Hear hear.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Wow, ik zou echt helemaal gek worden als er geen muziek was op de werkplek, op de achtergrond of koptelefoon. Zelfs Phil is dan nog beter dan stilte.
Het helpt dat IT'ers altijd onderaan de ladder staan en gewoon moeten luisteren.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed uitgangspunt om wat voor elkaar te krijgen.
Ach, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:09 schreef Boze_Appel het volgende:
Wow, ik zou echt helemaal gek worden als er geen muziek was op de werkplek, op de achtergrond of koptelefoon. Zelfs Phil is dan nog beter dan stilte.
Dat is wel mooi inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het helpt dat IT'ers altijd onderaan de ladder staan en gewoon moeten luisteren.
Precies, en ze zitten nooit onderverdeeld in je eigen departement dus verantwoording draag je ook niet voor je gedrag.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is wel mooi inderdaad.
'He yo, fix jij mijn pc effe. En vlug een beetje, want ik moet een deadline halen!
Die houding hebben ik ook weleens gekregen van ex-collega's ooit. Uiteindelijk komen ze toch lief bij je doen als ze niet kunnen werken en van hun afdelingschef op hun flikker krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het helpt dat IT'ers altijd onderaan de ladder staan en gewoon moeten luisteren.
quote:Preferably fluent in English. Knowledge of food and wine. Must have own transport. Able to work shifts from Mondays to Sundays from 9am till late.
En als ze willen lezen ze je email.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haha mooie ardbeidsvoorwaardenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
Oeh advertentie voor sollictanten uit m'n stamkroeg in Zuid-Afrika voor 1 euro per uur, die werkdagen zijn subliem.
[..]
Of veranderen ze salarissen en vrije dagen in de administratie.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
En als ze willen lezen ze je email.
Net of iemand het ene reet kan schelen als je die lui uitkaffert.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en ze zitten nooit onderverdeeld in je eigen departement dus verantwoording draag je ook niet voor je gedrag.
Echt he, en uit eigen ervaring sluit die toko pas rond een uur of 3 of later.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Haha mooie ardbeidsvoorwaarden
Ik heb nog geen mening over hem kunnen vormen.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is en blijft een opgeblazen zwetsfiguur.
Eigenlijk niemand, behalve zijzelf.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of iemand het ene reet kan schelen als je die lui uitkaffert.
Geeft het ook andere dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, jullie hebben duidelijk alleen met broekie-IT-ers te maken gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |