Ik geloof er niks van, tenzij picsquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
HAHAHA hij moved precies op het liedje dat ik nu op heb, pricelessquote:
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds overquote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Mozy het volgende:
Ik kan ook goed koken, al zeg ik het zelf. Maar ik koop altijd veel te veelen dan zit ik met absurd veel tomaten/uien/paprika's en heb ik veel te veel voor 1 gerecht betaald.
Dan eet je niet genoeg, ecto.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Same. Gister was mn vriendin er niet en moest ik voor mezelf koken. Heb er nu gisteravond, en vanochtend van gegeten en er is nog steeds over.
Ik eet juist teveel drollenkoningquote:
I feel you bro. Ik eet veel te veel.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik eet juist teveel drollenkoning. Meso/Endo alles.
Wat ik dus had gezien tijdens mijn space was tijdens tv kijken vage shit mensen met gekleurde koppen en een vriend waar zijn gezicht van vervormde op skype, hij leek op een bosnegerquote:Op woensdag 14 december 2011 14:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gekke Alah Edin.
Vertel nou eens wat je gister allemaal zag, die cam ging steeds aan en uit
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleemquote:Op woensdag 14 december 2011 16:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
I feel you bro. Ik eet veel te veel.
BF?quote:Op woensdag 14 december 2011 16:45 schreef Jajong het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal geen Endo. Puur meso maar met een eetprobleem. Daardoor lijk ik endo soms
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pensquote:
Hou je bek dan met je endoquote:Op woensdag 14 december 2011 16:47 schreef Jajong het volgende:
[..]
Geef idee maar ik denk 13% ofzo. Waarvan het overgrote deel op mn pens. De rest is eigenlijk vrij droog.
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschattenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
Haha goeie schatting man, 13 of 20quote:Op woensdag 14 december 2011 16:48 schreef Jajong het volgende:
Het zou ook zo 20% kunnen zijn hoor heb echt geen idee.
#care.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Vaseline_ het volgende:
#care.
Holy fucking zalige grote pot zeezout bodyscrub voor maar 1,40
Durf ik niet ik ben te lelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
Niet zo huilenquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha goeie schatting man, 13 of 20
#care om jouw lichaamsvet Jajong. je hoofd willen we zien in de OPquote:Op woensdag 14 december 2011 16:50 schreef Jajong het volgende:
[..]
#care.
[..]
Durf ik niet ik ben te lelijk.
Alsof.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Laat maar een foto zien, kunnen we een beetje inschatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |