Die wens is al voor Reya gereserveerd.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij de nieuwe Arnon Grunberg worden.
Wat op zich wel weer tragisch is.
Ik ben geen fan van Grunberg.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij wil hij de nieuwe Arnon Grunberg worden.
Wat op zich wel weer tragisch is.
Mulisch dan.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die wens is al voor Reya gereserveerd.
Ik luister de hele dag Sky.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:01 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ben wel in kerstliedjes modus, als skyradio niet van de Telegraaf Media Groep was , had ik het misschien zelfs overwogen.
Omdat het moet zeker.quote:
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.quote:
Internet heeft ook radio heh.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat dat de enige zender die ik zonder ruis kan ontvangen op het klote-radio'tje op kantoor.
Lang verhaal. Kort samengevat: ook dat werkt niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Internet heeft ook radio heh.
Ik kan de meeste platen van Phil inmiddels aardig dromen inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Volgens mij komt Phil dan aardig vaak langs.
Stilte op de werkplek is voor saaie zuurpruimen in grijze pakken.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef waht het volgende:
Muziek op de werkplek is voor bouwvakkers.
Raken die oudjes dan aan de dunne?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lang verhaal. Kort samengevat: ook dat werkt niet.
Klopt.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stilte op de werkplek is voor saaie zuurpruimen in grijze pakken.
quote:
Mn computer.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raken die oudjes dan aan de dunne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |