de dag is nog niet om hé heb er zelf al 2 gehad. gelukkig was ik niet echt iets aan het doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoor iedereen (of in ieder geval best veel) praten over die random DC's. Heb er zelf alleen nog geen één gehad!(klopt af!)
Je hebt 't maar zwaar...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef TwyLight het volgende:
En dan ipv zeggen wat item level ze hebben en achievement, nee
HUNTER INVITE
Arme jongen, welke kneus gaat er dan ook een achiev vragen voor BHquote:Op woensdag 21 december 2011 17:20 schreef TwyLight het volgende:
FMLLLLLKAWEYRZhesjtdzhfbc
Altijd als ik BH maak gaan noobs met 360 fucking item level mij whisperen ZONDER achievement
STFU
Een kneus die geen zin heeft in mongolen met een mentale achterstandquote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Arme jongen, welke kneus gaat er dan ook een achiev vragen voor BH
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een kneus die geen zin heeft in mongolen met een mentale achterstand
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoorquote:
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:10 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik heb laatst serieus een uur in BH gezeten omdat niemand begrijpt wat skewer doet en dan weer acht mensen vertrekken tussendoor
Daar heb ik dus idd geen tijd voorquote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan leg je t ff uit aan de 2 tanks ?
Of je vraagt om een achievement en klaar. Het is geen hogere wetenschap ofzo en ik loop niet rond om mensen te leren spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik dus idd geen tijd voor
En je zegt wel dat je laatst een uur in BH hebt gezetenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
[..]
Of je vraagt om een achievement en klaar. Het is geen hogere wetenschap ofzo en ik loop niet rond om mensen te leren spelenIk wil gewoon mijn BH pugje snel erdoor jakkeren en klaar
Dat was dus de laatste keer dat ik zonder achievements te vragen ben gegaan iddquote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef Maureentje het volgende:
[..]
En je zegt wel dat je laatst een uur in BH hebt gezetenAls je nou ff had gezegd wat ze moesten doen,ben je zo klaar
Die boss is piss easy
Was er niet ergens zo'n video van Blood Legion die met 25 casters ofzo occu'thar deed?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef Isabeau het volgende:
Eén van de laatste keren dat ik BH deed was met 6 priests in een 10 man groep en geen tanks. No problem(best BH ever)
Geen idee, maar zie ze er zo voor aan jaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef Nikmans het volgende:
Was er niet ergens zo'n video van Blood Legion die met 25 casters ofzo occu'thar deed?
Ik snap niet wat daar leuk aan is.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef xSoDx het volgende:
Ja echt. Die gast is al sinds de beta actief en sinds de release ook met 3 accounts..
Hij is ook altijd online!
Waar zitten de andere 80 level 85's dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:01 schreef xSoDx het volgende:
Wel 1 voordeel; hij is hoofdsponsor voor de guild (7 man, klein dus)..
Hij heeft 25 mannetjes in de guild, 2 in hc raiding guilds, de rest of ander servers, 4 of 5 verschillende ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Waar zitten de andere 80 level 85's dan?
edit: Oh ik lees het verkeerd waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |