1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 12 EL group winners and 12 EL group runners-up and 4 best CL group third-ranked 4 worst CL group third-ranked ------------------------ --- ------------------------ --- PAOK Thessaloniki *3 Gre Rubin Kazan @4 Rus Standard Ličge @3 Bel Hannover 96 *4 Ger PSV Eindhoven *4 Ned Legia Warsaw *3 Pol Sporting CP Lisbon *4 Por Lazio Roma *4 Ita Besiktas *4 Tur Stoke City *3 Eng Athletic Bilbao *4 Esp FC Salzburg ** Aut Metalist Kharkiv *4 Ukr AZ Alkmaar *3 Ned Club Brugge *3 Bel Sporting Braga *4 Por Atlético Madrid *3 Esp Udinese @4 Ita Schalke 04 *4 Ger Steaua Bucuresti *4 Rom FC Twente Enschede @4 Ned Wisla Kraków @4 Pol Anderlecht *4 Bel Lokomotiv Moscow *4 Rus Manchester United # Eng FC Porto # Por Manchester City # Eng Ajax # Ned Olympiakos Piraeus # Gre Trabzonspor # Tur Valencia # Esp Viktoria Plzen # Cze |
Ahh okéquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee, net als clubs die elkaar al tegen gekomen zijn in de groepsfase.
Grootste misvatting ooit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:42 schreef Funzel het volgende:
Ben erg benieuwd wat het wordt. Ach je moet iedereen kunnen hebben wil je dit winnen.
Rubin Kazan, Lazio, Udinese wil je ook niet loten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef J2T het volgende:
Sowieso dat AZ en Ajax de sjaak zijn. Op Porto na, moet PSV en FCT van iedereen kunnen winnen uit de tweede koker.
Ook erg zware tegenstanders idd, maar niet onmogelijk voor PSV/FCT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Rubin Kazan, Lazio, Udinese wil je ook niet loten.
Die gaan gewoon met C-garnituur komen. Zou me niet eens verbazen als ze opzettelijk zsm uit de EL willen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef J2T het volgende:
[..]
Ook erg zware tegenstanders idd, maar niet onmogelijk voor PSV/FCT.
Een United/Ajax of AZ/City lijkt me game-over.
Dat zou wel mooi zijn. Volgens mij zien de topclubs uit Engeland de EL ook meer als een schande. Zie bijvoorbeeld een Ashley Cole die de City spelers belachelijk maakt in de catacombe omdat ze nu EL moeten gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan gewoon met C-garnituur komen. Zou me niet eens verbazen als ze opzettelijk zsm uit de EL willen.
Precies. Die zien dit gewoon als een carling cup. Hinderlijke onderbreking van het echte werk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef J2T het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn. Volgens mij zien de topclubs uit Engeland de EL ook meer als een schande. Zie bijvoorbeeld een Ashley Cole die de City spelers belachelijk maakt in de catacombe omdat ze nu EL moeten gaan spelen.
Bedankt voor je nuttige antwoord.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:14 schreef J2T het volgende:
[..]
“Thursday night, Channel 5!”, zong de Chelsea-linksback de spelers van City toe.
Wat ben jij een mooi persoonquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:21 schreef J2T het volgende:
[..]
Moet je ook geen domme vragen stellen.
Thanksquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Live stream van Rtl7 die o.a. via VI.nl te volgen is.
Bedankt! Ik zat al op tvgids.nl en nos te kijken maar kon niet zo snel vinden of het op tv kwam.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:25 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Live stream van Rtl7 die o.a. via VI.nl te volgen is.
sports livez geeft ook een livestream van beide lotingenquote:Op vrijdag 16 december 2011 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zat al op tvgids.nl en nos te kijken maar kon niet zo snel vinden of het op tv kwam.
Winnen is geen realistische doelstelling. Halve finale lijkt mij het hoogst haalbare voor elke Nederlandse ploeg.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:42 schreef Funzel het volgende:
Ben erg benieuwd wat het wordt. Ach je moet iedereen kunnen hebben wil je dit winnen.
Nee winnen gaat niet lukken nee met City, United, et cetera.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:52 schreef eight het volgende:
[..]
Winnen is geen realistische doelstelling. Halve finale lijkt mij het hoogst haalbare voor elke Nederlandse ploeg.
Vanzelfsprekend welquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Lily1987 het volgende:
Ze gaan toch niet weer een hele show er van maken hč? (Aangezien CL nu start en pas om 13.00 de EL)
Weer met van die bloedgeile presentatrices?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:00 schreef Lily1987 het volgende:
Ze gaan toch niet weer een hele show er van maken hč? (Aangezien CL nu start en pas om 13.00 de EL)
Helaasquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer met van die bloedgeile presentatrices?
Ik kijk gewoon op Eurosport.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:06 schreef Kneivster het volgende:
Internet linkje naar uitzending (Nu eerst CL): http://video.uefa.com/vid(...)Draw_videoFlash.html
Is toch dezelfde die de loting voor het EK deed?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:07 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
HelaasEen bloedgeile kale vent die lijkt op Lambik...
Godver. Doen ze bij de FIFA toch beter.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:07 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
HelaasEen bloedgeile kale vent die lijkt op Lambik...
Oh nee wacht... Dat waren een andere vent en die vrouw...quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:08 schreef Sephael het volgende:
[..]
Is toch dezelfde die de loting voor het EK deed?
Suske en Wiskequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:09 schreef Sephael het volgende:
[..]
Oh nee wacht... Dat waren een andere vent en die vrouw...
Waar ken ik deze vent dan van?
Nee, nu.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het begint dan ook pas om half 1...
Hahaha inderdaad.quote:
Omkoping.quote:
Jammer dat Porto niet tegen Ajax kan.quote:
En ik een Lyonshirt als ze winnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:34 schreef TakAFCA het volgende:
Ik ga een APOEL shirt kopen.
Als ze lyon uitschakelen.
Die RKC supporter met een Lyon sjaal toenquote:
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Geo4kant het volgende:
Bij iedereen het beeld eruit of alleen bij mij? Ingangssignaal is te laag
Ach, nu krijgen ze hopelijk City.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die RKC supporter met een Lyon sjaal toen
Die maakten die dag met hun spel, een open sollicitatie bij Zagreb.quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Daley Blind en het minihoertje zitten ook in het complot
UEFA bedoel je?quote:
Op sporza komt er eentjequote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm kan nergens een EL loting stream vinden, alleen die van de CL die ik net gekeken heb.
Nevermind, ik heb niks gezegd: http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2012/draws/index.htmlquote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm kan nergens een EL loting stream vinden, alleen die van de CL die ik net gekeken heb.
http://sports-livez.com/quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zekers, Ballack zint op wraak sinds 2009quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is al bekend. Ben benieuwd of Leverkusen kan stunten
Alleen AZ en Ajax kunnen die twee loten toch?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:01 schreef Rickazio het volgende:
Dus 4 NL clubs, kans er erg groot dat eentje City of United krijgt
helemaal mee eens, toch maar naar eurosport gegaan ipv eredivisielive , hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:02 schreef rubbereend het volgende:
zo, Eurosport aan, er gaat niks boven Frank Kramer
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:02 schreef rubbereend het volgende:
zo, Eurosport aan, er gaat niks boven Frank Kramer
Het is eigenlijk alleen leuk voor Engeland, Spanje en Italië. Voor alle overige landen zouden ze wel een niveau 3 Europees kunnen maken, zou een Nederlandse club ook nog eens een keer kunnen winnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef rubbereend het volgende:
omg meer landskampioenen in de EL dan in de CLwat een systeem is het toch geworden
Inderdaad, dit duurt ieder jaar langerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:06 schreef LudoSanders het volgende:
Vaart erachter, heb nog meer te doen.
Duitsland > Italiëquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Het is eigenlijk alleen leuk voor Engeland, Spanje en Italië. Voor alle overige landen zouden ze wel een niveau 3 Europa kunnen maken, zou een Nederlandse club ook nog eens een keer kunnen winnen
http://eredivisielive.nl/live/lotingquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand een werkende link ?
De officiele doet het niet, en die er voor werd gelinkt ook niet.
Gewoon even herladen manquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Iemand een werkende link ?
De officiele doet het niet, en die er voor werd gelinkt ook niet.
Ja Duitsland wordt weer wat sterker en Italië zakt wat af.quote:
Ik vind 'm meer op een latente homo lijken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef Merkie het volgende:
Die kale lijkt een beetje op Pepe vind ik.
Frankrijk is wat dat betreft helemaal bedroevend.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja Duitsland wordt weer wat sterker en Italië zakt wat af.
Er zijn maar 2 Duitse teams die ooit de CL hebben gewonnen
Het gaat over het heden niet over het verleden!quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Er zitten juist meer kampioenen in de CL dan vroegerquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:03 schreef rubbereend het volgende:
omg meer landskampioenen in de EL dan in de CLwat een systeem is het toch geworden
alle centjes tellenquote:
quote:
HSV, Dortmund, Bayern?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:10 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mwah, uitverkocht huis telt toch wel weer aardig aan.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Financiële inkomsten zijn inderdaad verwaarloosbaar volgens mij.
Als Basel er van winnen kan, waarom Ajax niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:13 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoop zo erg op Ajax - Manchester United
Ik heb ook geen zin in de EL, maar wel in een wedstrijd tegen Ajaxquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:14 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Als Basel er van winnen kan, waarom Ajax niet.![]()
MAnchester United had al aangegeven dat ze er weinig zin in hebben.
trol.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef tralalala het volgende:
Vastgesmolten tijdens het verwarmen van de balletjes
Mooi dit.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:15 schreef Geo4kant het volgende:
Hup PSV, doe maar een grote moeilijk club
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:16 schreef tralalala het volgende:
Vastgesmolten tijdens het verwarmen van de balletjes
Daar komen ze toch niet.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:17 schreef sausagin het volgende:
Ajax moet als het wint tegen Porto of City dan in volgende ronde?
Die reactiequote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef sausagin het volgende:
winaar Ajax united tegen winnaar Porto- City
Serieus?quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef sausagin het volgende:
winaar Ajax united tegen winnaar Porto- City
Mja misschien hadden sommigen het idee de EL te kunnen winnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wat nou godver? Dat is toch prachtig?
Ik zou er ook voor tekenen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef tralalala het volgende:
Mooi man
In ieder geval nog een tof potje en dan richten op de competitie
En ze hebben misschien nog de mazzel dat United de EL niet echt serieus neemt.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:18 schreef rubbereend het volgende:
lekker ook dat ze eerst thuisspelen, als je eerst uit moet kan het al over zijn
quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja misschien hadden sommigen het idee de EL te kunnen winnen
Afrika ook gewoon keihard zwart maken.quote:
Ajax zit niet meer in de CL.quote:Op vrijdag 16 december 2011 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dus als Ajax nog in de CL zou zitten hadden ze tegen Apoel gemoeten, en nu in de EL tegen Manchester United
niet eerlijkquote:Op vrijdag 16 december 2011 13:20 schreef Breekfast het volgende:
Wel grappig, Als je door gaat in de Cl had je een matige tegenstander geloot en nu krijg je Man United tegenover je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |