Haha en op hoge poten eisen dat dat echt niet kon, zo'n opmerkingquote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar bij een grapje over Tatcher moest je net huilen
quote:
Whiskers-adepten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, alle andere. Een koffie-SC, wie verzint dat?
Nee hoor, ik ben nooit op bans uit, behalve voor kloons van gebanden. Maar ik schrok oprecht van je xenofobe uitlatingen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon eerlijk toe dat jij op zoek bent naar een stok om te hond mee te slaan, zodat ik weer een ban aan mijn broek krijg, en dat dat de reden is waarom je met twee maten meet.
Dan weet iedereen gewoon waar ik aan toe ben en is dat ook weer klaar.
Moet jij weten, als hetero.quote:
Die NWS SC loopt als een trein.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee, alle andere. Een koffie-SC, wie verzint dat?
Even daarnaartoe.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die NWS SC loopt als een trein.
Beter dan stront.quote:
Alternatieven die ook fatsoenlijk geld opleveren zijn er niet. Dan is het einde fokquote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere advertentieprovider.
Staat ook duidelijk in Google's voorwaarden. Niks is gedwongen.
Misschien dat zij mondeling kunnen goedmaken wat ze schriftelijk nalaten.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
Hoe zou het met Whiskers zijn? Trio met PHP en FTS?
quote:
Terwijl wij die hebben opgezet omdat ze zat waren van ons gezeur in de FB.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, dergelijke opmerkingen komen hier met regelmaat voorbij en je schrikt opeens van die van mij.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nooit op bans uit, behalve voor kloons van gebanden. Maar ik schrok oprecht van je xenofobe uitlatingen.
Ik wist niet dat ze in zo'n staat was, dus voor mij was het even schrikken.quote:Op maandag 12 december 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar bij een grapje over Tatcher moest je net huilen
Vind ik lullig van je, Somaliers zijn ook mensen.quote:
Misschien zitten ze samen in een revalidatietherapiegroepje.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef eriksd het volgende:
Hoe zou het met Whiskers zijn? Trio met PHP en FTS?
NWS is dan ook te groot geworden en zou uitgepond moeten worden en verkocht aan de TMG.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Genoeg bedrijven die er wel winst mee zouden kunnen maken.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Alternatieven die ook fatsoenlijk geld opleveren zijn er niet. Dan is het einde fok.
Kan die hele SC niet meer vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Terwijl wij die hebben opgezet omdat ze zat waren van ons gezeur in de FB.
Jij wel, ik niet.quote:
Ik wel, je post er nu in.quote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan die hele SC niet meer vinden.
Nee hoor, niet alleen van die van jou.quote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, dergelijke opmerkingen komen hier met regelmaat voorbij en je schrikt opeens van die van mij.
Maar goed, wat jij wilt, het feit dat ik regelmatig berichten ontvang die mijn indruk van jou bevestigen zeggen mij genoeg.
Vanmiddag nog roepen dat het niet kies is om berichten openbaar te maken c.q. met afzender te posten, en er nu zelf om vragen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alleen van die van jou.
En stuur die berichten even aan me door, wil je schätzchen?
Mogelijk. Maar dan gooi je wel wat wegquote:Op maandag 12 december 2011 23:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Genoeg bedrijven die er wel winst mee zouden kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |