .. wat eten die mensen LOL
Of je leest het topic door.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maar hoe doe je dat zittend dan? Zo je hand via je rug naar je reet toe met je hand een paar millimeter boven je eigen stront?
Ik heb er drie thuis.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:50 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Of je leest het topic door.
Wat voor een wc heb jij?
Ik weet niet hoor, maar als ik aan het kakken ben en zittend afveeg kom ik never nooit in de buurt van mijn hoopquote:Op vrijdag 23 december 2011 23:42 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maar hoe doe je dat zittend dan? Zo je hand via je rug naar je reet toe met je hand een paar millimeter boven je eigen stront?
Ik ben een man.quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:56 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik aan het kakken ben en zittend afveeg kom ik never nooit in de buurt van mijn hoop![]()
Of schijt jij zulke bergen dat het praktisch tot aan de rand van de wc-pot komt ?
daar heb ik niets op in te brengenquote:
Simpel, wanneer je je reet afveegt en het wc papier wit blijft..quote:Op vrijdag 23 december 2011 23:53 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik heb er drie thuis.Maar hoe zie je dat je klaar bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |