Stel je voor, Koos en ik delen dezelfde bloedlijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch van Duitse bloed.
Het lijkt wel of je trots bent op je Duitse voorkomen terwijl in de Derde Wereldoorlog daar voor de derde keer afgerekend zal moeten worden. Hopelijk is driemaal scheepsrecht.quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij een keertje ook zou lezen ipv. alleen maar de linkse zuurvoud zitten uit te hangen, dan zou je allang weten dat ik geen macht ambieer.
Trouwens is mij een racist noemen een laster, derhalve notewaardig.
quote:Op maandag 12 december 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gast, die geur ruik je door de hele bus, je dacht toch niet dat ik bij dat triefelvolk in de buurt ga komen.
Omdat jij Merkel en Sarkozy ziet op TV betekent het niet dat Duitsland alles beslist. Europa werkt op belangrijke zaken met unanieme stemmingen en op kleinere dingen met gekwalificeerde meerderheden. Als je iets dus niet wil als land kan je dat veto'en.quote:Op maandag 12 december 2011 23:11 schreef Joker89 het volgende: [..] Waaruit dat blijkt? Omdat op dit moment Duitsland simpelweg alles beslist en Frankrijk dat verkondigt voor de Duitsers!
Vrijwel alle Europeanen delen tot op zekere hoogte dezelfde bloedlijn.quote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stel je voor, Koos en ik delen dezelfde bloedlijn.
Ik loop de hele tijd te verkondigen dat ik geen macht wil, maar allerlei mensen schijnen mij die macht toe te willen schuiven (sommigen om vervolgens te roepen dat ze hopen dat ik het nooit krijg).quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
VS/VP/GS aan de macht lijkt me geweldig. VP zou dat politieke zooitje van binnenuit kunnen slopen.
Dit zeg je echt bijna elke dag!quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef robin007bond het volgende:
VS/VP/GS aan de macht lijkt me geweldig. VP zou dat politieke zooitje van binnenuit kunnen slopen.
Ja, maar jij bent stiekem mijn achterneef.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrijwel alle Europeanen delen tot op zekere hoogte dezelfde bloedlijn.
Had je mijn opmerking over je moeder nog gezien Koos?quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrijwel alle Europeanen delen tot op zekere hoogte dezelfde bloedlijn.
Die militaire revolutie vond ik wel een aardig plan.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd te verkondigen dat ik geen macht wil, maar allerlei mensen schijnen mij die macht toe te willen schuiven (sommigen om vervolgens te roepen dat ze hopen dat ik het nooit krijg).
Wijs me aan waar dat gebeurt, veto je Duitsland vlieg je eruit, houd je een referendum vlieg je eruit. Ik vind het een enge ontwikkeling kijk maar naar die arme Papandreou.quote:Op maandag 12 december 2011 23:16 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Omdat jij Merkel en Sarkozy ziet op TV betekent het niet dat Duitsland alles beslist. Europa werkt op belangrijke zaken met unanieme stemmingen en op kleinere dingen met gekwalificeerde meerderheden. Als je iets dus niet wil als land kan je dat veto'en.
Op z'n minst verregaande xenofobie.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan ze al van ver ruiken.
OH RACISME!!!!!
En vervolgens doodsverwensingen etc. niets bijzonders vinden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan ze al van ver ruiken.
OH RACISME!!!!!
Jij bent mijn broer.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent stiekem mijn achterneef.
Ja jij hield toch van Pinochet?quote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die militaire revolutie vond ik wel een aardig plan.
Nooit.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit zeg je echt bijna elke dag!
Die was anders mafquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al trouwens met zekerheid vastgesteld dat v_P niet Wolffenstein is?
Dat was wel echt een racistquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Is het al trouwens met zekerheid vastgesteld dat v_P niet Wolffenstein is?
Riep een man met een snorretje dat ook niet enkele tientallen jaar geleden.quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik loop de hele tijd te verkondigen dat ik geen macht wil, maar allerlei mensen schijnen mij die macht toe te willen schuiven (sommigen om vervolgens te roepen dat ze hopen dat ik het nooit krijg).
Ik zei alleen dat Thatcher wel dood mocht. Maar als jij haar liever wil laten lijden met vergevorderde dementie is dat ook goed hoorquote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens doodsverwensingen etc. niets bijzonders vinden.
Ben er toch niet gerust op om het lot van het land in handen te leggen van drie twintigers.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nooit.![]()
Waar het hart vol van is.
Lol wat is dit voor een idiote reactie?quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat Thatcher wel dood mocht. Maar als jij haar liever wil laten lijden met vergevorderde dementie is dat ook goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |