Lekker welquote:Op woensdag 14 december 2011 12:50 schreef aight1 het volgende:
[..]
Klinkt goed
maja ik moest even slaap inhalen, 11 uur geslapen pff.
Haha neuhquote:Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Doen we! Oh heb je een date?
Nope, maar rustig en saai dagje. Internet op mijn tellie ftw.
Nee moest maandag en dinsdag half 7 opstaan, toen maar 4/5 uur geslapenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekker wel. Nog van het weekend uitrusten ofzo?
Ik slaap de laatste tijd echt maar 6-7 uurtjes, m'n lichaam is er ook aan gewend geraakt al
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Nee moest maandag en dinsdag half 7 opstaan, toen maar 4/5 uur geslapen![]()
Normale dagen zit ik ook op 6/7 ja, eigenlijk veel te weinig maar ik kan gewoon niet meer voor 1 uur in slaap vallen
Oh dat is ook niet ideaal neequote:Op woensdag 14 december 2011 12:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ook niet. En ik word elke ochtend om half 8 precies wakker gemaakt doordat m'n konijnen dingen door hun hok gaan smijten omdat ze willen eten.
Ja al geprobeerd, of tenminste, ze gewoon wat later op de avond eten geven. Helpt helaas niet.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:01 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oh dat is ook niet ideaal neeen als je ze nou 's avonds wat extra eten geeft?
.
Hmm ja lastig, dan moet je er maar mee leven vrees ik.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja al geprobeerd, of tenminste, ze gewoon wat later op de avond eten geven. Helpt helaas niet.
Meer eten moet sowieso niet want het zijn al best stevige beestjes aan het worden
Nee hallo da's zieligquote:
Klopt ik onderga het maar, pas me wel aan op hun ritmequote:Op woensdag 14 december 2011 13:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hmm ja lastig, dan moet je er maar mee leven vrees ik.
Sterktequote:Op woensdag 14 december 2011 13:10 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Klopt ik onderga het maar, pas me wel aan op hun ritme
quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hou zo verschrikkelijk veel van mijn beste maatje. There's nothing he can't fix.
quote:
Hij is weer gefixt.quote:
Evenzoveel bromance terug.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:21 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik hou zo verschrikkelijk veel van mijn beste maatje. There's nothing he can't fix.
Waar in Amsterdam ben je?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:22 schreef Phantomesse het volgende:
Zo straks in damsko even de markt op en kijken of ik een jas kan vinden in de stad. Vannacht in Duvel gechilld, zoveel aasgieren!
Nice nice, altijd fijn zo iemandquote:Op woensdag 14 december 2011 13:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Hij is weer gefixt.
En Guy Love is hier zeker op zijn plaats. Mijn steun en toeverlaat die gozer, mijn eeuwige rots in de branding.
Stiekem wel ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Komt jouw nick toevallig ook uit Scrubs of is dat toeval?
Ik 7quote:Op woensdag 14 december 2011 01:40 schreef Chai het volgende:
[..]
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Ik scoor 12 op deze test.
Ik ben echt om de hoek wanneer ik zo naar de tandarts gaquote:
Mogen mannen meer autistisch zijn dan vrouwen?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan heb je eigenlijk hetzelfde, want m/v verschil.
Ding dong!quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Sinji het volgende:
Autisme heeft een correlatief verband met hoge intelligentie. Mannen hebben vaker een hoog IQ
Waar is de kip?quote:Op woensdag 14 december 2011 13:54 schreef Sinji het volgende:
Anyway, vandaag waag ik eraan
[ afbeelding ]
Succesquote:
Komt door linkerhersenhelft rechterhersenhelft dingen.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mogen mannen meer autistisch zijn dan vrouwen?
Als vrouw moet je ook niet te intelligent zijn, dat wordt al gauw als bedreigend ervaren.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:53 schreef Sinji het volgende:
Autisme heeft een correlatief verband met hoge intelligentie. Mannen hebben vaker een hoog IQ
Gelukkig komt 't niet zo veel voorquote:Op woensdag 14 december 2011 14:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Als vrouw moet je ook niet te intelligent zijn, dat wordt al gauw als bedreigend ervaren.
138quote:
<100quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:18 schreef Chai het volgende:
Dan ben ik dus niet bedreigend. Mooi.Geeft niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
I ain't even mad.quote:
Verbitterd dan. Wat is er misgegaan in je leven?quote:
Jij bent nooit aardig.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Verbitterd dan. Wat is er misgegaan in je leven?
Ik ben altijd aardig voor je geweest, ik begrijp het niet.
DM je nummer dangquote:Op woensdag 14 december 2011 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij ook niet.
Als je er over wilt praten, bel me ok xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |