Jammer van die hipster bril. Verderquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn paint-skills = jammer.
Ik second dit.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jammer van die hipster bril. Verder
[ afbeelding ]
Goeden paint.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkigquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ey die foto is oud toen waren die brillen nog niet zo mainstream yoquote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:07 schreef Jajong het volgende:
[ afbeelding ]
Ben uit angst maar snel weer de keuken in gedoken.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen. Nu krijg jij zijn rage gelukkig.
zijn hoofd is een beetje sophisticated, in positieve zin.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Jajong ik moet dit zeggen; Je hoofd past absoluut niet bij je gedrag
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Tried it. Wasn't a succesquote:Op woensdag 14 december 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
jajong waarom laat je niet een dikke snor staan
lolquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Dat hangt meer van je stem af denk ik. Als je zo'n wijvenstem hebt als man.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dit dus. Vet schattig gezicht, fucking vrouwonvriendelijk.Hoe moet hij nu met zo'n gezicht zeggen ''You get your bitch ass back in the kitchen ''
Echt jaquote:Op woensdag 14 december 2011 17:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben ook eigenlijk niet zo hoor. Dit is slechts een internet-persona.
EIKS BENK HEUL LIEF.
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroegerquote:
http://www.surinamcooking.com/roti-massala-kip/quote:Op woensdag 14 december 2011 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht, maak je het helemaal zelf?
Snor > Baardgroei? Rare chipsoldeerder dat je d'r bentquote:Op woensdag 14 december 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
[..]
Tried it. Wasn't a succes. Asian baardgroei = royal sadness.
Msn gesprekken? Tuurlijk Ally, slettebak.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben je onze zwoele MSN-gesprekken alweer vergeten van vroeger. Zo lief deden we altijd tegen elkander.
Waar ergens woont gij dang?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |