SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
Topicreeks: Fernandes.
[ Bericht 1% gewijzigd door Vaseline_ op 14-12-2011 17:11:17 ]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 isquote:Op woensdag 14 december 2011 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
doner en fernandes blauw is wel een magische combinatie.
Echter, niet als ontbijt.
Dan is het een (verlate) brunchquote:Op woensdag 14 december 2011 14:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar wel als het ontbijt om half 3 is
Komt omdat je te veel smoked.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Mensen noemen mij Sheldon, maar dat heeft meer te maken met mijn social skillsquote:Op woensdag 14 december 2011 14:33 schreef Gridlok het volgende:
IQ zegt niks, ik heb 132 maar voel me nog steeds kk dom.
Ik hou ook niet van zoete drank maar dit juist wel. Gewoon een keer proberenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:40 schreef Mozy het volgende:
Ik moet dat fernandes eigenlijk eens proberen. Maar is het erg zoet?ik heb een hekel aan mierzoete drank.
blauwquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt alleen pas die roze en groene gedronken.
Vond die groene niet zo, de roze was wel heerlijk
Is die gele een beetje te doen ?
Als dat ergens wel werd gedaan was dat wel bij KLB SC, wat een kneuzengroepje zegquote:Op woensdag 14 december 2011 14:43 schreef Mozy het volgende:
Maar je mag mensen niet tegenhouden om zich bij je SC te voegen. De vorige keer dat de KLB SC dat probeerde(ONZ SC was opgeheven en die kwamen er allemaal bij) werd iedereen gebanned voor 3 tot 6 maanden
Onduidelijk, het is red grape maar daar smaakt het niet naar ofzo. Gewoon heeeeeul erg spange shitquote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waar smaakt die naar dan ?
Sowieso geen druif neequote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Onduidelijk, het is red grape maar daar smaakt het niet naar ofzo. Gewoon heeeeeul erg spange shit![]()
waar is de liefde?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat ergens wel werd gedaan was dat wel bij KLB SC, wat een kneuzengroepje zeg
Fernandes one lobi tockquote:
Kunnen we niet, want zie post #34.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mozy het volgende:
Maar kan iemand eens een lijstje maken van welke kleur welke smaak heeft?
Ik zou het niet doen, Mozy. Mijn tanden brokkelen al af als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:48 schreef Mozy het volgende:
Maar kan iemand eens een lijstje maken van welke kleur welke smaak heeft?
Het lijkt mij ook echt mega zoetquote:Op woensdag 14 december 2011 14:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, Mozy. Mijn tanden brokkelen al af als ik er naar kijk.
Iedereen is welkom toch...quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck komt de rest van die kankerKLB crew hier nu ook ineens. Scheer je eens weg schavuiten.
Ik kom ook wel even nu.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:57 schreef Jajong het volgende:
Wat de fuck komt de rest van die kankerKLB crew hier nu ook ineens. Scheer je eens weg schavuiten.
Mjeh. Zolang ze cool zijnquote:
Jij mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |