Haha gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2011 22:52 schreef hugsy33 het volgende:
Ik mag sinds vandaag weer melk en soja-producten, na een jaar zonder.
Dus heb al Kinderreepjes op, chilicrackers, paprikachips en slagroom
Pekingeenden zijn heerlijk, ik ben jaloers op je.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:17 schreef edcetera het volgende:
Met Kerst eet ik Eend!
I love Donald!!
Ik hoop, dat de Peking Eend lukt (was mijn plan ook met dat beest maar nog nooit eerder zelf bereidquote:Op zaterdag 24 december 2011 00:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Pekingeenden zijn heerlijk, ik ben jaloers op je.
Lekker hèquote:
Hier ook. Morgen gaan er twee in de oven, twee verschillende rollades en twee verschillende recepten. Wat een moeite voor iets dat we hier in 10-15 min. achterover gegooid hebben.quote:
Och ik vind het niet zo'n moeite. Het prusten met de knoflook, rozemarijn en tomaatjes in de gaatjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 15:10 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Lekker hè
[..]
Hier ook. Morgen gaan er twee in de oven, twee verschillende rollades en twee verschillende recepten. Wat een moeite voor iets dat we hier in 10-15 min. achterover gegooid hebben.
Gemaakt? Gehaald? Besteld?quote:
Hoe was de reerug Piet? Ik heb vandaag ook reerug gekocht, kostte wel 20 euro voor 2 stukjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Hadden barbarie eendenborst met een vereenvoudigde sinaasappelsaus, reerug met een rode wijn jus, pommes d'Allemagne, rode kool en zometeen een tonkaboon flan met cassissaus
Heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:53 schreef tech4u het volgende:
[..]
Hoe was de reerug Piet? Ik heb vandaag ook reerug gekocht, kostte wel 20 euro voor 2 stukjes![]()
Hopelijk is het het geld waard
De nederlandse wijnteler van die wijn adviseert iedereen om 1 wijntje per dag te drinken voor je gezondheid. Je bent dus goed bezig geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:50 schreef tech4u het volgende:
AH Tulipe merlot Vind echt lekkere wijn, en dat voor maar 4 euro.
Ben benieuwd, ben gek op hert dus het zal zeker in mijn smaak vallen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk
Twee a drie uur van te voren uit de koeling halen
Kort braden, en even laten rusten. Mals als boter, heel fijne wildsmaak.
Ik heb er inmiddels 4 op + wat whisky! Extra gezond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De nederlandse wijnteler van die wijn adviseert iedereen om 1 wijntje per dag te drinken voor je gezondheid. Je bent dus goed bezig geweest!
Nope, ben alleen, vriend is werken en morgenvroeg moet ik ook werken.quote:
Ach jee wat sneuquote:Op zondag 25 december 2011 12:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nope, ben alleen, vriend is werken en morgenvroeg moet ik ook werken.
Morgenavond wel bij een goede chinees een lopend buffet, zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |