Haters gonna hate. Overigens, alsof iedereen dat doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je je draak mooi vind ga dan ook niet in de weg staan met je kutbeest
als er items bestonden om iemand z'n mount in een cockroack te veranderen deed ik het bij alle draken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:03 schreef Tijntje83 het volgende:
Ik zag je post icon, rustig maar.
[..]
Haters gonna hate. Overigens, alsof iedereen dat doet.Ik dus niet en ik ben niet de enige, dus denk eens na voor je iets zegt.
netherwingsquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
als je je draak mooi vind ga dan ook niet in de weg staan met je kutbeest
als er items bestonden om iemand z'n mount in een cockroack te veranderen deed ik het bij alle draken.
Die afbeelding ziet er gelikt uit. Alsof het zo uit een state-of-the-art jaren '90 spel is komen zetten...quote:
Getest en spelende as we speak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Nog mensen hier die SWTOR hebben getest trouwens?
Nog niet, gezien wat ik lees in het andere topic over wachtrijen, denk ik eraan om hem in Januari eens te proberen. Dan heb ik ook meer tijd. De komende twee weken ben ik niet vaak in de buurt van mijn computerquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:50 schreef Patje1987 het volgende:
Headless horse mount gebruik ik enkel omdat die geen herrie maakt
Ik schrok een beetje, tot ik besefte dat ik m'n TBC, WOTLK & Cata CD niet meer nodig had.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:02 schreef Tijntje83 het volgende:
Joepie, WoW installeren op een schone windows installatie, zo merk je goed hoe groot het spel eigenlijk wel niet is.
Ziet er mooi uit en speelt lekker tot nu toe. Maar tot level 9 gegaan. Voel me weer helemaal newbie, net al in vanillaquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:18 schreef Blistering het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Ja combat is de beste spec weer. Zeker met aoe op de adds.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Stommie het volgende:
Gisteren spine downnu mn rogue lvlen, wist heul niet dat combat nog viable was
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speelquote:
Vanaf ilvl370+ ja, om te levelen doet assasination het wat beter.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:04 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ja combat is de beste spec weer. Zeker met aoe op de adds.
Daar heb ik niet veel aan neequote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speel)
gieb queue boost!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:40 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar daar heb je niet zoveel aan (aangezien ik Horde speel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |