ja online via 538!quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijk Marco luistert tenminste net als ik met zijn eikel ipv zijn oren
quote:
Dan gaat ze maar Marloes does Marco maken. Dan heb ik er geen last vanquote:
het is een beetje behelpen, maar wel beter dan niksquote:
Ik weet niet of ik dat wil zien..quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar Marloes does Marco maken. Dan heb ik er geen last van
Ik denk het ookquote:
Ik vind het model ook mooi (geel hou ik alleen niet zo van, maar staat niet verkeerd bij haar).quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:27 schreef loezzzje het volgende:
Het jurkje van wendy is wel leuk maar die zwarte panty eronder is echt een faal.
of te weinig stofquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Erg veel leer deze aflevering valt me op.
WNF-uitzending hequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Erg veel leer deze aflevering valt me op.
Nope, al kijk ik meer hierquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Whut fantastisch gedaan?
Iemand Benny als gespot trouwens?
Ik hoop voor Bennert dat hij in de file staatquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Whut fantastisch gedaan?
Iemand Benny als gespot trouwens?
Ze kan geel wel hebbenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het model ook mooi (geel hou ik alleen niet zo van, maar staat niet verkeerd bij haar).
Geel is mijn lievelingskleurquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het model ook mooi (geel hou ik alleen niet zo van, maar staat niet verkeerd bij haar).
quote:
ja deze teams zijn echt duidelijk een stuk slechter dan de teams van Marco en Roel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Het is net als 2 weken terug weer een hoop valse nootjes
Zwakke teams.
weer die 12-stringquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef gebrokenglas het volgende:
hee, weer eens wat anders... een gitaar
Dichtgelijmd, omdat hij al die outfits zag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef douche-eendje het volgende:
Doet hij zn ogen vandaag wel eens open?
Niet mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja deze teams zijn echt duidelijk een stuk slechter dan de teams van Marco en Roel.
Alleen van Elvis, door zijn stemquote:
Dat zit vast klote tussen je reet.quote:
Snij die worst maar alvast aan!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
ik kan alleen nog maar met 1 hand voor mijn ogen zitten en heel diep zuchten
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dichtgelijmd, omdat hij al die outfits zag.
Dat vooral. Je mist toch zoiets bij iedereen die het probeert te zingen.quote:
Graag.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Kinga het volgende:
Alsjeblieft zeg, mag deze ouwe knar oprotten?
Rolladereet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zit vast klote tussen je reet.
ja he, ik zat ook al van huh ligt het nou aan mij of uhhquote:
Heb je je tv niet aan je hifi aangesloten, en laat je het geluid voluit over je speakers knallen!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Laysa het volgende:
ik kan alleen nog maar met 1 hand voor mijn ogen zitten en heel diep zuchten
Yep, die heerlijke donkere stem, even zwijmelenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vooral. Je mist toch zoiets bij iedereen die het probeert te zingen.
Niemand kan tippen aan Elvis!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vooral. Je mist toch zoiets bij iedereen die het probeert te zingen.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je je tv niet aan je hifi aangesloten, en laat je het geluid voluit over je speakers knallen!
quote:
Ik vind hem zeikerig klinken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind dit dramatisch, dus dit zal ook wel geweldig zijn.
Elvis must live forever!quote:
Haiquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef douche-eendje het volgende:
* douche-eendje geeft Erwin luciferstokjes. Voor tussen zn ogen.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:31 schreef fratsman het volgende:
Oh god! Hetzelfde zangclubje als bij "Ik hou van Holland" !![]()
Dat niet, maar bij dit soort nummers ga ik automatisch vergelijken met het origineel. Kudt voor hem.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, ik vind het nog niet tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |