Te laag voor drquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef MaLo het volgende:
Marloes klinkt niet zo zuiver, net alsof ze er een halve toon naast zit
Jeetje, kan me voorstellen dat je dat niet meer vergeet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is na al die jaren serieus nog niet van mijn netvlies af.
Op mijn verjaardag hebben ze toen die trein aan flarden geschoten met F16'S
Oeh laat de jouwe dat de mijne lerenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Pheno het volgende:
OMG, mijn hamster liep net langs met een touwtje.
Ze zingt beethoven denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij, maar dat kan compleet aan mij liggen, zit dit meiske er compleet naast.
nee, je hebt het goedquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Volgens mij, maar dat kan compleet aan mij liggen, zit dit meiske er compleet naast.
Geen last van oprispingen en aambeienquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:
zie Marco kijken, hier krijgt hij geen stijve piel van hoor.
dat maakte echt hele diepe indrukquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje, kan me voorstellen dat je dat niet meer vergeet.
Ik moet er ook nog weleens aan denken, laatst met de Reunie was er ook een kaper.
KAN JE KIJKEN?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef MissJ het volgende:
zie Marco kijken, hier krijgt hij geen stijve piel van hoor.
Ze heeft naadloze kleding aan, tjsa... compenseren dan maar.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, ik had gedacht dat ze dit naadloos zou zingen, maar niets is minder waar, wat een gekrijs op bepaalde momenten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |