Is dit een spreekwoord?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
Voor eriksd is het stiekum altijd tussen 6 en 12.
Je bent toch nog jong? Dan kun je je hooguit vergissen, maar te laat is het nog lang niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef Nautilus. het volgende:
Godver, hoe heb ik toch zo'n puinhoop kunnen maken van mijn leven.
quote:Op woensdag 14 december 2011 21:48 schreef eriksd het volgende:
Wouter en Marcouch zijn ook oke. Ronald van Raak van de SP ook. En die nette Turkse meneer van het CDA met die prachtige stem.
Precies, the Force is strong in them.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:49 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, Kok en Bos zijn volledig naar de donkere kant overgestapt. Zullen niet de laatste zijn.
Het is niet eens nieuwswaardig me dunkt, maar de lezers zijn nog kanslozer dan de redactie.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:52 schreef eriksd het volgende:
Wat is dat toch met die zure telegraafreacties zeg.
Dit bericht:
http://www.telegraaf.nl/d(...)met_videogame__.html
Ik denk: leuk voor hem, leuk voor het bedrijf, even een komische noot tussen al het gezeik. Maar nee hoor, de azijnbrigade heeft een ploegendienst kennelijk. Pfff
Als je op je 20ste nog geen commissariaat bij een multinational hebt mogen vervullen heb je toch echt gefaald. Onacceptabel. Elke recruiter zal je op deze misser wijzen alvorens je een klap in het gezicht te geven. Met de vlakke hand, dat wel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent toch nog jong? Dan kun je je hooguit vergissen, maar te laat is het nog lang niet.
Isn't she a beauty.quote:
Volgens mij streeft Nautilus helemaal geen commissariaat naquote:Op woensdag 14 december 2011 21:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als je op je 20ste nog geen commissariaat bij een multinational hebt mogen vervullen heb je toch echt gefaald. Onacceptabel. Elke recruiter zal je op deze misser wijzen alvorens je een klap in het gezicht te geven. Met de vlakke hand, dat wel.
Vorig jaar had ik inderdaad een fles drank als piek.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Isn't she a beauty.
[ afbeelding ]
Heb het te maken met je vader? Dat je niet meer weet wie je bent? Dat je al zoveel dingen nodig hebt om jezelf een identiteit te geven.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:42 schreef Nautilus. het volgende:
Godver, hoe heb ik toch zo'n puinhoop kunnen maken van mijn leven.
Emotie is altijd debiel.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Als je er even twee seconden over nadenkt is een kerstboom best heel debiel.
Sinds ik je hoofd erbij kan denken zijn je posts nog grappiger geworden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik inderdaad een fles drank als piek.
Zie, zelfs grappend over je alcoholisme heb ik nog gelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik inderdaad een fles drank als piek.
Senior Partner bij een beroemd advocatenbureau dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij streeft Nautilus helemaal geen commissariaat na
Volgens mij wil hij de nieuwe Arnon Grunberg worden.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:58 schreef waht het volgende:
[..]
Senior Partner bij een beroemd advocatenbureau dan.
Die nummers zijn wel oke.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Andre van Duin is echt EG-humor, fatsoenlijk, oud en niet grappig.
Die wens is al voor Reya gereserveerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij de nieuwe Arnon Grunberg worden.
Wat op zich wel weer tragisch is.
Ik ben geen fan van Grunberg.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij de nieuwe Arnon Grunberg worden.
Wat op zich wel weer tragisch is.
Mulisch dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die wens is al voor Reya gereserveerd.
Ik luister de hele dag Sky.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel in kerstliedjes modus, als skyradio niet van de Telegraaf Media Groep was , had ik het misschien zelfs overwogen.
Omdat het moet zeker.quote:
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.quote:
Internet heeft ook radio heh.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.
Lang verhaal. Kort samengevat: ook dat werkt niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet heeft ook radio heh.
Ik kan de meeste platen van Phil inmiddels aardig dromen inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij komt Phil dan aardig vaak langs.
Stilte op de werkplek is voor saaie zuurpruimen in grijze pakken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef waht het volgende:
Muziek op de werkplek is voor bouwvakkers.
Raken die oudjes dan aan de dunne?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lang verhaal. Kort samengevat: ook dat werkt niet.
Klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stilte op de werkplek is voor saaie zuurpruimen in grijze pakken.
quote:
Mn computer.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raken die oudjes dan aan de dunne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |