Hoe weet je het als je staat?quote:Op zondag 18 december 2011 18:48 schreef Tinos85 het volgende:
Als je zittend je reet afveegt, hoe weet je dan of je klaar bent? Dat je niet alle remsporen in je string,boxer ofzo hebt staan?
Dit dus. Het is een kwestie van evenwicht.quote:Op zondag 18 december 2011 20:07 schreef Zenit- het volgende:
Ik leun altijd een beetje voorover zodat ik er beter bij kan, want anders zit het allemaal op mijn ballen en da's nou ook niet zo fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op maandag 19 december 2011 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
I used to wipe my butt standing up, but then i to an arrow in the knee...Stop right there criminal scum...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
quote:Op zondag 18 december 2011 18:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben bijna 22 en heb al die jaren gedacht dat ieder mens zittend z'n kont afveegt.
Bizar on te lezen dat mensen staand hun kont afvegen, ik zou niet eens een hygienische manier weten om dit voor elkaar te krijgen.
Als klein kind veegde je moeder je kont staand af, daarna leer je een eigen manier en dat is beetje naar links leunen zodat er ruimte ontstaat tussen bril en rechterbil. En dan vegen. Komt niks van ballen in de buurt.
Uiteraard is dit niet toepasselijk bij obesitasjes
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik wist helemaal niet dat mensen dit überhaupt zittend staand deden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |