Herkenbaar, alleen dan met alle ingrediėnten en dan maak ik gewoon veel te veel, moet ik eigenlijk de hele week hetzelfde etenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
Ik geloof er niks van, tenzij picsquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
HAHAHA hij moved precies op het liedje dat ik nu op heb, pricelessquote:
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds overquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Dan eet je niet genoeg, ecto.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds over.
Ik eet juist teveel drollenkoningquote:
I feel you bro. Ik eet veel te veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik eet juist teveel drollenkoning. Meso/Endo alles.
Wat ik dus had gezien tijdens mijn space was tijdens tv kijken vage shit mensen met gekleurde koppen en een vriend waar zijn gezicht van vervormde op skype, hij leek op een bosnegerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekke Alah Edin.
Vertel nou eens wat je gister allemaal zag, die cam ging steeds aan en uit
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleemquote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I feel you bro. Ik eet veel te veel.
BF?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleem. Daardoor lijk ik endo soms
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pensquote:
Hou je bek dan met je endoquote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pens. De rest is eigenlijk vrij droog.
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschattenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
Haha goeie schatting man, 13 of 20quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
#care.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
#care.
Holy fucking zalige grote pot zeezout bodyscrub voor maar 1,40
Durf ik niet ik ben te lelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
Niet zo huilenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha goeie schatting man, 13 of 20
#care om jouw lichaamsvet Jajong. je hoofd willen we zien in de OPquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
#care.
[..]
Durf ik niet ik ben te lelijk.
Alsof.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
Ok ok ok ok wacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
#care om jouw lichaamsvet Jajong. je hoofd willen we zien in de OP
Dat was niet mn vriendin maar ja inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:53 schreef JackieBrown het volgende:
Jajong had toch zo'n foto met een Fernandesblikje op het hoofd van z'n vriendin gepaint ooit??
Ahhquote:Op woensdag 14 december 2011 16:54 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat was niet mn vriendin maar ja inderdaad.
Ik zit eentje uit te zoeken waar ik geen grafbek heb 1 momentje.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ahh. Oke nou kom maar met je pic then!
Too easy.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik zit eentje uit te zoeken waar ik geen grafbek heb 1 momentje.
Och och wat een kutleven heb je toch ookquote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
Wat een moeite.. Moet ik zeker ook nog een Fernandes-blikje erin painten.
Wat dacht je dan, 2 stokjes en een kommetje rijst?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:59 schreef Jajong het volgende:
Wat een moeite.. Moet ik zeker ook nog een Fernandes-blikje erin painten.
Liever welquote:Op woensdag 14 december 2011 17:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, 2 stokjes en een kommetje rijst?
Holla at ya boiiiiquote:Op woensdag 14 december 2011 17:01 schreef tliciouz het volgende:
Een jajong naam topic? Great. Topic gaat met de minuut achteruit.
Hihihi.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
Damn, ik moest hard niezen van de masalabwehehehe
Wacht, maak je het helemaal zelf?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:
pakjes zijn voor losersquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, maak je het helemaal zelf?
Ach, maagdelijke neusjes die nog geen masala gewend zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Sinji het volgende:

Wat een combinatie whehe. Maar ziet er goed uit.quote:Op woensdag 14 december 2011 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Same here. Knagen als een beest, ik doe het. Broodje kipdonner en een halve roti
.
[ afbeelding ]
Jammer van die hipster bril. Verderquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills = jammer.
Ik second dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer van die hipster bril. Verder
[ afbeelding ]
Goeden paint.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ey die foto is oud toen waren die brillen nog niet zo mainstream yoquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ben uit angst maar snel weer de keuken in gedoken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkig.
zijn hoofd is een beetje sophisticated, in positieve zin.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajong ik moet dit zeggen; Je hoofd past absoluut niet bij je gedrag
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Tried it. Wasn't a succesquote:Op woensdag 14 december 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
jajong waarom laat je niet een dikke snor staan
lolquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Dat hangt meer van je stem af denk ik. Als je zo'n wijvenstem hebt als man.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.Hoe moet hij nu met zo'n gezicht zeggen ''You get your bitch ass back in the kitchen ''
Echt jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroegerquote:
http://www.surinamcooking.com/roti-massala-kip/quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, maak je het helemaal zelf?
Snor > Baardgroei? Rare chipsoldeerder dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tried it. Wasn't a succes. Asian baardgroei = royal sadness.
Msn gesprekken? Tuurlijk Ally, slettebak.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroeger. Zo lief deden we altijd tegen elkander.
Waar ergens woont gij dang?quote:
Ik heb even een visual gemaakt van hoe het had kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tried it. Wasn't a succes. Asian baardgroei = royal sadness.
haha net zo'n carnavals bril-neus-snorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb even een visual gemaakt van hoe het had kunnen zijn
[ afbeelding ]
HAHA. Wow nu wil ik 't nog meerquote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
All Asians..quote:Op woensdag 14 december 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
Jajong lijkt een beetje op mijn broer, True story
Are good looking?quote:
Lijken op Koreanen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar uit Aziė komen deze dan?
En hoe krijg je een lens in zo'n oog.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
En hoe krijg je een lens in zo'n oog.
full stops and exclamation marks
huh watquote:Op woensdag 14 december 2011 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Msn gesprekken? Tuurlijk Ally, slettebak.
Kan ik aan je ondertitel afleiden dat Chai veel junk in the trunk heeft?quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Sinji het volgende:
Maar volgens mij valt het wel mee met mijn spleetogen tho
Zie 'm z'n ogen opensperren dan. *HHNNNNGGG*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zie 'm z'n ogen opensperren dan. *HHNNNNGGG*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |