http://sites.bnn.nl/page/proefkonijnenquote:PROEFKONIJNEN
Hoe smaakt mensenvlees? Hoe is het om een olifant als huisdier te hebben? En kun je door hypnose geloven dat je een pro bent in accordeon spelen..?
In Proefkonijnen geven Dennis Storm en Valerio Zeno nuchtere antwoorden op bezopen vragen die jij via de site aan ze stelt. Hiervoor ondergaan ze zenuwslopende opdrachten, doen ze gewaagde experimenten in de studio doen én krijgen de jongens hulp van een panel wijze mannen!
Vanaf 14 december iedere woensdag om 21:40 uur bij BNN op 3!
Denk het welquote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Heeft hij nou dubbele bediening? Linke shit dit.
Nee. Levensgevaarlijk jaquote:Op woensdag 14 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Heeft hij nou dubbele bediening? Linke shit dit.
BNN heeft toch al ervaring met blinde rijders?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook nog een stukje, dat blind rijden lijkt me wel interessant.
Heb het niet gezien of gehoord dat ze dat hadden. Was denk ook te makkelijk geweest denk ik. Trapt Dennis constant op de rem.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet? Echt niet normaal om dit te doen. Wat spanky zegt: zometeen rijden ze nog iemand aan.
Er is geen probleemquote:Op donderdag 22 december 2011 06:19 schreef Grunge. het volgende:
Overdreven gezeik over dat mensenvlees eten. Het is vrijwillig, wát is het probleem?
Juridische afweging.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:34 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Als je goed had opgelet is er geen enkel moment geweest dat je een beeld kreeg van de chirurg die zijn mes in het lijf van 1 van de jongens heeft gezet (geen totaalbeeld)
Ik heb er ook opgelet, want ik dacht dit dus ook. Maar er zitten weldegelijk shots tussen waarbij je zowel de wond/operatie als het gezicht van Valerio/Dennis zietquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:34 schreef Gentileschi het volgende:
[..]
Er is geen probleem
Dat mensen erin blijven trappen begrijp ik niet. Als je goed had opgelet is er geen enkel moment geweest dat je een beeld kreeg van de chirurg die zijn mes in het lijf van 1 van de jongens heeft gezet (geen totaalbeeld) Wel afwisselend beelden van de zogenaamde operatie naar het gezicht van 1 van de jongens.
Bullshit dus.
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
Vorige week maar 400.000 kijkersweer een flop.
Dat zeker.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Leanishibe het volgende:
Dat lijken mij een stel goede titten.
Boh.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Leanishibe het volgende:
Verder was het niet veel.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef Leanishibe het volgende:
Volgens mij tikt valerio gewoon tegen het doosje aan..je ziet dennis ook steeds met zn oor op het doosje gaan.quote:Dat met die hamer zal wel gewoon vrij eenvoudig zijn. Ofwel stond ergens een spiegel waardoor hij het zag, ofwel hadden ze iets anders afgesproken. Valerio kan bijvoorbeeld op een bepaald moment een woord noemen met een E, waardoor Dennis het weet.
Dan zou het pakje toch dubbel zo dik moeten zijn, moet zeggen dat het er zo niet uit zagquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:26 schreef I0_0I het volgende:
Zat er ook al over na te denken.
De kaartentruc werkt denk ik als volgt:
Alle kaarten liggen twee keer in de stapel, waarschijnlijk in de volgende volgorde:
Harten A - Harten A (omgekeerd) - Schoppen A - Schoppen A (omgekeerd) etc.
Door telkens alleen de oneven kaarten te laten zien lijkt het als of ze dus allemaal de zelfde richting opliggen, maar dat is niet zo.
Vervolgens kiest hij bij het gekozen getal de even kaart, die op zijn kop ligt.
Het lijkt dus als of hij deze kaart van tevoren had omgedraaid, maar in werkelijkheid lag er ook gewoon een niet-omgedraaide kaart, maar die wist hij handig te verbergen.
Dat met die hamer zal wel gewoon vrij eenvoudig zijn. Ofwel stond ergens een spiegel waardoor hij het zag, ofwel hadden ze iets anders afgesproken. Valerio kan bijvoorbeeld op een bepaald moment een woord noemen met een E, waardoor Dennis het weet.
Wat zei hij?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:01 schreef Gramulanion het volgende:
Haha, mooi verhaal over doping heeft 'ie.
Nederland weet echt niet wat goede televisie isquote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef TUFKAL het volgende:
Vorige week maar 400.000 kijkersweer een flop.
en inderdaad, door het waterquote:Op maandag 14 januari 2013 22:05 schreef rubbereend het volgende:
dat bad zal wel niet stuiteren als t vol zit
Misschien nog te maken met movember, Je snor laten staan voor het goede doel.Misschien in die tijd opgenomen.quote:Op maandag 14 januari 2013 22:22 schreef Vlindur het volgende:
En wat is met die snor van Valerio?(heb niet alles gezien, heb alleen daarvoor nog een bad zien stuiteren)
Nee, Valerio zat er zo ook bij vorige week in DWDD.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef vencodark het volgende:
Btw, dit is opgenomen tijdens 'movember'?
Wat verschrikkelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Valerio zat er zo ook bij vorige week in DWDD.
Verder niet voorspelbaar ook.quote:Op donderdag 31 januari 2013 00:43 schreef __MRCL het volgende:
Valerio bij dat meisje met die blinden-test: 'dat moet de glasbak zijn'
Dat gaat echt 100 keer sneller toch, omdat koolstofmonoxide hecht aan je rode bloedlichaampjes, en dus meteen alle zuurstof uit je bloed haalt. Denk ikquote:Op maandag 11 februari 2013 22:15 schreef littledrummergirl het volgende:
werkt koolstofmonoxide vergiftiging dan ook ongeveer zo
ligt denk ik ook aan de verhouding zuurstof/koolmonooxidequote:Op maandag 11 februari 2013 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gaat echt 100 keer sneller toch, omdat koolstofmonoxide hecht aan je rode bloedlichaampjes, en dus meteen alle zuurstof uit je bloed haalt. Denk ik
Nee dus:quote:Op maandag 11 februari 2013 22:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt denk ik ook aan de verhouding zuurstof/koolmonooxide
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koolstofmonoxidevergiftigingquote:Het vermogen van koolstofmonoxide om zich vast te hechten op dit eiwit is circa 240 keer zo groot als dat van zuurstof. Dat betekent dat zelfs bij een geringe concentratie van koolstofmonoxide in de lucht relatief veel koolstofmonoxide in het bloed terecht kan komen en er vergiftigingsverschijnselen kunnen optreden.
Yeah!quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:43 schreef henkde_j het volgende:
Waarschijnlijk geen afgeschermde facebook
Zoals deze mensenquote:Op maandag 25 februari 2013 20:43 schreef henkde_j het volgende:
Waarschijnlijk geen afgeschermde facebook
Preciesquote:
Juist daarom is het geniaal.quote:
Cafeïne als ik het goed ziequote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef remcoP het volgende:
Welk molecuul staat er op lieven z'n shirt?
Dat idee heb ik ook,quote:
Hoop het!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker
Gaan ze eigenlijk nu weer verder met loverboys? dat was ook altijd briljant grappig
Aldus Facebook.quote:Groot nieuws proefkonijntjes: we gaan nog drie weken door met het beste uit seizoen 1
Jaaa dat was leuk! Ik hoop hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:09 schreef Operc het volgende:
[..]
Zeker
Gaan ze eigenlijk nu weer verder met loverboys? dat was ook altijd briljant grappig
Balenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Aldus Facebook.
Niks te vinden over een nieuw seizoen Loverboys
Tijsje van den Brinkquote:Op maandag 6 januari 2014 20:30 schreef Specularium het volgende:
Oh, nu heeft Dennis ook een pratende kut ineens.
Dat met die gouden verf ook...quote:Op maandag 20 januari 2014 21:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Waren wel goede
Dat over water rijden heeft Mythbusters al een keer onderzocht.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef richolio het volgende:
Ik blijf die twee super geniaal vinden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze verzinnen die namen gewoon elke keer zelf
nieuwe afleveringen in de zomer verwachtenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:48 schreef zeefje het volgende:
Kickje!
Vanavond 1930 was er proefkonijnen op tv. Waren dit herhalingen of nieuwe afleveringen.
Leukquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nieuwe afleveringen in de zomer verwachten
quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel toevallig dat Frits Bom de vraag instuurde![]()
Mindere aflevering wel eigenlijk en nog altijd van het niveau heilige scriptie. Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:55 schreef GGMM het volgende:
Leuk programma.Snap niet waarom ik altijd een hekel had aan die Valerio.
Ja, ik zocht even terug waarom preciesquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mindere aflevering wel eigenlijk. Ik bedoel maar.
En een hekel aan Valerio?Dat kan ik ook niet verklaren nee.
*bar weinigquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zocht even terug waarom precies
KLB / Valerio
Maar ik kom maar met barweinig argumenten.
Sinds ik weet dat jij op hem lijkt heb ik wel sympathie voor hem.
Bedankt denk ikquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik zocht even terug waarom precies
KLB / Valerio
Maar ik kom maar met barweinig argumenten.
Sinds ik weet dat jij op hem lijkt heb ik wel sympathie voor hem.
Ultieme helden dit. Ze vragen ook absoluut niet om erkenning of iets dergelijksquote:Op donderdag 3 juli 2014 19:59 schreef Gramulanion het volgende:
Kwikdampen inademen ten behoeve van de wetenschap.
Helemaal mee eens maar Valerio gaat het niet meer doen. Tim Hofman neemt het overquote:Op donderdag 3 juli 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
En "Je zal het maar hebben" vond ik juist een zeer sterk programma. Eindelijk konden mensen hun verhaal doen zonder te worden afgeremd door medelijden en eigenlijk te worden neergezet als een minderwaardig persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |