Precies, dat was het puntquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef Felagund het volgende:
Het gaat hier juist vaak niet over 3FM heb ik het idee.
Zo had ik het nog niet eens bedacht, maar het is wel een goed puntquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:17 schreef BBQSausage het volgende:
Wanneer je twee reeksen wilt hebben, lijkt me dat wel het idee ja. Anders krijg je zoals Piles al zegt, jullie eigen offtopic-SC'tje, dat heeft ook niet echt een toegevoegde waarde.
ah, helder. bedankt voor de uitleg. Ik kan me bij alle standpunten wel iets voorstellen maar puur persoonlijk zie ik het liefste dit topic apart van het SER-subforum. maar dat komt natuurlijk omdat ik tot die arrogante, zichzelf boven de rest verheven voelende incrowd hoorquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies, dat was het puntEn daarom willen ze geen buitenstaanders hebben, dan zijn ze hun veilige 'vriendengroepje' kwijt
Zoals op een bepaald moment in elke SC gebeurt
[..]
Zo had ik het nog niet eens bedacht, maar het is wel een goed punt
Dat zie je in meer SC's, zoals dezequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, en buitenstaanders zijn wmb welkom hoor. Het is alleen zo jammer dat het merendeel van de buitenstaanders die tijdens SR deze reeks overspoelen daarna weer verdwenen zijn....
Guttegut.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is met deze SC, de misplaatste arrogantie
3FM, SR en FOK! zijn van iedereen, niet alleen van een groepje wat zich beter voelt dan de rest.
kan je (lees ook mij) niet kwalijk nemen natuurlijk! Luister eigenlijk alleen naar de CnSS en tijdens Serieus Request naar 3FMquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, en buitenstaanders zijn wmb welkom hoor. Het is alleen zo jammer dat het merendeel van de buitenstaanders die tijdens SR deze reeks overspoelen daarna weer verdwenen zijn....
dat is ook waar natuurlijkquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat zie je in meer SC's, zoals dezeIk hang bv. ook in DE (De Atmosfeer Staat Op Ontploffen) rond en als het een keer spannend wordt buiten, dan komen er ook allemaal mensen, die er normaal niet zitten.
Ik zie het dan ook als mensen, die interesse tonen in een bepaalde gebeurtenis. De vaste mensen blijven nadien toch wel hangen. Ik zou er niet heel zwaar aan tillen, eerlijk gezegd.
oh, ik neem het ook niemand kwalijk, vind het alleen jammerquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:24 schreef franklop het volgende:
[..]
kan je (lees ook mij) niet kwalijk nemen natuurlijk! Luister eigenlijk alleen naar de CnSS en tijdens Serieus Request naar 3FM
is dat er ook voor de vrouwelijke vislucht?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef CindieY het volgende:
Er bestaat een soort boxershorts dat geurtjes van mannen neutraliseert. That is, als het werkt
Nee, nog nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat er ook voor de vrouwelijke vislucht?
smorgens in de trein naar 538 (ik kan Giel echt niet verdragen) en op werk wisselen we regelmatig van station, staat nu ook op 538 en zal tijdens SR naar 3FM gaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, ik neem het ook niemand kwalijk, vind het alleen jammerjust wondering, maar waar luister je normaal naar?
ik zie een gat in de (vis)markt!quote:
Overigens was hier ook vaste klant, maar door drukte komt dat bijna niet meer voorquote:
Gauw, patent aanvragen!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie een gat in de (vis)markt!
ketterquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
smorgens in de trein naar 538 (ik kan Giel echt niet verdragen) en op werk wisselen we regelmatig van station, staat nu ook op 538 en zal tijdens SR naar 3FM gaan
Daarom vind ik dit topic normaal gesproken juist geen flikker aan tijdens sr, dan wordt er hier oeverloos gebaggerdquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
enige verschil is dat daar dan opeens van die leuke trollen heb zitten die alles afzeiken, wat de livetopics dan weer minder maakt
Eens!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:28 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik hoop eigenlijk ook dat dit topic wel gewoon blijft staan. Laat de mensen zelf maar kiezen waar ze willen posten.
wat is baggeren eigenlijk precies?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:34 schreef CindieY het volgende:
Sowieso mag er op heel FOK! wel eens opgetreden worden tegen dat gebagger. Ik zie het steeds meer, in elk topic van elk subforum.
Ik hoorde laatst ook klachten ja, de nieuwe ONZ generatie kent de F5 knop niet meer, dat is het probleem.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:34 schreef CindieY het volgende:
Sowieso mag er op heel FOK! wel eens opgetreden worden tegen dat gebagger. Ik zie het steeds meer, in elk topic van elk subforum.
Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook klachten ja, de nieuwe ONZ generatie kent de F5 knop niet meer, dat is het probleem.
Maar sowieso, deze klacht kwam van ONZ-users. Natuurlijk is er altijd verandering, maar vroeger werden die kutusers gewoon terecht gewezen. Vroeger had je alleen Paul en AP als kutusers (wat ONZ betreft dan), nu wordt iedereen in ONZ uitgekotst, bij wijze van spreke.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.
En 3rdrock, neus gewoon wat rond in de actives, je merkt het vanzelf als iets bagger is.
nja, ik kan me er iets bij voorstellen. ik denk dat ik een jaar of 7-10 geleden ook een baggeraar zou zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.
En 3rdrock, neus gewoon wat rond in de actives, je merkt het vanzelf als iets bagger is.
tis simpel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:45 schreef CindieY het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van met die ex van de ex van de ex ofzo
Naar mijn mening worden ook teveel dingen toegestaan. Bepaalde users lijken gewoon het voordeel van de twijfel te krijgen, waar veel mensen zich aan ergeren. Dat zien andere vervelende users, en die spelen daar mooi op in door het op de zelfde manier aan te pakken. En zo breidt het zich uit als een lopend vuurtje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar sowieso, deze klacht kwam van ONZ-users. Natuurlijk is er altijd verandering, maar vroeger werden die kutusers gewoon terecht gewezen. Vroeger had je alleen Paul en AP als kutusers (wat ONZ betreft dan), nu wordt iedereen in ONZ uitgekotst, bij wijze van spreke.
Maar, ze kunnen het ook mis hebben, ik zit toch alleen maar in mn veilige SC daar
is er ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:47 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens, hang ik hier ook alleen rond tijdens SR, heel af en toe kom ik even langs wanneer er iets spannends gebeurt op 3FM (Net zoiets als wat Sjorzs zegt over DE). Ik zie alleen het probleem daarvan niet echt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edit: pietje en rietje zin fictieve namen!
Gaan ze hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis simpel.
Ivo had met Rietje
Anouk had met Pietje
Pietje heeft nu met Rietje
Ivo wil met Anouk.
opgelost!
edit: pietje en rietje zin fictieve namen!
Klopt, mensen die SR niks vinden, maar er toch over klagen. Ga er dan niet heen, luister dan niet, en post hier niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er ook niet
persoonlijk heb ik het grootste bezwaar tegen zeikers, zeurders en afkrakers. je mag iets best stom vinden maar ga er niet over door
Volgens mij zijn de helft van de 'flirts' afgesproken werk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:52 schreef Bayswater het volgende:
Klinkt als afgesproken werk om het wereldkundig te maken aan hun exen en een gratis bonnetje binnen te slepen.
Ik heb een voorstel gedaan, die beslissing komt nog.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dit topic gaat straks/morgen richting het SR subforum ?
dat is beter dan een boom in uw poes...quote:
mag ik je nummer? delen we de 75euro....quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de helft van de 'flirts' afgesproken werk.
Verrek ik zie nu het subforum pas!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel gedaan, die beslissing komt nog.
Ahzo, ik hoop dat deze iig hier blijft en zo niet dan maar geen fok tijdens SR.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek ik zie nu het subforum pas!Wat watte wat wat mijn harrrrt!
idd, wij zijn gewoon de beste!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ahzo, ik hoop dat deze iig hier blijft en zo niet dan maar geen fok tijdens SR.
Maar dat we hier arrogant ofzo zijn is echt de grootste onzin.
Waarom maakt het uit waar het topic staat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nouja, die opmerking van Piles over arrogantie ging lijkt mij meer om het "rustig" willen houden van deze SC, zodat de vaste SC'ers elkaar nog konden volgen. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant gaat deze SC (als het goed is) tijdens SR toch over SR. Wat is er dan mis mee om dat met de vele andere volgers te delen. Bovendien is het hier dan maar zo'n 5 dagen druk, en valt het met het gedrag van de nieuwkomers wel mee.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
een leuke vriendin....quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, die opmerking van Piles over arrogantie ging lijkt mij meer om het "rustig" willen houden van deze SC, zodat de vaste SC'ers elkaar nog konden volgen. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant gaat deze SC (als het goed is) tijdens SR toch over SR. Wat is er dan mis mee om dat met de vele andere volgers te delen. Bovendien is het hier dan maar zo'n 5 dagen druk, en valt het met het gedrag van de nieuwkomers wel mee.
Bovendien, wanneer dit topic tijdelijk verhuist naar Serious Request, zijn er maar liefst drie mods aanwezig puur voor SR om het tuig aan te pakken. Wat wil je nog meer.
Misschien vind je wel een leuke SR-fangirl in het SER forumquote:
Leiden is me net iets te ver weg....hoewel....;)quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien vind je wel een leuke SR-fangirl in het SER forumIk zie het al helemaal voor me, daten voor het glazen huis.
ik wist niet dat jij Domien heet?quote:
Had het kunnen wetenquote:
Topics zijn vaak zo druk dat ze niet te volgen zijn, veel onz'ers, veel posters die alleen maar bezig met hun postcount. Mquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, die opmerking van Piles over arrogantie ging lijkt mij meer om het "rustig" willen houden van deze SC, zodat de vaste SC'ers elkaar nog konden volgen. Aan de ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant gaat deze SC (als het goed is) tijdens SR toch over SR. Wat is er dan mis mee om dat met de vele andere volgers te delen. Bovendien is het hier dan maar zo'n 5 dagen druk, en valt het met het gedrag van de nieuwkomers wel mee.
Bovendien, wanneer dit topic tijdelijk verhuist naar Serious Request, zijn er maar liefst drie mods aanwezig puur voor SR om het tuig aan te pakken. Wat wil je nog meer.
Oh wat dan? Voel je je te goed om in het Serious Request forum te posten en wil je hierblijven met je kliekje of wa?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je moet niet zo huilen man, gewoon gezellig met iedereen posten die kijkt en niet je willen afzonderen met je kliekjequote:Op zaterdag 17 december 2011 12:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Je moet niet zo huilen man, gewoon gezellig met iedereen posten die kijkt en niet je willen afzonderen met je kliekje
Hij heeft een voorstel gedaan om dit topic tijdelijk naar het SER forum te verplaatsen. Lezen is ook een kunst.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh wat dan? Voel je je te goed om in het Serious Request forum te posten en wil je hierblijven met je kliekje of wa?
Ik doel op de mensen die zitten te huilen dat "de andere" van fok erbij komen en dat het zo druk gaat worden in het topicquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij heeft een voorstel gedaan om dit topic tijdelijk naar het SER forum te verplaatsen. Lezen is ook een kunst.
Quote dan ook de goede post.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik doel op de mensen die zitten te huilen dat "de andere" van fok erbij komen en dat het zo druk gaat worden in het topic![]()
Oh dan had ik die post verkeerd begrepen, maar ik vind het echt stom als jullie in een apart topic gaan praten hoor "waar de rest van fok" niet zitquote:
En daar zijn die mods dus weer voor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Topics zijn vaak zo druk dat ze niet te volgen zijn, veel onz'ers, veel posters die alleen maar bezig met hun postcount. M
Met mijn post doelde ik op het voorstel: "Verplaats deze reeks tijdelijk naar SER". Dan is er dus één SC, voor 3FM SR. Meer niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh dan had ik die post verkeerd begrepen, maar ik vind het echt stom als jullie in een apart topic gaan praten hoor "waar de rest van fok" niet zit
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Paul het volgende:
Wat er ook gebeurd, ik blijf bij jullie
mwoah, dat vind ik een beetje teveel eer voor ons....quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:55 schreef Paul het volgende:
Wat er ook gebeurd, ik blijf bij jullie
is ie al een week of 2 geloof ik. ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 17 december 2011 13:56 schreef Paul het volgende:
Wat is Timur hyper, hij is denk ik een beetje zenuwachtig voor morgen
Wanneer weet je het of dit topic richting SR gaat ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En daar zijn die mods dus weer voor.
Dat kan je irritant vinden, maar ik vind jou nu irritant. Het komt nu op mij over dat je reacties aan het uitlokken bent.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh dan had ik die post verkeerd begrepen, maar ik vind het echt stom als jullie in een apart topic gaan praten hoor "waar de rest van fok" niet zit
Eind van de middag / vanavond waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 13:57 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wanneer weet je het of dit topic richting SR gaat ?
lekekr nummer vind ik hetquote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:28 schreef TheFastOne het volgende:
Ik lach alleen om alles, moet ik opeens een mening hebben?
twitter:
iig bij Ekdom, die gaat daarom dit jaar een onbekend hotel in...quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hebben ze dit vorig jaar ook geflikt bij de dj's?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
iig bij Ekdom, die gaat daarom dit jaar een onbekend hotel in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |