Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ook klachten ja, de nieuwe ONZ generatie kent de F5 knop niet meer, dat is het probleem.
Maar sowieso, deze klacht kwam van ONZ-users. Natuurlijk is er altijd verandering, maar vroeger werden die kutusers gewoon terecht gewezen. Vroeger had je alleen Paul en AP als kutusers (wat ONZ betreft dan), nu wordt iedereen in ONZ uitgekotst, bij wijze van spreke.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.
En 3rdrock, neus gewoon wat rond in de actives, je merkt het vanzelf als iets bagger is.
nja, ik kan me er iets bij voorstellen. ik denk dat ik een jaar of 7-10 geleden ook een baggeraar zou zijn geweest...quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt. Ze moeten eens leren te kijken in welk subforum ze zijn voor ze hun reacties posten.
En 3rdrock, neus gewoon wat rond in de actives, je merkt het vanzelf als iets bagger is.
tis simpel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:45 schreef CindieY het volgende:
Ik begrijp er helemaal niks meer van met die ex van de ex van de ex ofzo
Naar mijn mening worden ook teveel dingen toegestaan. Bepaalde users lijken gewoon het voordeel van de twijfel te krijgen, waar veel mensen zich aan ergeren. Dat zien andere vervelende users, en die spelen daar mooi op in door het op de zelfde manier aan te pakken. En zo breidt het zich uit als een lopend vuurtje.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar sowieso, deze klacht kwam van ONZ-users. Natuurlijk is er altijd verandering, maar vroeger werden die kutusers gewoon terecht gewezen. Vroeger had je alleen Paul en AP als kutusers (wat ONZ betreft dan), nu wordt iedereen in ONZ uitgekotst, bij wijze van spreke.
Maar, ze kunnen het ook mis hebben, ik zit toch alleen maar in mn veilige SC daar
is er ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2011 12:47 schreef BBQSausage het volgende:
Tevens, hang ik hier ook alleen rond tijdens SR, heel af en toe kom ik even langs wanneer er iets spannends gebeurt op 3FM (Net zoiets als wat Sjorzs zegt over DE). Ik zie alleen het probleem daarvan niet echt.
quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
edit: pietje en rietje zin fictieve namen!
Gaan ze hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis simpel.
Ivo had met Rietje
Anouk had met Pietje
Pietje heeft nu met Rietje
Ivo wil met Anouk.
opgelost!
edit: pietje en rietje zin fictieve namen!
Klopt, mensen die SR niks vinden, maar er toch over klagen. Ga er dan niet heen, luister dan niet, en post hier niet.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is er ook niet
persoonlijk heb ik het grootste bezwaar tegen zeikers, zeurders en afkrakers. je mag iets best stom vinden maar ga er niet over door
Volgens mij zijn de helft van de 'flirts' afgesproken werk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:52 schreef Bayswater het volgende:
Klinkt als afgesproken werk om het wereldkundig te maken aan hun exen en een gratis bonnetje binnen te slepen.
Ik heb een voorstel gedaan, die beslissing komt nog.quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Paul-89 het volgende:
Dus dit topic gaat straks/morgen richting het SR subforum ?
dat is beter dan een boom in uw poes...quote:
mag ik je nummer? delen we de 75euro....quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de helft van de 'flirts' afgesproken werk.
Verrek ik zie nu het subforum pas!quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb een voorstel gedaan, die beslissing komt nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |