SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 14-12-2011 17:11:17 ]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 isquote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
doner en fernandes blauw is wel een magische combinatie.
Echter, niet als ontbijt.
Dan is het een (verlate) brunchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 is
Komt omdat je te veel smoked.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Mensen noemen mij Sheldon, maar dat heeft meer te maken met mijn social skillsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Ik hou ook niet van zoete drank maar dit juist wel. Gewoon een keer proberenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Mozy het volgende:
Ik moet dat fernandes eigenlijk eens proberen. Maar is het erg zoet?ik heb een hekel aan mierzoete drank.
blauwquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt alleen pas die roze en groene gedronken.
Vond die groene niet zo, de roze was wel heerlijk
Is die gele een beetje te doen ?
Als dat ergens wel werd gedaan was dat wel bij KLB SC, wat een kneuzengroepje zegquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef Mozy het volgende:
Maar je mag mensen niet tegenhouden om zich bij je SC te voegen. De vorige keer dat de KLB SC dat probeerde(ONZ SC was opgeheven en die kwamen er allemaal bij) werd iedereen gebanned voor 3 tot 6 maanden
Onduidelijk, het is red grape maar daar smaakt het niet naar ofzo. Gewoon heeeeeul erg spange shitquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar smaakt die naar dan ?
Sowieso geen druif neequote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onduidelijk, het is red grape maar daar smaakt het niet naar ofzo. Gewoon heeeeeul erg spange shit![]()
waar is de liefde?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat ergens wel werd gedaan was dat wel bij KLB SC, wat een kneuzengroepje zeg
Fernandes one lobi tockquote:
Kunnen we niet, want zie post #34.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mozy het volgende:
Maar kan iemand eens een lijstje maken van welke kleur welke smaak heeft?
Ik zou het niet doen, Mozy. Mijn tanden brokkelen al af als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mozy het volgende:
Maar kan iemand eens een lijstje maken van welke kleur welke smaak heeft?
Het lijkt mij ook echt mega zoetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Mozy. Mijn tanden brokkelen al af als ik er naar kijk.
Iedereen is welkom toch...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck komt de rest van die kankerKLB crew hier nu ook ineens. Scheer je eens weg schavuiten.
Ik kom ook wel even nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck komt de rest van die kankerKLB crew hier nu ook ineens. Scheer je eens weg schavuiten.
Mjeh. Zolang ze cool zijnquote:
Jij mag.quote:
Hoezo? Ze zit gewoon op een massagestoel.quote:
Ik had ook een keer zoiets en dat mocht toen nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoezo? Ze zit gewoon op een massagestoel.
Gewoon misbruik van de machtspositiequote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik had ook een keer zoiets en dat mocht toen niet.
Dat zal het zijn inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon misbruik van de machtspositie
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:02 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mjeh. Zolang ze cool zijn. En zoveel coole FOK!ers zijn er niet, naw' mean?
Hoe heeft 'ie dat deze keer gedaan dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hou zo verschrikkelijk veel van mijn beste maatje. There's nothing he can't fix.
Da's 5 minuten lopen van mij afquote:
Same herequote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Sinji het volgende:
Anyway, vandaag waag ik eraan
[ afbeelding ]
Waarom gelijk zo doen.quote:
Jij altijd met je lekker eten foto'squote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heeft 'ie dat deze keer gedaan dan?
[..]
Da's 5 minuten lopen van mij af.
[..]
Same here. Knagen als een beest, ik doe het. Broodje kipdonner en een halve roti
.
[ afbeelding ]
WhatsApp me even wanneer je bij me komt etenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij altijd met je lekker eten foto's.
I see what you did therequote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WhatsApp me even wanneer je bij me komt eten.
0906-1234.quote:
Maak je die shit trouwens zelf? volgens mij kan je best koken of nie?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WhatsApp me even wanneer je bij me komt eten.
Niet je werknummer, je privénummer...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
I see what you did there.
[..]
0906-1234.
Waarom een privénummer nemen als ik met mijn werknummer altijd geld kan verdienenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet je werknummer, je privénummer...
Die roti heeft m'n moeder gekocht, maar die kan ze prima helemaal zelf fixen. Ik denk dat ik zelf alleen die dingen die je erop doet kan klaarmaken, die pannekoek zelf lukt me nog nietquote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maak je die shit trouwens zelf? volgens mij kan je best koken of nie?
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Niet je werknummer, je privénummer...
Weak.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom een privénummer nemen als ik met mijn werknummer altijd geld kan verdienen.
Nee ok... psies. Pannekoek lijkt mij ook vet lastig. Maar zie vaker eetpics en vraag me dan af of je dat zelf maakt, wel meesterlijk als je dat zelf kan allemaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die roti heeft m'n moeder gekocht, maar die kan ze prima helemaal zelf fixen. Ik denk dat ik zelf alleen die dingen die je erop doet kan klaarmaken, die pannekoek zelf lukt me nog niet. Andere gerechten die ik post kan ik wel ongeveer zelf maken, sta vaak met m'n moeder in de keuken en dan is het gewoon volgens het watch & learn-principe
![]()
.
[..]
[ afbeelding ]
Praise the Lord.quote:
U took an arrow to the knee?quote:
Effe dimmen Jajong, dit is een openbaar forum.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jajong het volgende:
quote:
I used to have a bad knee, until I took an arrow to the kneequote:
Koken is natuurlijk ook geen rocket science, als je weet wat je moet doen en oefent wat ben je al aardig op wegquote:Op woensdag 14 december 2011 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ok... psies. Pannekoek lijkt mij ook vet lastig. Maar zie vaker eetpics en vraag me dan af of je dat zelf maakt, wel meesterlijk als je dat zelf kan allemaal.
Wat dat betreft wou ik ook wel kookkunsten hebben van een doorsnee suri bigmomma ofso
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Effe dimmen Jajong, dit is een openbaar forum.
Maar enig niveau is hier wel gewenstquote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Effe dimmen Jajong, dit is een openbaar forum.
Yeah zeker, kon sinds begin juli al niet meer hardlopen dus m'n conditie is sick slecht nuquote:Op woensdag 14 december 2011 15:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar beter man. Knie blessures zijn zooo fucked.
Goed om te horenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yeah zeker, kon sinds begin juli al niet meer hardlopen dus m'n conditie is sick slecht numaar komt wel weer goed nu.
Sowieso is koken makkelijk, alleen het timen en hoeveelheden is een drama bij mij persoonlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 15:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koken is natuurlijk ook geen rocket science, als je weet wat je moet doen en oefent wat ben je al aardig op weg. Mijn moeder heeft overigens een normaal postuur en is denk ik de kleur van Chocolatebear ongeveer
.
Chill. Terug op het paard nu dusquote:Op woensdag 14 december 2011 15:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Yeah zeker, kon sinds begin juli al niet meer hardlopen dus m'n conditie is sick slecht numaar komt wel weer goed nu.
Haha dWc hij noemde je moeder dik en zwartquote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso is koken makkelijk, alleen het timen en hoeveelheden is een drama bij mij persoonlijk
+ recepten uti je hoofd kennen
Verder doelde ik niet op jouw moeder ofso.
[..]
Chill. Terug op het paard nu dus
Haha, ik dacht ik deed het teveel in den beginne. Zal binnenkort eens wat posten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sinji mi mang, wanneer post jij wat van je kookkunsten? Vergeleken met jou laat ik water aanbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. Ja...quote:Op woensdag 14 december 2011 15:55 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha dWc hij noemde je moeder dik en zwart.
Bij mij vind ik de juiste temperatuur (behouden) het lastigstquote:Op woensdag 14 december 2011 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso is koken makkelijk, alleen het timen en hoeveelheden is een drama bij mij persoonlijk
+ recepten uti je hoofd kennen![]()
Verder doelde ik niet op jouw moeder ofso.
quote:Op woensdag 14 december 2011 15:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ik deed het teveel in den beginne. Zal binnenkort eens wat posten.
Anyway. Katten en DubstepJuist leuk om te zien vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Als meerdere mensen nou hun bak voer postten, luiaards! En lolll
.
Ben inderdaad vaak te lui om een foto te maken van m'n eten en het te posten.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Juist leuk om te zien vind ik. Als meerdere mensen nou hun bak voer postten, luiaards! En lolll
.
Dit.. jaquote:Op woensdag 14 december 2011 16:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben inderdaad vaak te lui om een foto te maken van m'n eten en het te posten.
En te gierig want het ruikt dan zo lekker dat ik het al op heb voor ik foto's kan maken
Heb je daarom ook maar meteen zo'n homo icon ingesteld?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:48 schreef Sinji het volgende:
Net heb ik romantisch de vogeltjes brood staan voeren..
Gelijk voel ik me 20 jaar ouder
Zolang ik jouw icon mag doen welquote:Op woensdag 14 december 2011 16:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je daarom ook maar meteen zo'n homo icon ingesteld?
Nee, vertel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang ik jouw icon mag doen wel
Trouwens, die past eigenlijk heel goed bij Allure_, nawmean?
Herkenbaar, alleen dan met alle ingrediënten en dan maak ik gewoon veel te veel, moet ik eigenlijk de hele week hetzelfde etenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
Ik geloof er niks van, tenzij picsquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
HAHAHA hij moved precies op het liedje dat ik nu op heb, pricelessquote:
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds overquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Dan eet je niet genoeg, ecto.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds over.
Ik eet juist teveel drollenkoningquote:
I feel you bro. Ik eet veel te veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik eet juist teveel drollenkoning. Meso/Endo alles.
Wat ik dus had gezien tijdens mijn space was tijdens tv kijken vage shit mensen met gekleurde koppen en een vriend waar zijn gezicht van vervormde op skype, hij leek op een bosnegerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekke Alah Edin.
Vertel nou eens wat je gister allemaal zag, die cam ging steeds aan en uit
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleemquote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I feel you bro. Ik eet veel te veel.
BF?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleem. Daardoor lijk ik endo soms
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pensquote:
Hou je bek dan met je endoquote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pens. De rest is eigenlijk vrij droog.
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschattenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
Haha goeie schatting man, 13 of 20quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
#care.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
#care.
Holy fucking zalige grote pot zeezout bodyscrub voor maar 1,40
Durf ik niet ik ben te lelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
Niet zo huilenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha goeie schatting man, 13 of 20
#care om jouw lichaamsvet Jajong. je hoofd willen we zien in de OPquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
#care.
[..]
Durf ik niet ik ben te lelijk.
Alsof.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
Ok ok ok ok wacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
#care om jouw lichaamsvet Jajong. je hoofd willen we zien in de OP
Dat was niet mn vriendin maar ja inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
Jajong had toch zo'n foto met een Fernandesblikje op het hoofd van z'n vriendin gepaint ooit??
Ahhquote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat was niet mn vriendin maar ja inderdaad.
Ik zit eentje uit te zoeken waar ik geen grafbek heb 1 momentje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahh. Oke nou kom maar met je pic then!
Too easy.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit eentje uit te zoeken waar ik geen grafbek heb 1 momentje.
Och och wat een kutleven heb je toch ookquote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
Wat een moeite.. Moet ik zeker ook nog een Fernandes-blikje erin painten.
Wat dacht je dan, 2 stokjes en een kommetje rijst?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
Wat een moeite.. Moet ik zeker ook nog een Fernandes-blikje erin painten.
Liever welquote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, 2 stokjes en een kommetje rijst?
Holla at ya boiiiiquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Een jajong naam topic? Great. Topic gaat met de minuut achteruit.
Hihihi.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
Damn, ik moest hard niezen van de masalabwehehehe
Wacht, maak je het helemaal zelf?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
pakjes zijn voor losersquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, maak je het helemaal zelf?
Ach, maagdelijke neusjes die nog geen masala gewend zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
Wat een combinatie whehe. Maar ziet er goed uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here. Knagen als een beest, ik doe het. Broodje kipdonner en een halve roti
.
[ afbeelding ]
Jammer van die hipster bril. Verderquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills = jammer.
Ik second dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer van die hipster bril. Verder
[ afbeelding ]
Goeden paint.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ey die foto is oud toen waren die brillen nog niet zo mainstream yoquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ben uit angst maar snel weer de keuken in gedoken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkig.
zijn hoofd is een beetje sophisticated, in positieve zin.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajong ik moet dit zeggen; Je hoofd past absoluut niet bij je gedrag
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Tried it. Wasn't a succesquote:Op woensdag 14 december 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
jajong waarom laat je niet een dikke snor staan
lolquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Dat hangt meer van je stem af denk ik. Als je zo'n wijvenstem hebt als man.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.Hoe moet hij nu met zo'n gezicht zeggen ''You get your bitch ass back in the kitchen ''
Echt jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroegerquote:
http://www.surinamcooking.com/roti-massala-kip/quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, maak je het helemaal zelf?
Snor > Baardgroei? Rare chipsoldeerder dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tried it. Wasn't a succes. Asian baardgroei = royal sadness.
Msn gesprekken? Tuurlijk Ally, slettebak.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroeger. Zo lief deden we altijd tegen elkander.
Waar ergens woont gij dang?quote:
Ik heb even een visual gemaakt van hoe het had kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tried it. Wasn't a succes. Asian baardgroei = royal sadness.
haha net zo'n carnavals bril-neus-snorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb even een visual gemaakt van hoe het had kunnen zijn
[ afbeelding ]
HAHA. Wow nu wil ik 't nog meerquote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All Asians..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
Jajong lijkt een beetje op mijn broer, True story
Are good looking?quote:
Lijken op Koreanen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar uit Azië komen deze dan?
En hoe krijg je een lens in zo'n oog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe krijg je een lens in zo'n oog.
full stops and exclamation marks
huh watquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Msn gesprekken? Tuurlijk Ally, slettebak.
Kan ik aan je ondertitel afleiden dat Chai veel junk in the trunk heeft?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Sinji het volgende:
Maar volgens mij valt het wel mee met mijn spleetogen tho
Zie 'm z'n ogen opensperren dan. *HHNNNNGGG*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie 'm z'n ogen opensperren dan. *HHNNNNGGG*
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oui.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kan ik aan je ondertitel afleiden dat Chai veel junk in the trunk heeft?
Hahaha, ik ga weer net zo hard stuk als bij je fonetisch uitgetypte Ron Brandsteder-lachquote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Congratz bro. White women with booty is zeldzaam. Ik heb er gelukkig ook eentje gesnatched.quote:
Hahahaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga weer net zo hard stuk als bij je fonetisch uitgetypte Ron Brandsteder-lach![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Congratz bro. White women with booty is zeldzaam. Ik heb er gelukkig ook eentje gesnatched.
quote:
I don't even...quote:
Goed plan.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze pics van haar ass posten, denk hoop ik.
Ja. Maar mag niet van Remlof.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij wilt ze pics van haar ass posten, denk hoop ik.
Remlof juicht dat juist toe.quote:
Of een vagijn. Of een penis.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.
Tenzij je een tepel op je bil hebt.
Ik kan toch niet tippen aan jouw zogenaamde ghetto bootyquote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel.
Tenzij je een tepel op je bil hebt.
Jawel. Post nu. NU. Ik wacht al jaren op dit moment. Letterlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet tippen aan jouw zogenaamde ghetto booty.
Geeft niets.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet tippen aan jouw zogenaamde ghetto booty.
Wil jij dat ik die zomaar deel met iedereen? Ik beteken echt niks meer voor je.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:48 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel. Post nu. NU. Ik wacht al jaren op dit moment. Letterlijk.
Ik was overhaast in mijn opmerking.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij dat ik die zomaar deel met iedereen? Ik beteken echt niks meer voor je.
Ze durft nietquote:Op woensdag 14 december 2011 17:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was overhaast in mijn opmerking.
Please DM je booty pics.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pennequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Penne![]()
Ravioli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eet die pasta ecto boy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze durft niet.
Deze manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ze durft niet.
Probably the case...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prove us wrong Allybaby.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
[..]
Ze durft niet.
Konten van 12-jarige meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vies hoor, dWc.
[..]
Ze durft niet.
Deathlift or Die.
I don't give a fuck, als ze hun naam kunnen schrijven kunnen ze ook neukenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Konten van 12-jarige meisjes. Vies hoor, dWc.
If there's grass, play ball.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I don't give a fuck, als ze hun naam kunnen schrijven kunnen ze ook neuken.
Laat dat enig niveau wat ik net zei maar weer zitten
Met je vriendinquote:
Biggie praatquote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat niet rekt moet scheuren.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Duh, I wouldn't get 15 for 15quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Allure_ het volgende:
Biggie praat. Zo ben jij helemaal niet
.
Ik zie nog geen booty pics...quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met je vriendin.
[..]
Biggie praat. Zo ben jij helemaal niet
.
Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:00 schreef Sinji het volgende:
Maar als ik Panzer moet geloven is ze al inmiddels rond de 30?
Wij mannen rijpen als wijn brahquote:Op woensdag 14 december 2011 18:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee dan? [ afbeelding ]
Wat is de overeenkomst tussen een meisje van 12 en een Ferrari?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat niet rekt moet scheuren.
Boven de elf beslist zelf.
Hoe dichter bij de 0.
Als het kan schommelen kan het ook wippen.
Iemand meer?
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik.
Panzermaus en zijn obsessie voor mij. Lief.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef Jajong het volgende:
[..].
Allure komt uit '88 volgens mij.
SPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:quote:Op donderdag 11 december 2008 10:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Oh mijn fucking God![]()
.
*Jajong slaat pic op
Sick thoughts 24/7 jij.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik.
Panzermaus en zijn obsessie voor mij. Lief.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:06 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een meisje van 12 en een Ferrari?Freak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, ik vind deze ineens via Google.C5.SPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Lol, ik vind deze ineens via Google.Ik ken er serieus best veel van dezeSPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]. En ik zie onze lieve Ally ook
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lol, ik vind deze ineens via Google.Hahaha, ik dacht eerst 'pfieuw ik sta er niet tussen'. Maar die shit is ouddd. Je zou me nu toch niet meer herkennenSPOILER: wie Allure_ spot krijgt een peniskoker cadeauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaha, en als ik paar posts verder lees in topic waar die gepost was zie ik:
[..]. Chipszak met d'r roze haar
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ken er serieus best veel van deze. En ik zie onze lieve Ally ook
.
Lol idd, de onzekerheid spat er daar nog vanafquote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik dacht eerst 'pfieuw ik sta er niet tussen'. Maar die shit is ouddd. Je zou me nu toch niet meer herkennen. Chipszak met d'r roze haar
.
Ik hoop ook altijd op unauthorized hotlinkingquote:Op woensdag 14 december 2011 18:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had nog zo gehoopt op
[ afbeelding ]
In mijn begin jaren op FOK! was ik nog best een schaapje, jaquote:Op woensdag 14 december 2011 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lol idd, de onzekerheid spat er daar nog vanaf. Wat was nou het verhaal met liiszle? Of was daar niks mee?
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaarquote:Op woensdag 14 december 2011 18:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In mijn begin jaren op FOK! was ik nog best een schaapje, ja. Liiszle, geen idee? Zij had toch altijd FOK! vriendjes?
Kanker op gek.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaar. Ik zou d'r kk hard doen, eerlijk gezegd
.
Ik dacht eerst ook dat ze dat was.quote:
Pussydeluxequote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja kut hoe heet ze nou ook alweer
Is toch zo? Volgens dat topic wel, en volgens mijn vergiet-geheugen ook.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze dat was.
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+quote:Op woensdag 14 december 2011 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik dacht dat ze nog een sappig verhaal had, niet dus blijkbaar. Ik zou d'r kk hard doen, eerlijk gezegd
.
Haraquote:Op woensdag 14 december 2011 18:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die mod?I'd pass
.
[..]
Hoezo? Ze hat huge ass titties en een pijpsmoeltje.
Niet? Ik weet er genoegquote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+. En volgens mij is ze wel lief
. Nouja goed, volgens mij heeft ze geen spannend verhaal verder
.
quote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Jajong het volgende:
Van linksboven beginnend:
Fraubitch - X - X - SHE - X
X - ChipsZak - X - X snopprinses
toetsel - kan niet op naam komen - same - X - Jonge Ally
X - X - X - X - Chanty (inmiddels erotisch model?)
BloodyLotte - Breathtaking - HOE HEET DEZE PINDA ??? - MissBliss - X
X - X - Nog een keer Chanty? - X - X.
LOL.
quote:A
1:fraubitch
2:vintrax
3:Sophie24
4:SHE
5:
B
1:Ladidididididi.
2:ChipsZak.
3:TheDenialTwist
4:
5:Snopprinses
C
1:Toetsel
2:Scandalous toch?
3:Toeps
4:MLI
5:Allure_
D
1:MUUS
2:liiszle
3:
4:Inso
5:
E
1:BloodyLotte
2:Breathtaking
3:pussydeluxe
4:MissBliss
5:Pluisignijntje
F
1:
2:Mirage
3:Chanty
4:Harajuku
5:ijsmeis
Ze is gewoon de (originele definitie van) stevig toch? Niks mis mee, you know I'd tap that!quote:Op woensdag 14 december 2011 18:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Iedereen altijd zeggen dat ze kkdik was enzo. Ik vond d'r altijd gewoon curvy. Of misschien een beetje curvy+. En volgens mij is ze wel lief
. Nouja goed, volgens mij heeft ze geen spannend verhaal verder
.
You kiddin', right?quote:
Wat, dat ze jouw vriendje wilde bangenquote:
Tegengestelde voorkeuren hier weer.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze is gewoon de (originele definitie van) stevig toch? Niks mis mee, you know I'd tap that!
[..]
You kiddin', right?
Dudequote:
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat, dat ze jouw vriendje wilde bangen? Onbegrijpelijk, ik heb nog altijd voorrang dan. Maar Laster was ook gewoon een ongeleid projectiel toen.
Staat in dat topic he, niet mijn lijstquote:
Ohquote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Staat in dat topic he, niet mijn lijst
DE VUIGE SLETquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.
De dagen dat wij elkaar hebben gehaatquote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat die 2 bij elkaar in bed hebben gelegen kan ik nog niet verkroppen. In plaats van dat hij jou had uitgekozen. Dan had hij een schouderklopje gekregen.
Hahahaha, wat.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
F4? Die vind jij spang? Kijk je wel goed?quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Tegengestelde voorkeuren hier weer.
Dus jij hebt liiszles sloppy seconds? Dayum.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die haat pm's over mij van jou naar hem.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De dagen dat wij elkaar hebben gehaat. Die vergeet ik nooit
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |