Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Asus X77VG, maar ik heb net een converter gekocht om m'n oude vertrouwde 15 jaar oude tobo op m'n laptop te gebruiken zolang mijn pc ter reparatie de deur uit is.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:19 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor laptop je hebt, op mijn Macbook pro gaat het prima
Helemaal. Ik heb dan nog wel een DS raid op zaterdag. Ach ik vermaak me wel met minecraft en TF2.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:34 schreef Sapstengel het volgende:
Verveling slaat alweer toe. Op woensdag even raid finder doen en later in de week 4 random heroics. Dan is het doel alweer weg.
mijn pala alt is best gegearde pala van de serverquote:Op donderdag 15 december 2011 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vriend heeft 3 alts die allemaal top gegeared zijn(paladin, dk en shaman) en op de paladin na volgens mij allemaal beter gegeared dan ik
(en ik loop in vnl heroic FL gear). Hij heeft naast wow ook weinig sociaal leven momenteel, dus dat past wel bij elkaar.
lol!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Friday12 het volgende:
mijn pala alt is best gegearde pala van de server![]()
ik zit op een server met inner sanctum![]()
ICC hoor ik altijd samen met gearscorequote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik was overigens vlak voor ICC uit kwam de best gegearde priest op mijn serverTe idioot voor woorden.
Nare herinneringen aan? Ik raide op dat moment, dus had geen last van dat stupide gearscore gedoe.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:48 schreef Friday12 het volgende:
ICC hoor ik altijd samen met gearscore
ja wil je lekker met je alt komt zo een mongool aan zoals nu 385 ilvl voor FL normalquote:Op donderdag 15 december 2011 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nare herinneringen aan? Ik raide op dat moment, dus had geen last van dat stupide gearscore gedoe.
omg, serieus?? En dat zijn dan vaak van die gastjes die als je ze opzoekt in de armory max 2 bazen op normal hebben neergehaald hèquote:Op donderdag 15 december 2011 18:50 schreef Friday12 het volgende:
ja wil je lekker met je alt komt zo een mongool aan zoals nu 385 ilvl voor FL normal
Wel "DE" inner sanctum ?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mijn pala alt is best gegearde pala van de server![]()
ik zit op een server met inner sanctum![]()
ja dat was in de icc tijd zo irritant voordeel is wel dat je het nu heel makkelijk ziet op armoryquote:Op donderdag 15 december 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
omg, serieus?? En dat zijn dan vaak van die gastjes die als je ze opzoekt in de armory max 2 bazen op normal hebben neergehaald hè
Best leuk hoor, als ik dat zo zie en meemaak. Alleen ik heb gewoon geen zin in verplichtingen in een spel als ik al een baan heb. (alsof ik goed genoeg zou zijn als ik wel tijd hadquote:Op donderdag 15 december 2011 19:03 schreef Blistering het volgende:
Vriend van mij zit sinds kort in DE Inner Sanctum, bevalt hem prima iig. Hij's wel altijd online, en altijd aan het raiden, maar goed, whatever floats his boat
hahaha, was zeker een feest. Maar ik ben weer gecapped, en heb mijn cloak binnen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:07 schreef Patje1987 het volgende:
Was weer een feest ofniet Boris, die tank bij de laatste dungeon!!
Ik speel dit spel omdat het leuk is, en ik verzamel gear om beter te worden. Ik speel het niet om gear te verzamelen om er vervolgens niks mee te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef Sapstengel het volgende:
PvP is ook dodelijk saai. Wel even geprobeerd maarja, uurtje arena zit je weer aan de cap en ben je klaar voor een week.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:55 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik speel dit spel omdat het leuk is, en ik verzamel gear om beter te worden. Ik speel het niet om gear te verzamelen om er vervolgens niks mee te doen![]()
Alleen arena of bg's doen om je cap te halen en vervolgens verder nooit PvPen vind ik dan ook een beetje vreemd.. Waarom doe je het dan?
Nooit opnieuw maken, dan komt die onderaan de queue!quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef KataStrofe het volgende:
Hmmm okay, dan repost ik hem vanavond wel..
Het zal nu wel drukker zijn ook vanwege problemen met LFR looting (das ook de reden van mijn ticket).
Ik had er afgelopen vrijdag avond een gemaakt,maandagmiddag pas antwoordquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:55 schreef KataStrofe het volgende:
Mijn main is Enhancement en ik vind het heerlijk spelen. Maar ik kan weer niet echt met resto uit de voeten. En idd, die link van Sapstengel omvat zon beetje alles wat je zou moeten weten![]()
Weet iemand hoelang het gemiddeld duurt voor je ticket wordt beantwoord? Ik heb er twee dagen een aangemaakt maar nog niks gehoord /ongeduld
Wat toevallig die van mij ook. Ik heb ook nog geen antwoord.quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:06 schreef KataStrofe het volgende:
Hmmm okay, dan repost ik hem vanavond wel..
Het zal nu wel drukker zijn ook vanwege problemen met LFR looting (das ook de reden van mijn ticket).
Ik kreeg te horen dat je er het woord 'stuck' in moet stoppen, maar geen idee of dat een fabeltje is of nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:37 schreef dekkered het volgende:
ligt er ook aan hoe of je je ticket schrijft, als er bug ofzo in voorkomt wordt hij veel sneller beantwoord dan als het gewoon een lul verhaaltje in staat zonder "trigger" worden.
misschien waren je bags vol. de keren dat ik iets niet gekregen had kreeg ik paar dagen nadien ingame mail van " item lost recovered from the twisted nether" of zoietsquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:17 schreef KataStrofe het volgende:
T gaat over een Loot item die ik niet had ontvangen tijdens de LFR. Ik was nog teruggegaan om de baas te relooten, maar die was al verdwenen..
Najah, misschien heb ik hem inmiddels in mijn bags, ik zal straks eerst eens kijken thuis.
ik had vorige week een vraag en een opmerking en had er bug in gezet en binnen een uur had ik contact met een GMquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat je er het woord 'stuck' in moet stoppen, maar geen idee of dat een fabeltje is of niet
Nee, bij sommige fights in LFR moet je blijkbaar de chest van de boss looten om je item te krijgen. Dat wist ik dus ook niet, vandaar mijn ticket nu. Average wait time, 1 day 3 hours, en wacht al sinds gister half 5. Benieuwd of GM's ook in het weekend werken, dacht het wel.quote:Op vrijdag 16 december 2011 19:52 schreef redboyke het volgende:
[..]
misschien waren je bags vol. de keren dat ik iets niet gekregen had kreeg ik paar dagen nadien ingame mail van " item lost recovered from the twisted nether" of zoiets
De mensen die bagger dps doen hebben het juist hard nodigquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:46 schreef Maureentje het volgende:
Die LFR class verdeling door blizz slaat ook nergens opGa ik op mijn priest,zitten er 14 voor 1 token in de groep. Ga ik op mijn mage ,zitten er 13 voor die token in de groep
Zo win je natuurlijk nooit
Is het jullie ook opgevallen dat de meeste items naar diegene gaan die of afk zijn of baggerdps doen ?
Nou dan ga ik ook maar eens alleen mijn wand gebruikenquote:Op zaterdag 17 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die bagger dps doen hebben het juist hard nodig
AFK'ers zouden uitgesloten moeten zijn van het krijgen van loot.
Nope. Dat kan ik niet. Heb een hunter maatje die elke week mee gaat (zelf heeft hij Ashes of Alar al).quote:
Ik zat laatst samen met 6 (!) andere rogues in de groep. Zeven totaal dus. Ook nog 2 druids, een tank en een kitty. Tsja...quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:46 schreef Maureentje het volgende:
Die LFR class verdeling door blizz slaat ook nergens opGa ik op mijn priest,zitten er 14 voor 1 token in de groep. Ga ik op mijn mage ,zitten er 13 voor die token in de groep
Is het jullie ook opgevallen dat de meeste items naar diegene gaan die of afk zijn of baggerdps doen ?
Daar zal je nooit veel tegen doen uit eindelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2011 14:50 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zat laatst samen met 6 (!) andere rogues in de groep. Zeven totaal dus. Ook nog 2 druids, een tank en een kitty. Tsja...
De mensen die bagger dps doen zijn juist de gene met de hoogste ilvl (meestal)quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mensen die bagger dps doen hebben het juist hard nodig
AFK'ers zouden uitgesloten moeten zijn van het krijgen van loot.
Heb LFR nog niet gedaan, hoe gaat dat in ze werk word de loot? Gewoon het standaard roll schermpje?quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:46 schreef Maureentje het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:04 schreef Blistering het volgende:
Ondertussen wacht ik nog altijd op m'n ticketIemand een idee of blizz in het weekend tickets beantwoordt?
Average ticket wait time: 22 Hr 18 min, mooi niet dusquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso traag, 2 a 3 dagen wachten is nog steeds niet raar.
wait wat.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Hij was nog even mee met onze altrun vanmiddag, maar hij is weg gegaan omdat hij te emotioneel werd.
Wie?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die ik leuk vond is gisteren uit het guild gezetHad items geninja'd in Baradin Hold
En hij blijft zeggen dat hij het niet heeft gedaan, maar er zijn screenshots en mensen die er bij waren. Hij was nog even mee met onze altrun vanmiddag, maar hij is weg gegaan omdat hij te emotioneel werd.
Nou ja, als je zoveel tijd en energie in het spel hebt gestopt en al je vrienden in je guild zittenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:54 schreef Blistering het volgende:
En taaie shit Isa, maar emotioneel worden om een spelletje?
Zie wowprogress, de rest zijn alts.quote:
Dan is 't wel erg dom om te gaan ninja'en als je er zó erg emotionele waarde aan hechtquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als je zoveel tijd en energie in het spel hebt gestopt en al je vrienden in je guild zitten
yepquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan is 't wel erg dom om te gaan ninja'en als je er zó erg emotionele waarde aan hecht
Hmm ken ik niet. Kut voor 'emquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zie wowprogress, de rest zijn alts.
Hoe lang heb je niet gespeeld? Levelen is sowieso niet meer zo heel uitdagend hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:08 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee ik zit eraan te denken om weer te beginnen met wow-en, andere spellen vervelen nogal,
maar heb nog wat vragen
is er een fok-server//guild (staat niet meer in de OP) ?
ik zit eraan te denken om nieuwe toon te maken, om te pvpen, het liefst een hunter maar in de battlegroundgroup van de fok server, welke kant heeft de minste wachttijd voor battlegrounds?
en ik denk dat ik zonder heirlooms ga doen zodat het lvlen nog uitdagend is
Ik begrijp er ook niks vanquote:Op zaterdag 17 december 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
Wat een kneus ben je dan zeg. Gelijk kicken dan inderdaad, niet te vertrouwen.
heb nog wat pvp gedaan op 85 eerste pvp seizoen, alleen horde battleground ques werden mij te lang, toen alliance druid gemaakt, maar toen had ik het te druk met school.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:14 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je niet gespeeld? Levelen is sowieso niet meer zo heel uitdagend hoor.
waarom niet?quote:Op zaterdag 17 december 2011 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Reins of the blazing drakeMaar ik kan niet rollen
(dropt van Deathwing)
Ik bedoel dat ik altijd laag roll, iemand die voor het eerst mee ging wonquote:
Vinden tegenstanders jullie al erg vervelend?quote:Op zaterdag 17 december 2011 23:59 schreef TwyLight het volgende:
omdat ik nu gewoon aan het ouwehoeren ben met twee guildies. ik speel die comp niet serieus
quote:Op zondag 18 december 2011 00:34 schreef Blistering het volgende:
Yay, ticket net ein-de-lijk beantwoord. Souldrinker
Ja, ongelooflijkquote:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar!quote:Op zondag 18 december 2011 17:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh wat stomik zet een flying carpet op de veiling voor 1 zilver ipv voor 1000G
Binnen een paar seconden was ie verkocht en staat weer op de veiling voor 1000G
Mijn auctioneer add-on werkte niet meer dus heb een lite suite aangezet, ik had wel de buy-out goed maar waarschijnlijk de bid optie vergeten aan te passenquote:Op zondag 18 december 2011 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat dan voor elkaar!En de koper zal wel
![]()
![]()
hebben gedaan...
beta versie werkt primaquote:Op zondag 18 december 2011 18:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Mijn auctioneer add-on werkte niet meer dus heb een lite suite aangezet, ik had wel de buy-out goed maar waarschijnlijk de bid optie vergeten aan te passen
Die extra euro heb je uitgegeven aan dat gesprek naar Chinaquote:Op zondag 18 december 2011 20:34 schreef redboyke het volgende:
heb net gamecard gekocht van die grote goldspam website, na de aankoop belt er iemand met prive nummer pak ik op hoor ik zo'n chinese dame met heel gebrekkig engels vragen of ik net een gamecard heb gekocht en dat ik dat moest bevestigen. ik zeg ja ik heb dat gekocht.
wel lachen dat die bellen. op een andere site waar ik ze normaal koop bellen die nooit maar daar was het een euro duurder.
Shit that i do to safe money <facepalm>
Want gebeld worden kost geld ...quote:Op maandag 19 december 2011 16:20 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die extra euro heb je uitgegeven aan dat gesprek naar China
Ja, dat kost geld.quote:
Emotioneelquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef Isabeau het volgende:
Iemand die ik leuk vond is gisteren uit het guild gezetHad items geninja'd in Baradin Hold
En hij blijft zeggen dat hij het niet heeft gedaan, maar er zijn screenshots en mensen die er bij waren. Hij was nog even mee met onze altrun vanmiddag, maar hij is weg gegaan omdat hij te emotioneel werd.
Vanuit het buitenland welquote:
Dat geldt toch alleen voor mobiele telefoon en niet voor vaste lijnen?quote:
Gebeld worden als je met je Nederlandse nummer in het buitenland zit ja. Maar het maakt niet uit wie jou opbelt als je gewoon in Nederland zit.quote:
Je hoeft nooit te betalen als je uit het gebeld wordt. De enige keren dat je moet betalen om gebeld te worden is als je ZELF met je NEDERLANDSE nummer in het buitenland zit. Dan betaal je de kosten die gemaakt moeten worden om je te bereiken. Hetgeen dus niet hetgeen is dat het kost om vanuit china naar frankrijk te bellen, maar hetgeen dat het kost om vanuit nederland naar een mobielnummer in frankrijk te bellen. De chinees krijgt het china-nederland gedeelte van de rekening.quote:
Volgens mij is dat niet waar. Ik krijg ook kosten in rekening gebracht als ik door een vriend uit Amerika gebeld wordt op mijn mobiel.quote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef GI het volgende:
[..]
Je hoeft nooit te betalen als je uit het gebeld wordt. De enige keren dat je moet betalen om gebeld te worden is als je ZELF met je NEDERLANDSE nummer in het buitenland zit. Dan betaal je de kosten die gemaakt moeten worden om je te bereiken. Hetgeen dus niet hetgeen is dat het kost om vanuit china naar frankrijk te bellen, maar hetgeen dat het kost om vanuit nederland naar een mobielnummer in frankrijk te bellen. De chinees krijgt het china-nederland gedeelte van de rekening.
ja dit klopt.quote:Op maandag 19 december 2011 16:45 schreef GI het volgende:
[..]
Je hoeft nooit te betalen als je uit het gebeld wordt. De enige keren dat je moet betalen om gebeld te worden is als je ZELF met je NEDERLANDSE nummer in het buitenland zit. Dan betaal je de kosten die gemaakt moeten worden om je te bereiken. Hetgeen dus niet hetgeen is dat het kost om vanuit china naar frankrijk te bellen, maar hetgeen dat het kost om vanuit nederland naar een mobielnummer in frankrijk te bellen. De chinees krijgt het china-nederland gedeelte van de rekening.
Misschien is hij/zij gespawnd toen je lag te slapenquote:Op maandag 19 december 2011 18:08 schreef Blistering het volgende:
Aeonaxx, y u no spawn!
[ afbeelding ]
Na 80 uur TLPD dacht ik m'n trekken wel thuis te hebben gekregen, maar inmiddels hang ik ook alweer 35 uur in Deepholm. No me gusta.
Ja dat denk ik dus ook steedsquote:Op maandag 19 december 2011 19:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien is hij/zij gespawnd toen je lag te slapen
Had ik gister ook weer last van, 2 daggers roll ik op allebij en win ik ze ook weer allebij...quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:50 schreef Blistering het volgende:
Lol, deed ff LFR op m'n priest, droppen er 2 priest tokens van Hagara, win ik ze alle 2
Maar ff 1'tje weggegeven.
Haha ja, kon er wel om lachen. Allemaal gasten beggen, maar gewoon gegeven aan de eerste die mij trade.quote:Op dinsdag 20 december 2011 12:52 schreef dekkered het volgende:
[..]
Had ik gister ook weer last van, 2 daggers roll ik op allebij en win ik ze ook weer allebij...
Kusjequote:Op dinsdag 20 december 2011 13:27 schreef Messina het volgende:
Even klagen.
Vandaag dag 150 zonder Searing Scorchling. Elke dag die fokking dailies gedaan en nog geen petje.
Ook het Winter Veil event gunt mij het petje niet.
Ik heb al 200 Tol'vir artifacts compleet, maar nog steeds geen crawling claw.
Ik heb ook al 8700+ fishingcasts zonder Turtle Mount.
Sta ik op de rode lijst bij Blizz?
Grats!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Kusjeen een knuffel
!
Herken het probleem, maar dan alleen specifiek met die Tol'vir! Zelfs met die update aan Tol'vir digsites, krijg ik ze nog amper in die rotwoestenij genaamd Uldum!![]()
Ik had wel ziekelijk veel geluk met die Winterpet. Die had ik de 1e dag al!
Ik gebruik m'n Red Dragonhawk, maar ik wil 'm alsnog. Ik spaar mounts & petjes.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
Headless horse mount gebruik ik enkel omdat die geen herrie maakt
ik gebruik ook enkel die mount omdat die niet zoveel schermruimte ineemt als een draak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
Als je ze spaart snap ik het wel maar ik heb verder niets met sparen van pets mounts of achievements. Die makkelijk zijn vind ik wel leuk maar ga niet allerlei dingen grinden ofzo.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n Red Dragonhawk, maar ik wil 'm alsnog. Ik spaar mounts & petjes.
Vrouw he... Zie 3.01
En ze staan altijd in de weg bij mailboxes en questgivers enzo...quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik gebruik ook enkel die mount omdat die niet zoveel schermruimte ineemt als een draak.
mensen die met een draak rondvliegen is toch alleen maar van " zie ik heb een draak"
ja dat ook ik erger mij daaraanquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En ze staan altijd in de weg bij mailboxes en questgivers enzo...
Ja, uiteraard, mensen die een draak als mount hebben, gebruiken het toch alleen maar om anderen te laten weten dat ze een draak hebben en absoluut niet omdat ze hem zelf mooi vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:01 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik gebruik ook enkel die mount omdat die niet zoveel schermruimte ineemt als een draak.
mensen die met een draak rondvliegen is toch alleen maar van " zie ik heb een draak"
Ja, want draken horen absoluut niet thuis in fantasy.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:09 schreef Blistering het volgende:
Mensen die een draak gebruiken in een fantasy game!
als je je draak mooi vind ga dan ook niet in de weg staan met je kutbeestquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:08 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ja, uiteraard, mensen die een draak als mount hebben, gebruiken het toch alleen maar om anderen te laten weten dat ze een draak hebben en absoluut niet omdat ze hem zelf mooi vinden.!
Fijn dat je sarcasme snapt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:14 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Ja, want draken horen absoluut niet thuis in fantasy.!
Haters gonna hate. Overigens, alsof iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je je draak mooi vind ga dan ook niet in de weg staan met je kutbeest
als er items bestonden om iemand z'n mount in een cockroack te veranderen deed ik het bij alle draken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik zag je post icon, rustig maar.
[..]
Haters gonna hate. Overigens, alsof iedereen dat doet.Ik dus niet en ik ben niet de enige, dus denk eens na voor je iets zegt.
netherwingsquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je je draak mooi vind ga dan ook niet in de weg staan met je kutbeest
als er items bestonden om iemand z'n mount in een cockroack te veranderen deed ik het bij alle draken.
Die afbeelding ziet er gelikt uit. Alsof het zo uit een state-of-the-art jaren '90 spel is komen zetten...quote:
Getest en spelende as we speak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nog mensen hier die SWTOR hebben getest trouwens?
Nog niet, gezien wat ik lees in het andere topic over wachtrijen, denk ik eraan om hem in Januari eens te proberen. Dan heb ik ook meer tijd. De komende twee weken ben ik niet vaak in de buurt van mijn computerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik schrok een beetje, tot ik besefte dat ik m'n TBC, WOTLK & Cata CD niet meer nodig had.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Joepie, WoW installeren op een schone windows installatie, zo merk je goed hoe groot het spel eigenlijk wel niet is.
Ziet er mooi uit en speelt lekker tot nu toe. Maar tot level 9 gegaan. Voel me weer helemaal newbie, net al in vanillaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ja combat is de beste spec weer. Zeker met aoe op de adds.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Stommie het volgende:
Gisteren spine downnu mn rogue lvlen, wist heul niet dat combat nog viable was
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speelquote:
Vanaf ilvl370+ ja, om te levelen doet assasination het wat beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja combat is de beste spec weer. Zeker met aoe op de adds.
Daar heb ik niet veel aan neequote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speel)
gieb queue boost!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speel)
Geen raids vanavond?quote:K, this has now obviously been bumped up to the highest priority.
If you are reading this, we kindly ask that you do not contact us (make tickets/telephone calls etc) about this issue. We are well aware of the situation and at this point there is nothing our Customer Support teams can do or suggest to fix the problem for you.
We will do our best to implement a permanent fix as soon as we possibly can, but in the meantime, we are very sorry for the inconvenience and thank you all for your patience and input so far.
Als we niet disconnecten (vaaage bug trouwens in dat topic!), ga ik waarschijnlijk op m'n shaman healen of m'n druid tanken, geen idee of dat je queue sneller maaktquote:Op woensdag 21 december 2011 15:09 schreef JoeBravo het volgende:
gieb queue boost!![]()
nu nog bedenken of het hunter of paladin wordt
healer wel, tank niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:39 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Als we niet disconnecten (vaaage bug trouwens in dat topic!), ga ik waarschijnlijk op m'n shaman healen of m'n druid tanken, geen idee of dat je queue sneller maakt
Dat had ik vorige week. Ik was geleaved tijdens een bossfight maar was wel savedquote:Op woensdag 21 december 2011 15:17 schreef Silmarwen het volgende:
Wel komisch, want ik jump vaak om een heel te onderbreken.
Oh en iedereen die gedc'd was, kon ook niet meer loot rollen, maar stond wel gesaved voor die boss...
de dag is nog niet om hé heb er zelf al 2 gehad. gelukkig was ik niet echt iets aan het doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoor iedereen (of in ieder geval best veel) praten over die random DC's. Heb er zelf alleen nog geen één gehad!(klopt af!)
Je hebt 't maar zwaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef TwyLight het volgende:
En dan ipv zeggen wat item level ze hebben en achievement, nee
HUNTER INVITE
Arme jongen, welke kneus gaat er dan ook een achiev vragen voor BHquote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef TwyLight het volgende:
FMLLLLLKAWEYRZhesjtdzhfbc
Altijd als ik BH maak gaan noobs met 360 fucking item level mij whisperen ZONDER achievement
STFU
Een kneus die geen zin heeft in mongolen met een mentale achterstandquote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Arme jongen, welke kneus gaat er dan ook een achiev vragen voor BH
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een kneus die geen zin heeft in mongolen met een mentale achterstand
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoorquote:
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoor
Daar heb ik dus idd geen tijd voorquote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?
Of je vraagt om een achievement en klaar. Het is geen hogere wetenschap ofzo en ik loop niet rond om mensen te leren spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik dus idd geen tijd voor
En je zegt wel dat je laatst een uur in BH hebt gezetenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Of je vraagt om een achievement en klaar. Het is geen hogere wetenschap ofzo en ik loop niet rond om mensen te leren spelenIk wil gewoon mijn BH pugje snel erdoor jakkeren en klaar
Dat was dus de laatste keer dat ik zonder achievements te vragen ben gegaan iddquote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En je zegt wel dat je laatst een uur in BH hebt gezetenAls je nou ff had gezegd wat ze moesten doen,ben je zo klaar
Die boss is piss easy
Was er niet ergens zo'n video van Blood Legion die met 25 casters ofzo occu'thar deed?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de laatste keren dat ik BH deed was met 6 priests in een 10 man groep en geen tanks. No problem(best BH ever)
Geen idee, maar zie ze er zo voor aan jaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef Nikmans het volgende:
Was er niet ergens zo'n video van Blood Legion die met 25 casters ofzo occu'thar deed?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef xSoDx het volgende:
Ja echt. Die gast is al sinds de beta actief en sinds de release ook met 3 accounts..
Hij is ook altijd online!
Waar zitten de andere 80 level 85's dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef xSoDx het volgende:
Wel 1 voordeel; hij is hoofdsponsor voor de guild (7 man, klein dus)..
Hij heeft 25 mannetjes in de guild, 2 in hc raiding guilds, de rest of ander servers, 4 of 5 verschillende ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar zitten de andere 80 level 85's dan?
edit: Oh ik lees het verkeerd waarschijnlijk.
holy sheitquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef xSoDx het volgende:
Kennis net in /g;
Hij: ding 85
Ik; jezus, alweer 1?
Hij; si!
Ik; hoeveelste ?
Hij; nummer 87 !
Hij; op 85
Wat een no lifer met zn 3 accounts
Edit;
Gvdzn rogue is bijna op de helft voor zn legendary daggers...
FFFUUU!![]()
Giev
levellen in de tijd dat je raiding guild nog iets heeft wat een sociaal leven heetquote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan je er nu 2 in HC raiding guilds hebben als je continue aan het levelen bent (en lijkt me niet dat je 87 chars goed kan gearen) en je kan ook niet met die 2 tegelijk raiden
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:17 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
levellen in de tijd dat je raiding guild nog iets heeft wat een sociaal leven heet
Nou, daar heb je met 87 level 85's toch allemaal geen tijd voorquote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef Blistering het volgende:
Nja, sommige gevallen zijn wel uitzonderlijk hoor.
Zou zo'n gast werken? Naar school gaan? Vrienden hebben? Vind het maar een raar verhaal hoor.
helemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:55 schreef Friday12 het volgende:
en blizz blijft maar zeggen dat het niet aan hun ligt op de forums
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef Messina het volgende:
Ach, ik snap niet waar mensen zich druk om maken.
Het komt alleen maar bij een paar handelingen voor...
Mounten, dismounten, bepaalde spells casten, springen, looten, quests inleveren...
Ik ook niet...quote:
Doen man het is hilarischquote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik ook niet...
Maar ik heb dan ook nog nooit ge-LFR'd,
ticket maken mischien kunnen ze nog iets doenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb op m'n paladin 3 keer LFR gedaan en heb 1 item.
Op m'n druid deed ik gisteren voor het eerst Siege of Wyrmrest, 4 bosses, kom ik terug met 4 items.
Shoulder token, agi boots en shoulders en int bracers. Op die laatste 3 items was ik de enige die rollde.
Die dc's had ik ook last van btw, op m'n paladin had ik een dc tijdens Hagara. Kom ik terug is die boss al geloot en ben ik saved voor die loot, maar stond wel in Stormwind dus heb op niks kunnen rollen.
Elke semi-actieve server toch wel ondertussen?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
echt ahcindoun heeft over 9000 legendary staffs
Echt ongelooflijk ja, gisteravond ook wel 6x dat event gezien.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
echt ahcindoun heeft over 9000 legendary staffs
Dit dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Elke keer als ik inlog in Stormwind hangt die draak wel in de lucht ja
ik heb 2 chars in hc raiding guilds 1 doordeweeks de ander in het weekendquote:Op woensdag 21 december 2011 19:08 schreef Isabeau het volgende:
Hoe kan je er nu 2 in HC raiding guilds hebben als je continue aan het levelen bent (en lijkt me niet dat je 87 chars goed kan gearen) en je kan ook niet met die 2 tegelijk raiden
no lifer!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Friday12 het volgende:
ik heb 2 chars in hc raiding guilds 1 doordeweeks de ander in het weekend
no lifer!quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik heb 2 chars in hc raiding guilds 1 doordeweeks de ander in het weekend
Hier hetzelfde probleem, ook vanaafquote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn gear begint nu helemaal vorm te krijgen, maar tier sets heb ik er dus nog geen één van! Mijn geluk in LFR is niet groot
reforgelitequote:Op donderdag 22 december 2011 21:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn tweede BiS weapon van Deathwing gekregen! (DOUBLE SWORD!) en twee trinkets (Yeeeeah!)!
![]()
Mijn gear begint nu helemaal vorm te krijgen, maar tier sets heb ik er dus nog geen één van! Mijn geluk in LFR is niet groot en in de normale raid met mijn guild......tjah. Lootcouncil!![]()
En een queens garnet in mijn token!
En nu een paar dagen niet raiden!
Edit: En mijn reforge helemaal op de schop en overnieuw doen!
ben blij dat ik niet de enige domme benquote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef Nikmans het volgende:
Heb een heroic t13 broek die ik niet kan aandoen omdat ik dan mijn T12 4set verlies en ik was zo slim mijn 391 schouder te disenchanten toen ik de 397 kreegDus die even switchen en een 410 broekje aandoen met behoud van 4set gaat em ook niet worden, met andere woorden OETLUL
Gzquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:31 schreef Blistering het volgende:
3 pets t.w.v. 11k gold (samen) en Deathcharger Reins uit 5 Exotic Satchels.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso elitistjerks.com of anders nietsquote:Op vrijdag 23 december 2011 20:45 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn ik volg de rotations van: http://www.noxxic.com/pve/warrior/arms/dps-rotation-and-cooldowns
op mijn character: http://eu.battle.net/wow/(...)r/Commandment/simple
en toch is de dps echt superkut.
Wie heeft er tips voor me?
(Shoulder/head en chest ben ik atm voor aan het farmen)
Dat is geen schild, dat is een deur!quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:20 schreef Blistering het volgende:
Dit schild is echt oversized hoor
[ afbeelding ]
Noxxic is een prima site, nog nooit op een foutje kunnen betrappen. Bovendien is de informatie veel makkelijker te vinden en is er meer aandacht voor o.a. PVP.quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:40 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso elitistjerks.com of anders niets
yep, bijzonder hinderlijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:24 schreef Sapstengel het volgende:
Is dat die met honor kills verkleed als gnome? Daar heb ik ook 20 battleground over gedaan met mn druid ja.
Volgens mij is de daily nog t/m 1 januari te doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Had er geen enkel idee van dat je van dezelfde Greench Daily (met Lumpy pet), ook nog eens de 2007 Clockwork Robot kon krijgen!
(Op Wowhead staat dat je die niet meer kan krijgen in de game!)
Ik dacht: "Een hele week die daily niet gedaan, omdat ik Lumpy de eerste dag al had!"
Ik dacht: "Dan nog maar de laatste dagen die daily doen, in de hoop dat ik hem krijg!"
Loot ik hem meteen!!![]()
Ja, dat noemt Blizzard oplichting en krijgt betreffende persoon een ban. Geen idee of dat zo'n tijdelijke ban is of een permanente.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:22 schreef Blistering het volgende:
Maar dan vraag ik me af, hij zegt de lootrules en ninjaed alsnog, dan moet je er wel iets aan kunnen doen middels een ticket lijkt me.
maak een screenshot als die het zegt en als die alles jat dan krijgt die als het goed is wel een temp ban jaquote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat noemt Blizzard oplichting en krijgt betreffende persoon een ban. Geen idee of dat zo'n tijdelijke ban is of een permanente.
Wat ik lees op wow forum zelf komt 3 dagen ban voor dat het meest voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat noemt Blizzard oplichting en krijgt betreffende persoon een ban. Geen idee of dat zo'n tijdelijke ban is of een permanente.
En als je zoiets vaker doet worden de bans steeds meer tot je account gewoon wordt opgeheven.quote:Op woensdag 28 december 2011 12:35 schreef Guus Muisarm het volgende:
Wat ik lees op wow forum zelf komt 3 dagen ban voor dat het meest voor.
Hah ja dat valt me ook wel op ja. Meestal kun je het toch wel aan met 4 healers of zo. En de dps heeft vaak een paar toppers (eind 30K+). Dan een hele grote middel groep van 20k of zo, met een aantal die niet boven de 13k gemiddeld komen. Vaak zitten die als offspec er in met ilevel 365 ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:20 schreef Silmarwen het volgende:
Sowieso kicken ze steeds tanks... Ook al tanken ze prima. Maar mages die 12k dps doen of healer die niet boven de 10k hps uit komen, die mogen blijven zitten. -.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |