Oh yes ik kan in dit topic blijven tijdens SRquote:
Kan je daar mooi gaan baggeren dit jaar, ik doe niet meer meequote:
quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Oh yes ik kan in dit topic blijven tijdens SR
En in zo'n blauw vakje boven het postgedeelte..quote:Op zaterdag 17 december 2011 10:56 schreef themauster het volgende:
Als er nu een SR OP komt doe even een linkje naar het SR forum dat ze daar morgen baggeren en hier niet
quote:
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?quote:
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?Tuurlijk, de vaste SC'ers hier zullen al die drukte wel niet waarderen, maar om nou twee gescheiden SC's over het zelfde te hebben.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?
Goedemorgen trouwens
Of het 3FM topic verplaatsen naar SR forum..quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat wil je anders? Het 3FM topic dichtgooien?
Goedemorgen trouwens
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dit nou moet. Twee SC's over de zelfde happening?Tuurlijk, de vaste SC'ers hier zullen al die drukte wel niet waarderen, maar om nou twee gescheiden SC's over het zelfde te hebben.
Vind ik een beetje overdreven, het is maar voor een paar dagen even druk hier. Om je daar nou druk over te maken..quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.
Ik hoor niet bij we in dit gevalquote:Op zaterdag 17 december 2011 11:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat we altijd al wilden, wij de vaste SC-ers ons topic en de baggeraars/ONZ posters een eigen topic, voor iedereen het beste en zo houd je iedereen tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |