Waarschijnlijk is die dementie door haar eigen psyche in gang gezet. Was de enige manier om van het schuldgevoel af te komen.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Thatcher wel dood mocht. Maar als jij haar liever wil laten lijden met vergevorderde dementie is dat ook goed hoor
Inderdaad, maar roep het vooral niet te hard want dat is "crewbash".quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens doodsverwensingen etc. niets bijzonders vinden.
Ik had een vrije dag.quote:
Een publiek persoon doodwensen is niet strafbaar. Racisme wel.quote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lol wat is dit voor een idiote reactie?
Zeg dan gewoon dat ze dood moet, ruggengraatloze kwal.
Het is dan ook full-house.quote:
Weet je, ik kom regelmatig bij mijn Afghaanse buurman over de vloer en kan goed met hem opschieten, terwijl de rest van de buurt hem uitkotst alleen omdat ie Afghaan is. Verder ga ik op regelmatige basis met veel meer nationaliteiten om dan jij.quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Op z'n minst verregaande xenofobie.
Same as Reagan met z'n Alzheimer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is die dementie door haar eigen psyche in gang gezet. Was de enige manier om van het schuldgevoel af te komen.
Ook goed.quote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Een publiek persoon doodwensen is niet strafbaar. Racisme wel.
En dat op een particulier forum zonder overheidsinvloed van enige importantie. Misschien ook een reden waarom die libertarische prietptraat niet zo verstandig isquote:Op maandag 12 december 2011 23:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad, maar roep het vooral niet te hard want dat is "crewbash".
Grappig dat zij de meeste dictoriale trekjes er aan overhouden.
De hik.quote:
Kan geen toeval zijn inderdaad.quote:
Je vindt je buurman zeker niet stinken omdat ie niet donker genoeg is?quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je, ik kom regelmatig bij mijn Afghaanse buurman over de vloer en kan goed met hem opschieten, terwijl de rest van de buurt hem uitkotst alleen omdat ie Afghaan is. Verder ga ik op regelmatige basis met veel meer nationaliteiten om dan jij.
Praat jezelf maar lekker aan dat ik xenofoob ben, zodat je je beperkte vijandbeeld kan ophouden.
Die gast die drie jaar de hik had. Dan ben je echt de sjaak.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hik.
Een verkoudheid op haar leeftijd is fataal.
Beperk dit niet tot je buurman maar tot de hele gemeenschap.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je, ik kom regelmatig bij mijn Afghaanse buurman over de vloer en kan goed met hem opschieten, terwijl de rest van de buurt hem uitkotst alleen omdat ie Afghaan is. Verder ga ik op regelmatige basis met veel meer nationaliteiten om dan jij.
Praat jezelf maar lekker aan dat ik xenofoob ben, zodat je je beperkte vijandbeeld kan ophouden.
Dan hoop ik enkel dat ze haar kleine teentje hard stoot.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De hik.
Een verkoudheid op haar leeftijd is fataal.
Te laat.quote:
Fascist!quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik enkel dat ze haar kleine teentje hard stoot.
Ik wens haar jeuk op dr rug waar ze net niet bij kan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan hoop ik enkel dat ze haar kleine teentje hard stoot.
Oke en nu, ik ga heus niet huilen als Robin net hoor.quote:
Dan zou de markt met een alternatief komen, als het echt uit de hand loopt.quote:Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dat op een particulier forum zonder overheidsinvloed van enige importantie. Misschien ook een reden waarom die libertarische prietptraat niet zo verstandig is
Nee, hij stinkt gewoonweg niet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je vindt je buurman zeker niet stinken omdat ie niet donker genoeg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |