Gemaakt? Gehaald? Besteld?quote:
Hoe was de reerug Piet? Ik heb vandaag ook reerug gekocht, kostte wel 20 euro voor 2 stukjesquote:Op zaterdag 24 december 2011 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Hadden barbarie eendenborst met een vereenvoudigde sinaasappelsaus, reerug met een rode wijn jus, pommes d'Allemagne, rode kool en zometeen een tonkaboon flan met cassissaus
Heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2011 21:53 schreef tech4u het volgende:
[..]
Hoe was de reerug Piet? Ik heb vandaag ook reerug gekocht, kostte wel 20 euro voor 2 stukjes![]()
Hopelijk is het het geld waard
De nederlandse wijnteler van die wijn adviseert iedereen om 1 wijntje per dag te drinken voor je gezondheid. Je bent dus goed bezig geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:50 schreef tech4u het volgende:
AH Tulipe merlot Vind echt lekkere wijn, en dat voor maar 4 euro.
Ben benieuwd, ben gek op hert dus het zal zeker in mijn smaak vallen.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk
Twee a drie uur van te voren uit de koeling halen
Kort braden, en even laten rusten. Mals als boter, heel fijne wildsmaak.
Ik heb er inmiddels 4 op + wat whisky! Extra gezond!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De nederlandse wijnteler van die wijn adviseert iedereen om 1 wijntje per dag te drinken voor je gezondheid. Je bent dus goed bezig geweest!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |