1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | 12 EL group winners and 12 EL group runners-up and 4 best CL group third-ranked 4 worst CL group third-ranked ------------------------ --- ------------------------ --- PAOK Thessaloniki *3 Gre Rubin Kazan @4 Rus Standard Ličge @3 Bel Hannover 96 *4 Ger PSV Eindhoven *4 Ned Legia Warsaw *3 Pol Sporting CP Lisbon *4 Por Lazio Roma *4 Ita Besiktas *4 Tur Stoke City *3 Eng Athletic Bilbao *4 Esp FC Salzburg ** Aut Metalist Kharkiv *4 Ukr AZ Alkmaar *3 Ned Club Brugge *3 Bel Sporting Braga *4 Por Atlético Madrid *3 Esp Udinese @4 Ita Schalke 04 *4 Ger Steaua Bucuresti *4 Rom FC Twente Enschede @4 Ned Wisla Kraków @4 Pol Anderlecht *4 Bel Lokomotiv Moscow *4 Rus Manchester United # Eng FC Porto # Por Manchester City # Eng Ajax # Ned Olympiakos Piraeus # Gre Trabzonspor # Tur Valencia # Esp Viktoria Plzen # Cze |
Ahh okéquote:Op vrijdag 16 december 2011 06:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee, net als clubs die elkaar al tegen gekomen zijn in de groepsfase.
Grootste misvatting ooit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:42 schreef Funzel het volgende:
Ben erg benieuwd wat het wordt. Ach je moet iedereen kunnen hebben wil je dit winnen.
Rubin Kazan, Lazio, Udinese wil je ook niet loten.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:06 schreef J2T het volgende:
Sowieso dat AZ en Ajax de sjaak zijn. Op Porto na, moet PSV en FCT van iedereen kunnen winnen uit de tweede koker.
Ook erg zware tegenstanders idd, maar niet onmogelijk voor PSV/FCT.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Rubin Kazan, Lazio, Udinese wil je ook niet loten.
Die gaan gewoon met C-garnituur komen. Zou me niet eens verbazen als ze opzettelijk zsm uit de EL willen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:10 schreef J2T het volgende:
[..]
Ook erg zware tegenstanders idd, maar niet onmogelijk voor PSV/FCT.
Een United/Ajax of AZ/City lijkt me game-over.
Dat zou wel mooi zijn. Volgens mij zien de topclubs uit Engeland de EL ook meer als een schande. Zie bijvoorbeeld een Ashley Cole die de City spelers belachelijk maakt in de catacombe omdat ze nu EL moeten gaan spelen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gaan gewoon met C-garnituur komen. Zou me niet eens verbazen als ze opzettelijk zsm uit de EL willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |