Oh yes ik kan in dit topic blijven tijdens SRquote:
Kan je daar mooi gaan baggeren dit jaar, ik doe niet meer meequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Oh yes ik kan in dit topic blijven tijdens SR
En in zo'n blauw vakje boven het postgedeelte..quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:56 schreef themauster het volgende:
Als er nu een SR OP komt doe even een linkje naar het SR forum dat ze daar morgen baggeren en hier niet
quote:
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?quote:
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?Tuurlijk, de vaste SC'ers hier zullen al die drukte wel niet waarderen, maar om nou twee gescheiden SC's over het zelfde te hebben.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?
Goedemorgen trouwens
Of het 3FM topic verplaatsen naar SR forum..quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?
Goedemorgen trouwens
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?Tuurlijk, de vaste SC'ers hier zullen al die drukte wel niet waarderen, maar om nou twee gescheiden SC's over het zelfde te hebben.
Vind ik een beetje overdreven, het is maar voor een paar dagen even druk hier. Om je daar nou druk over te maken..quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.
Ik hoor niet bij we in dit gevalquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.
Met de trein of auto?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kom ik het snelst in Leiden vanuit Leeuwarden als ik maandag om iets voor 13 uur kan vertrekken
Alle OVquote:
Via Zwolle,Utrecht met de trein.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe kom ik het snelst in Leiden vanuit Leeuwarden als ik maandag om iets voor 13 uur kan vertrekken
Dan ben ik er iets over 4quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Via Zwolle,Utrecht met de trein.
+1, een keiharde +1quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is met deze SC, de misplaatste arrogantiequote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga gewoon in beide zitten en kijk even welke het leukste is. Neemt niet weg dat het tof is dat er SER er is.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
En dat is precies wat er mis is met deze SC, de misplaatste arrogantie
3FM, SR en FOK! zijn van iedereen, niet alleen van een groepje wat zich beter voelt dan de rest.
Idem, heb me hier speciaal voor geregistreerd 2 jaar geleden. Dankzij deze reeks ken ik FOK!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
De afgelopen jaren had ik het hier overigens wel heul erg naar mijn zin tijdens SR.
Top, zonde van de 2-delingquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het voorstel om deze reeks tijdelijk naar SER te verplaatsen mee naar "achteren" genomen trouwens.
ben ik het deels mee eens, alles is voor iedereen. Ik kan me echter voorstellen dat de "vaste" 3fm-posters, like me, het prettiger vinden om dit topic wat rustiger te houdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
3FM, SR en FOK! zijn van iedereen, niet alleen van een groepje wat zich beter voelt dan de rest.
Zit wat in.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
dat ehb je ook wel eens geiler gezegd...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:11 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het voorstel om deze reeks tijdelijk naar SER te verplaatsen mee naar "achteren" genomen trouwens.
Pilesquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
enige verschil is dat daar dan opeens van die leuke trollen heb zitten die alles afzeiken, wat de livetopics dan weer minder maaktquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als bijvoorbeeld het wielrentopic waar tijdens de TdF ineens ook bakken met mensen binnenvallen die alleen de TdF kijken. Daarvoor wordt ook ieder jaar een apart subforum gecreëerd zodat het gewone wielrentopic van de die-hards blijft
Als het dan ook over 3FM zou gaan hier zou ik het begrijpen, maar jullie willen gewoon je eigen veilige offtopic-SC houdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ben ik het deels mee eens, alles is voor iedereen. Ik kan me echter voorstellen dat de "vaste" 3fm-posters, like me, het prettiger vinden om dit topic wat rustiger te houden
Het is eigenlijk een beetje hetzelfde als bijvoorbeeld het wielrentopic waar tijdens de TdF ineens ook bakken met mensen binnenvallen die alleen de TdF kijken. Daarvoor wordt ook ieder jaar een apart subforum gecreëerd zodat het gewone wielrentopic van de die-hards blijft
nja, t was maar een voorbeeldquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:14 schreef franklop het volgende:
[..]
enige verschil is dat daar dan opeens van die leuke trollen heb zitten die alles afzeiken, wat de livetopics dan weer minder maakt
wacht ff....dat snap ik niet....quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het dan ook over 3FM zou gaan hier zou ik het begrijpen, maar jullie willen gewoon je eigen veilige offtopic-SC houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |